obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?
Adios
Wel een rare gang van zaken vergeleken bij Krimpen.
Julllie hoeven en kunnen nog geen dienst afnemen over de glasvezel.

Wij krijgen alleen een gratis stopcontactaansluiting in de meterkast als je een dienst over de glasvezel afnam bij Caiway.

Dus hoe wil Caiway nu kunnen beoordelen of je recht hebt op een gratis stopcontactaansluiting in IJsselstein als je nog geen diensten kan afnemen daarop?
 
Caiway Webcare
Beste lezers,

Regelmatig worden er op dit forum vragen gepost over de netwerken van het Communication Infrastructure Fund (CIF). Als investeringsfonds legt CIF onder meer elektronische communicatienetwerken aan, naast het beheer en onderhoud daarvan. Ook verhuren ze deze netwerken voor langere termijn aan dienstenaanbieders. De glasvezelnetwerken die CIF in beheer hebben, staan open voor verhuur aan meerdere aanbieders tegelijk. Caiway is een voorbeeld van een aanbieder die gebruik maakt van één van de glasvezelnetwerken. Op dit moment is er nog geen andere partij die gebruik maakt van hetzelfde netwerk. CIF is echter zeer geïnteresseerd in dienstenaanbieders die naast Caiway in willen stappen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
CIF zeer geinteresseerd in andere aanbieders??

Hoe komt het toch dat ik dat niet geloof.
Nergens zit tot nu toe een 2e aanbieder.
Overal waar men glasvezel hebt heb je nu al meerdere aanbieders behalve bij het netwerk van CIF.
Stelt men wellicht hele hoge eisen aan een 2e aanbieder?

Als grootaandeelhouder van caiway ga je de glazen van caiway toch niet ingooien?
Of caiway moet ook eens met haar tijd mee gaan en niet van die absurde prijzen/snelheden aanbieden op het glasvezel.
 
Adios
Je hebt helemaal gelijk Migow.
Het is opzienbarend dat CIF het enige glasvezelnetwerk heeft in Nederland , waar maar 1 aanbieder op zit.

Om deze reden betalen wij in Krimpen aan den IJssel veel te veel en als klap op de vuurpijl, handhaaft Caiway de codering van het basispakket op de coaxkabel, terwijl er geen tweede aanbieder is.

Op mijn argumenten dat het niet eerlijk is ten opzichte van de andere klanten omdat deze wel op onbeperkt aantal televisies naar het basicpakket kunnen kijken, wordt door Caiway niets mee gedaan.
Maximaal drie smartcards en voor het vierde weer een volledige nieuwe RTV abonnement afsluiten.

Ik voel me dubbel gepakt door Caiway.
 
doghouse
Gisteren bij ons de huisaansluiting gerealiseerd,de monteur wist te vertellen dat er meerdere aanbieders zouden komen ,klonk een beetje als een verkoop praatje ,hij ontkende trouwens in alle toonaarden dat CIF en Caiway iets met elkaar te maken hadden ,dus hoe geloofwaardig is zo'n figuur??
 
Adios
Dat CIF en Caiway niks met elkaar te maken hebben, klopt niet.

Hoe groot is dan de kans dat zijn verhaal dat er meerdere aanbieders komen wel klopt Shock
 
Migow

Quote

doghouse schreef:

Gisteren bij ons de huisaansluiting gerealiseerd,de monteur wist te vertellen dat er meerdere aanbieders zouden komen ,klonk een beetje als een verkoop praatje ,hij ontkende trouwens in alle toonaarden dat CIF en Caiway iets met elkaar te maken hadden ,dus hoe geloofwaardig is zo'n figuur??

NIET die lult uit zijn nek. CIF is grootaandeelhouder van caiway. Dat kun je overal lezen dus die monteur spreekt totaal niet de waarheid.
Hoop dat ik het mis heb, want dan zouden we wel kunnen kiezen Smile
 
Herman2012
Terwijl de graaf- en trilmachine met een lading grondwerkers bij ons in de buurt hun werk doen rijzen er bij mij een aantal vragen.

Sommigen zijn misschien al eens gesteld in dit form, maar een overzicht ontbreekt nog. Misschien kan de beheerder van dit forum een openingspost met alle mogelijke vragen opstellen, dat scheelt veel gezoek en herhalende vragen.

Mijn vragen:
1. Is al bekend wat Caiway aan gaat bieden (snelheden/prijzen e.d.)?
2.Wij hebben momenteel alles via KPN, gaat KPN zijn diensten ook via glas aanbieden?
3. Is er een lijst van aanbieders naast Caiway beschikbaar?
3. De wesbiste van CIF is op zijn zachts gezegd nogal slecht en er ontbreekt veel info. Is er elders nog een goede site met info over het glasvezel in IJsselstein?
 
Migow

Quote

Herman2012 schreef:

Terwijl de graaf- en trilmachine met een lading grondwerkers bij ons in de buurt hun werk doen rijzen er bij mij een aantal vragen.

Sommigen zijn misschien al eens gesteld in dit form, maar een overzicht ontbreekt nog. Misschien kan de beheerder van dit forum een openingspost met alle mogelijke vragen opstellen, dat scheelt veel gezoek en herhalende vragen.

Mijn vragen:
1. Is al bekend wat Caiway aan gaat bieden (snelheden/prijzen e.d.)?
2.Wij hebben momenteel alles via KPN, gaat KPN zijn diensten ook via glas aanbieden?
3. Is er een lijst van aanbieders naast Caiway beschikbaar?
3. De wesbiste van CIF is op zijn zachts gezegd nogal slecht en er ontbreekt veel info. Is er elders nog een goede site met info over het glasvezel in IJsselstein?


1. kijk eens bij andere gemeentes waar ze het al wel hebben zoals deze bv : http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl/loenen/hoofdmenu/allesineen
Dit geldt ook voor krimpen. Dus zal hier hetzelfde zijn/worden?
2. bij de andere gemeentes waar nu glasvezel is heb je de keuze tussen caiway en caiway en caiway ondanks dat het overal een "open"netwerk is
3. nee want die zijn er tot op heden nog niet.
4. nee niet echt maar kijk bij andere gemeentes waar het allang operationeel is.

Trek je eigen conclusies zou ik zeggen en hou voorlopig lekker kpn
 
Caiway Webcare

Quote

Herman2012 schreef:

Terwijl de graaf- en trilmachine met een lading grondwerkers bij ons in de buurt hun werk doen rijzen er bij mij een aantal vragen.

Sommigen zijn misschien al eens gesteld in dit form, maar een overzicht ontbreekt nog. Misschien kan de beheerder van dit forum een openingspost met alle mogelijke vragen opstellen, dat scheelt veel gezoek en herhalende vragen.

Mijn vragen:
1. Is al bekend wat Caiway aan gaat bieden (snelheden/prijzen e.d.)?
2.Wij hebben momenteel alles via KPN, gaat KPN zijn diensten ook via glas aanbieden?
3. Is er een lijst van aanbieders naast Caiway beschikbaar?
3. De wesbiste van CIF is op zijn zachts gezegd nogal slecht en er ontbreekt veel info. Is er elders nog een goede site met info over het glasvezel in IJsselstein?


We kunnen alleen de vragen beantwoorden op de vragen die gaan over het productaanbod en de diensten die Caiway kan voorzien. De overige vragen kunnen aan CIF voorgelegd worden.

1. De nieuwe producten die we gaan leveren over glasvezel zijn nog niet bekend gemaakt. Dit zal een ander aanbod worden dan op dit moment in andere gebieden geleverd word. Hierover zullen we uiteraard later meer bekend maken.

3. Wat zou je verder nog willen weten dat je niet op onze of de website van CIF kan vinden?

@Migow

Het productaanbod zal anders worden dan momenteel in Krimpen/Loenen geleverd word.

Hoewel Caiway niet inhoudelijk kan reageren op de tweede vraag is het niet zo dat CIF het streven heeft een gesloten netwerk aan te leggen.

Mochten er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie