obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Geluid
jj1987
Mijn ouders hebben interactieve tv van Caiway. Het valt mij op dat de geluidskwaliteit van alle zenders zeer slecht is. Hier bedoel ik mee, dat het net is of het audiospoor klinkt als een 32kbits mp3tje. Vooral te horen bij windgeruis door een microfoon bij het nieuws of muziek met veel S klanken. Op de coax is de kwaliteit velen malen beter. Het beeld is overigens prima. Al meermaals alle apparatuur herstart maar dit haalt niets uit. Is de kwaliteit van het geluid nu zo slecht bij interactieve tv? Of is er iets anders aan de hand. Het internet is van een prima snelheid (unifi accesspoints) en zeer stabiel. De interactieve tv is een drama. Zo'n 2x per week gaat de interactieve tv hikken. Beeld staat dan telkens stil. Het opnieuw starten van de Amino ontvanger helpt niet. Als deze opnieuw gestart is gaat het hikken vrolijk verder. Het enige wat helpt is het opnieuw starten van het glasmodem. De tv werkt dan weer prima voor een paar dagen. Caiway hier al over geïnformeerd. Zij geven aan dat het glasvezel signaal prima is en hebben een DHCP release gedaan. Dit lost het dan voor een paar dagen op, waarna het wederom gaat hikken. Gevraagd om een nieuw glasmodem, maar Caiway geeft aan dat het modem prima is en we moeten het ermee doen. Slecht! Overigens is het bereiken van de klantenservice een drama. Telefonisch niet te bereiken. Via de chat blijf je eeuwig in de wacht. Dit forum is destijds verlaten door Caiway zelf en de enige mogelijkheid is dan nog Twitter. Alleen duurt een reactie daar soms langer dan een dag. Om vervolgens door een student afgewimpeld te worden met een vage dhcp reset. (die ik zelf allang gedaan had door het modem stroomloos te maken voor minimaal een half uur). Slechte zaak daar!
 
Jaco Hage
Als Caiway / Delta zijn Multiscreen App zou maken in een bijgeleverde afstandsbedieningcontroller en je zou dat zo kunnen swipen naar een ChromeCast. (Now be my guest.)

Ik ken genoeg afstandsbedieningen die een app display hebben en je direct hem gebruikt voor gebruik.

Wat is er voor nodig:
- 1 afstandsbediening Caiway App controller
- 1 FireTV of ChromeCast stick
- stabiele WiFi....

Kom maar op....

Wat je meemaakt is teleurstellend, Als je hulp nodig hebt, vul mijn contact formulier maar in. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Tv geluid via Denon AVRX2600H Hardware instellingen : 2 25 nov 2020
geluid /beeld lopen niet gelijk Digitale radio of televisie storing : 4 30 mei 2017
Entone 400 geluid weg na sappen CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 10 26 aug 2016
Caiway Multiscreen TV - geluid valt steeds weg Storing : 13 21 apr 2016
Advertentie