obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x
JelleW
Ik heb een nieuw glasvezelabonnement 'snel' afgesloten en kreeg daar de Amino Aria 7x ontvanger bij. Ik wil mijn Samsung afstandbediening daaraan koppelen, maar dat lukt mij niet. In het keuzemenu van Samsung kan ik wel kiezen voor het merk Amino, maar vervolgens niet voor het model Aria. Wat moet ik doen?
 
gait63
Wat ik gedaan heb is de amulet kiezen.
Dus caiway>Amino> en dan bij type am intypen en dan de amulet kiezen.
Dan werkt het perfect, je moet hem allen nog eerst uitzetten voordat je alles afsluit, maar dat kan op de tv.
 
Bordewolf

JelleW schreef:

Ik heb een nieuw glasvezelabonnement 'snel' afgesloten en kreeg daar de Amino Aria 7x ontvanger bij. Ik wil mijn Samsung afstandbediening daaraan koppelen, maar dat lukt mij niet. In het keuzemenu van Samsung kan ik wel kiezen voor het merk Amino, maar vervolgens niet voor het model Aria. Wat moet ik doen?


Je hebt wel de juiste software ingeladen? Dus de laatste update van Samsung?
Ik gebruik nu alleen nog de afstandbediening van de Amino. Aan en uit gaat ook via de AB van de Amino.

Ik heb wel 6x opnieuw de zender nar boven toets moeten gebruiken maar uiteindelijk werkt het.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
JelleW
Dank voor je bericht. Ik heb de actuele softwareversie. Gecheckt op de site van Samsung. Overigens is het mij aanvankelijk gelukt om model Aria 7x in beeld te krijgen en aan te klikken. Maar de volgende dag werkte de afstandsbediening van Samsung niet meer en heb ik hem nooit meer in beeld gekregen.
 
Jaco Hage
Algemeen probleem en is al ruim een jaar een probleem.... en dat duurt maar. Is al her en der zo vaak gemeld. En of dat een Samsung of een Caiway ding is, 100 punten oplossing krijgt het niet.

JelleW schreef:

Dank voor je bericht. Ik heb de actuele softwareversie. Gecheckt op de site van Samsung. Overigens is het mij aanvankelijk gelukt om model Aria 7x in beeld te krijgen en aan te klikken. Maar de volgende dag werkte de afstandsbediening van Samsung niet meer en heb ik hem nooit meer in beeld gekregen.
 
JelleW
Helaas krijg ik model Amulet niet in beeld, wat ik ook probeer.
 
gait63
Wat ik gedaan heb, is eerst de provider kiezen, bij de volgende stap, in het rechtervak eerst de amino kiezen en vervolgens links de amulet.
 
Bordewolf

gait63 schreef:

Wat ik gedaan heb, is eerst de provider kiezen, bij de volgende stap, in het rechtervak eerst de amino kiezen en vervolgens links de amulet.


Het schijnt dat je kunt kiezen voor provider "entone". Kun je eens kijken of die er tussen staat?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ronzuid
Ala ik mijn Samung afstandsbediening instel, kan ik dan ook de decoder aan en uitzetten daarmee, zodat ik met 1 AB kan werken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Ben erg blij met die Amino Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 07 jul 2022
Amino Aria 7x <> Chromecast Hardware instellingen : 1 21 mei 2022
Advertentie