obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen
maanmist

Quote

dern schreef:

Nog steeds geen ene klote verschil, ik begin nu echt boos te worden. Wat is dat voor Kwalitatief Uitermate Teleurstelend bedrijf dat Caiway.


Je bent een van de laatste die ik hoor/lees met klachten.
Modem al eens gereset?
 
dern
Dat is het eerste wat ik elke dag doe alvorens een speedtest te doen.
Ik zou notabene door Caiway gebeld worden indien het "probleem" opgelost zou zijn, tot op heden errug stil.
Morgen maar weer eens bellen, ik hoop alleen dat ze niet weer met al die shit aankomen zoals direct op modem aansluiten, resetten en nog eens resetten andere speedtest gebruiken etc.
Ik word zo onderhand ook een beetje moedeloos van die zogenaamde technische hulpverleners van lik me kloten.
 
maanmist
Daar heb jij wel weer gelijk in. Ik moest pas ook weer een wordbestandje bij gaan houden over de snelheid, `s morgens, `s middags, `s avonds en`s nachts. En idd, direct in de wand je kent het ook.
Ze gaan er daar wel erg snel vanuit dat de fout thuis zit. Genoeg meegemaakt. Smile
 
dern
Vandaag belletje gekregen,

De snelheidsverhoging kan bij mij pas per 1 juni, specifieke reden konden ze niet vertellen.
Dus ik verteld dat ik wel al per 1 mei voor de hogere snelheid betaalde en al per januari €7,- betaal voor maar 2mbit down t.o.v. het standaard pakket. Daar konden ze niets aan doen, alleen die €2,50 voor het superabo die al betaald is wordt terugbetaald.
Weer dat geouwehoer of ik dat nieuwe modem alvast niet wilde kopen. Ik heb weer aangegeven dat ik daarmee wacht tot ik zeker weet dat ik hem echt nodig heb, actie loopt immers tot 1 juli.

Wel nog even meegegeven dat ik allerminst tevreden ben over het verschil tussen wat ze beloven en leveren en de trage klachtenafhandeling. Het zal me benieuwen of de beloofde snelheidsverhoging 1 juni is doorgevoerd, ik hou jullie op de hoogte.

Groet, Een geërgerd mens.
 
mauriceb
Sinds gisterochtend problemen met de downloadsnelheid.

1298533836

De snelheidsverhoging zou per 1 mei ingaan. uiteindelijk werd dat 3 of 4 mei. Weliswaar alleen de donwload is opgehoogd. De upload is nog steed 1 Mb. Sinds gisterochtend is het helemaal drama daar ik met de downloadsnelheid niet meer boven de 0,5 Mb uitkom. Caiway gebeld, modem restten bla bla sessie van 30 min. bla bla rechtstreeks aansluiten op het modem. uiteindelijk konden ze me ook niet vertellen waaraan het lag.
Heb het modem er 30 min. af gehad maar geen verbetering. Afgelopen nacht de hele nacht er vanaf gehaald en nog steeds geen verbetering.
 
Origin64
Op het moment zit ik hier nog steeds met wel de download, maar niet de uploadsnelheid.
Caiway gecontacteerd, er zou een fout in de config van het modem zitten (jaja)
De uploadsnelheid wordt deze week als het goed is doorgevoerd.

Nu zit ik hier met een serieus vermoeden dat Caiway bij heel veel gebruikers de uploadsnelheid niet heeft doorgevoerd. De meeste mensen hebben dat toch niet door, en het bespaart ze veel geld.

Ik vroeg me af of lezers van deze post even kunnen reaguren of zij wel die 3mbps gehad hebben. Als het meer voorkomt fijn een klachtje indienen.
Alvast bedankt!
 
Pmmm
Eerste 1,5 week na de upgrade van Premium naar Super was zowel de download snelheid als uploadsnelheid stabiel.

Download 24,5Mbit en Upload precies 3Mbit op verschillende testsites en zelfs tijdens het uploaden naar een ftp server.

Vanaf de 2e week komt de uploadsnelheid echter met moeite op 1,5 a 1,6Mbit uit... Aan mijn thuissituatie heb ik helemaal niets veranderd. Ik was namelijk tevreden over de snelheden na de upgrade! Hoe kan het dat er ineens 1,5Mbit aan uploadsnelheid verdwijnt die er wel was?

Modem resetten helpt niet.

Ik ben niet zo'n grote uploader, en het is sneller dan ik had met Premium maar we betalen voor 3Mbit en dan wil ik dat ook. 50 procent minder geleverd krijgen dan wordt 'beloofd' vind ik meer wat voor ADSL......

Ik heb de Caiway Twitter helpdesk een berichtje gestuurd en wacht nu op antwoord.

//
Heb nogmaals een test gedaan en kom nu op 1,75Mbit upload uit. Het lijkt er op dat die hoge upload hier wel mogelijk is, maar dat het gewoon onstabiel is. Zal het de komende dagen op een aantal momenten testen.
1302811871
 
wivadeko
1302852803

speed.io

Hier ook niet super met het "super abbo" tjonge jonge
Handtekening
Shock
 
mauriceb
1301677258

Gisteren was het nog steeds een drama, nu komt er een kabelbedrijf meting verrichten vanaf de wijk tot aan de meterkast. bedrijf van den bergh infra of iets dergelijks.
Wordt er niet goed van, eerst lag het aan de router, toen aan de UTP toen was het mijn coax versterker, daarna wilde ze mijn laptop de schuld geven.. roep al sinds het begin van misschien ligt het aan het modem maar daar willen ze blijkbaar niet aan.

ben benieuwd wat er uit die meting komt. ik persoonlijk zelf denk niets en dat ze meer moeten zoeken in de change die ze gemaakt hebben 16 mei in Pijnacker. kan zijn dat ze op een juniper gewoon eenn bandbreedte issue hebben door een foutje in de config.

heb ook glas tot aan de meterkast dus als het niet bevalt ben ik zo over op KPN, alhoewel of je nu door de kat of door de hond gebeten wordt.. Smile
 
Adpatatje
1303178806

Hier is de upload nogal doorgeschotenFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'En daar is het beruchte addertje, Premium gaat verdwijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat koper uit faseren CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 6 21 feb 2020
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Advertentie