obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Onterecht afgesloten
Vasco
Op 31 maart 2021 ben ik onterecht afgesloten. Op 2 april telefonisch contact gehad, en er werd gezegd dat ik een betalingsachterstand had voor december 2019, echter heb ik nooit een aanmaning ontvangen doordat caiway die naar een ander huisnummer in mijn straat stuurde. Ook geen andere contactoptie geprobeerd. De juffrouw van de klantenservice gaf mij de mogelijkheid direct te betalen en een betaalbewijs te mailen, dan zouden ze het dossier niet naar de deurwaarder sturen. En ik kon gelijk een nieuw abonnement afsluiten zonder apparatuur, zo gezegd, zo gedaan.

1 week later staat er iemand bij mij uit de straat aan de deur met een brief van een deurwaarder, vordering van caiway. Ineens was de hoofdsom 120 euro hoger.
Heb ik caiway maar weer gebeld, die geven aan dat ik de deurwaarder moet bellen om het dossier te laten sluiten. Dat werkt natuurlijk niet. bezwaar gemaakt tegen vordering. ( die caiway dus al, voor mijn telefoontje van 2 april, had verstuurd naar deurwaarder met verkeerde adresgegevens.)

In de eerste week van mei werd ik mijn internetsnelheid van mijn oude abo niet meer leverbaar was en moest ik dus terug naar 250mbit. Vervolgens wordt er een compleet installatiepakket geleverd. Ik heb weer internet.

Daarna heb ik maar eens een brief gestuurd waarin ik mijn onvrede heb geuit, en gevraagd heb om enige coulance daar deze situatie niet door mijn fout is ontstaan. In deze brief gevraagd om mijn oude snelheid of 1 gbit voor mijn oude tarief. Het is nu 4 weken geleden en ik heb niks vernomen. Misschien krijg ik via de juridische weg wel een reactie, want dat is mijn volgende stap omdat ik afhankelijk ben van een hoge snelheid ivm het versturen en ontvangen van grote bestanden werk gerelateerd.
Om nog maar niet te spreken over de financiƫle schade doordat ik een maand geen verbinding heb gehad.

Helaas is er geen andere aanbieder op deze locatie, alleen Caiway en Delta. Hoezo monopolie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onterecht afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
coax onterecht afgesloten Klacht over CaiWay/Delta : 4 22 okt 2020
Advertentie