obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Smartcard bij glasvezel
Joke Den Haag
o dat is goedkoop, want ik heb 18 euro of zo betaald voor 1 meter van die Profile.
Heb even op internet gekeken, maar kan niet veel vinden op koka 125.
Alleen hirschman 100 meter.
Waar heb jij het dan gekocht?
 
Adios
Het wemelt van de links over deze kabel.

De KOKA 125 HD is drievoudig afgeschermd.

http://produkte.triax-service.de/p/KO...?id=708#15

http://www.idealo.de/preisvergleich/O...hmann.html


De prijs is inmiddels weet wat gezakt zie ik.

De Koka 125 HD ligt weer boven de Koka 100.

De Koka 799 is echt een kabel van 8 jaar terug, en heeft beslist niet dezelfde eigenschappen als de Koka 125H
 
Joke Den Haag
Bedankt voor de linken. Maar ik heb hooguit 2 x 1,5 meter nodig. Misschien dat ze het ook al bij de Mediamarkt verkopen. Dan neem ik die daar wel mee.
 
Adios
Joke, ik heb het op de rol voor je.

Je kan het zo per meter van mij kopen.
Met twee schoentjes, mannetje vrouwtje ben je nog geen tientje kwijt.

Ik doe het zo in een envelop voor je. Moet je wel eerst exact de goede lengte opmeten. En hou daarmee wel rekening met je nieuwe televisie waar die komt.

Kijk maar of je van mijn aanbod gebruik wilt maken . Smile
 
Joke Den Haag
Hartelijk bedankt hoor.
Voorlopig laat ik het zo even staan, heb het beetje druk met andere dingen. Plus m'n ie browser is er mee gekapt en problemen met het register. Ben nu alles opnieuw aan het installeren en al die updates weer opnieuw.
Word er simpel van.

Als je het goed vindt kom ik er volgende week even op terug. Vraag mij wel af of het zin heeft, want de kabels van Caiway zijn nu dan toch ook oud die in de grond liggen?
Verder heb ik hier nog 3 mannetjes schoentjes liggen.
 
Adios
Is prima hoor. Wat zijn jouw waarden van je signaal als je de Humax aansluit thuis>
Ik heb zelf geen antenneversterker in gebruik.
De afstand van beide Humax ontvangers die ik gebruik ( 5050C en 5200C) zijn ongeveer 10 meter vanaf het abonneovernamepunt in de meterkast.

Mijn signaalsterkte zit rond de 49 procent rond de 300 mhz en 78 procent rond de 700 mhz en de kwaliteit is altijd 100.

Ik heb ook nooit storing of blokken .
 
Joke Den Haag
Ik heb enkel samsung decoders.
Een die ik 10 jaar geleden kreeg van Caiway, daar is het signaal 95%
En die HD staat op 78%, dit was een van de eerste HD decoders. 5 jaar geleden.
Verder volgens mij niets te zien in het menu/netwerk. En vanuit de meterkast gaat er een kabel naar het aansluitpunt in de woonkamer.
Vermoed dat die kabel een meter of 8 a 10 is, maar ik weet niet of er iets opgerold op het plafond ligt.
En dan in de woonkamer een splitter met 2 kabeltjes van 2 meter naar de decoders.
 
Ener
Heb je wel de laatste software voor de ontvanger geladen? Dit kan je via het menu van de ontvanger doen.
 
Joke Den Haag
Hoorde vandaag dat al het glasvezel in Wateringse Veld is afgekeurd. Hadden ze mij maar TV via glas moeten geven.Blush
 
Standstoel
Afgekeurd dat zeker het hele zooitje in de meterkast is niet goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard bij glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie