obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Alles-in-1HD Lounge snelheid
Adios
Ja. Maar op de glasvezel hebben we nog nooit snelheidsverhogingen gehad dus zou het wel een giller vinden als jullie het op de coaxkabel wel krijgen.
 
Caiway Webcare

Quote

dobias schreef:

@ Caiway Webcare

Is er nog iets bekend over upgrade voor het nieuwe jaar of blijft alles bij hetzelfde voor de kabel in schiedam?


Op dit moment zijn er nog geen concrete plannen voor Schiedam.
De verglazing van Schiedam staat op gepland voor 2015.

Met vriendelijke groet,
Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
dobias
@ 4K glasvezel is er dan ook nog niet zo lang en glasvezel is met de abbo's sneller dan COAX. Er is in schiedam niemand die hoger dan 50MB aanbied. COAX kan veel sneller. Kan zelf tot 1000 mb wat ik gelezen heb. glasvezel is sowieso niet altijd beter. Ik zou het alleen jamme rvinden als ik nog 3 jaar op 50mb zit.
 
Adios
Ik vraag me af of Caiway nog veel gaat inversteren in snelheidsverhogingen op de coaxkabel. Glas is tenslotte de toekomst voor Caiway.
 
darkstalker
Als ze nu nog snelheidsverhogingen op de COAX gaan doen, gaan er VEEL MINDER mensen over op glas, ook al duurt het in sommige gemeentes nog wel een paar jaar voordat glas geleverd gaat worden.
 
erlinden
Ik zou verwachten dat snelheden periodiek verhoogd worden, ongeacht het medium. Daarnaast heeft glas meer voordelen als de (download) snelheid.
 
Adios
Zelfs Kabel Noord heeft hogere internetsnelheden op de coaxkabel dan Caiway.

Namelijk 100mb/s voor 69 euro per maand inclusief basispakket en onderling gratis bellen

Bij Caiway is de hoogste snelheid 50 mb/s . Wat dus echt niet meer van deze tijd is.
 
darkstalker
Als jij 100Mbit op de kabel zou kunnen krijgen, waarom zou je NU dan nog voor caiway glas gaan (misschien later wel als alle problemen opgelost zijn... als dat ooit gebeurt)?
Zie je de aap in de mouw? Wink Coax internet is simpelweg EOL (end of life) voor Caiway. Ze laten het dan nog wel aanstaan, maar zullen er niet meer in investeren of enigerlei moeite in steken. ^_^
 
Adios
Ik zou het begrijpen als in afzienbare tijd het hele Caiway gebied overgaat op glas, maar sommige gebieden zijn pas in 2016 of later aan de beurt.

Dan kan je toch moeilijk vier jaar de snelheid niet meer verhogen op de coaxkabel?
 
popmart1970
Ach in het kader van monopolie-positie van de kabelaars......!!

In schiedam...wat zijn mn opties....adsl max 1500-1600 kbps (rond de 10-12 Mb )

voor de rest...fff kijken....o ja Caiway.....!!!

Dus kiezen of kabelen zeg maar Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles-in-1HD Lounge snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
Advertentie