obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel-COAX combinatie
Adios
Ik heb 50 mb/ als download en 6 mb upload

Zeer stabiel. Nooit dips of lagere snelheden, tenzij er storing is.
 
AlHor

Quote

Fiberkrimpen schreef:

Ik heb 50 mb/ als download en 6 mb upload

Zeer stabiel. Nooit dips of lagere snelheden, tenzij er storing is.


50Mbit zou geen probleem moeten zijn nee. Dan moeten ze zich schamen. Maar kan me voorstellen als je 500+ Mbit/s gaat aanbieden dat je dan wel eens problemen hebt met het halen van die snelheid.
 
Radar
Hebben we het hier nu over millibits (mb ) (spatie te veel ivm vervelende smileys...), megabits/s (Mb/s), of megabyte/s (MB/s)??

50 MB/s is prima....maar 50 Mb/s vindt ik niet zo spectaculair voor glas.....
 
Adios
2178715115

Ik laat hier het plaatje zien van het resultaat wat ik altijd heb. Mag je zelf uitmaken of het met hoofdletter of kleine B is.

Ben met je eens dat de snelheid in Krimpen en Loenen voor glasvezel verre van spectaculair is voor de norm van vandaag.

Alleen de tarieven zijn nog spectaculair hoog gebleven.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 25 2012 10:39:29:
Ik verwacht wel dat jullie snel nu het Caiway digitale pakket krijgen in plaats van het oude Kabeltelevisie Krimpen pakket.

Recent is Hendrik Ido Ambacht ook overgenomen door CIF. En die gaan in februari 2013 om naar het Caiway aanbod. Ik kan me niet voorstellen dat Albrandswaard dan ook niet gelijk overgaat.

Het is namelijk veel voordeliger om de Jan Steenstraat te sluiten voor CIF.
Gewijzigd door Adios op 25 september 2012, 10:39
 
leuro
2295398208

Dit zijn mijn snelheden van mijn glasvezel abonnement, betaal hier ruim 50 euro per mand voor.....

hoe bedoel Caiway prijst zich uit de markt........SCHANDALIG!!!
Handtekening
Computer Operator
 
Adios
Het is in en in triest maar Caiway wil blijkbaar nog veel meer klanten verliezen. Je zou bijna gaan denken dat ze daar op kicken in Naaldwijk.
 
leuro
Dit zijn inderdaad mijn snelheden over glasvezel, dit is niet het snelste abonnement moet ik erbij zeggen......
Het snelste abonnemnt is 90mb up en down maar daar zou ik 101 euro per maand voor moeten betalen en dat vind ik een beetje te gek.
Zeker als je dit vergelijkt met de nieuwe gebieden van caiway waar robert038 over heeft.

Wij hebben hier in krimpen nooit internet via kabel gehad, zijn wat dat betreft "overgeleverd" aan caiway aangezien zij hier de enige
aanbieders zijn voor zowel glasvezel als over de kabel. Dus het is of internet via de glasvezel of weer terug naar adsl. Zip It




..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 20 2012 17:36:58:
@robert038 Gaat met toch niet zitten uitlachen he.....hahahahaha Boxing
Gewijzigd door leuro op 20 november 2012, 17:36
 
Adios
Maar het zou mij niet verbazen als het internet op de coaxkabel in Krimpen er wel aankomt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel-COAX combinatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
Advertentie