obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
EINDELIJK HE HE >> Snelheid verhoging 2011
fiestapiety

Quote

willeme schreef:
Het is een Adaptive Security Appliance van Cisco een zgn ASA5505. Niet goedkoop maar dan heb je wat

asa5505


maar dit is dus wel een router aleen niet draadloos ?

en met extras goede firewal ingebouwd ofzo ?

ik zoek eerder een draadloze router met N netwerk

was aan het kijken naar sitecom stonden wel een paar mooie bij
wl-306-product

tot 300mb draadloos
en 1000mb bedraad
 
Rewouw
[img][/img]

Deze bevalt mij prima D-link DIR855

Groeten,
Rewouw
 
willempie
Geen draadloos, daar heb ik een ander kastje voor. Het is wel zaak om om goed op te letten wat het apparaat aan kan bij deze hoge snelheden kan de router gemakkelijk de bottleneck worden. Een ASA kan prima firewalldn, VPN tunnels, uitgebreide logging kan maar eens op de site van Cisco.
Gewijzigd door willempie op 13 januari 2011, 10:33
 
fiestapiety

Quote

willeme schreef:
Geen draadloos, daar heb ik een ander kastje voor. Het is wel zaak om om goed op te letten wat het apparaat aan kan bij deze hoge snelheden kan de router gemakkelijk de bottleneck worden. Een ASA kan prima firewalldn, VPN tunnels, uitgebreide logging kan maar eens op de site van Cisco.


oke bedankt maar zo uitgebreid hoeft het van mij niet hoor het gaat er om ik heb nu een b+g router 54g een sitecom mimo xr

maar draadloos haal ik de snelheid niet .
als ik de laptop rechtstreeks aansluit op de modem dan is het rond de 50mbit .
draadloos is het net 20mbit


daarom dacht ik aan een N150 of een N300 draadloze router
Gewijzigd door fiestapiety op 13 januari 2011, 11:17
 
willempie
Met draadloos zal het zowiezo lastig worden om 50 Mb/s thru-put te halen, misschien op 5 Ghz met de N variant. Kan thuis wel eens wat testen te doen om te zien wat ik maximaal draadloos kan halen.
 
fiestapiety

Quote

willeme schreef:
Met draadloos zal het zowiezo lastig worden om 50 Mb/s thru-put te halen, misschien op 5 Ghz met de N variant. Kan thuis wel eens wat testen te doen om te zien wat ik maximaal draadloos kan halen.


ik was ook al met wifi analyser aan het kijken hoeveel mensen hier op het zelfde kanaal zaten maar ik zit als een van de weinige op kanaal 8 en de rest in e flat hoger of lager

is wel een mooi programatje
http://www.metageek.net/products/inss...r/download
 
willempie
Op 2.4 Ghz zijn er zo uit mijn hoofd maximaal 3 kanalen die niet overlappen (1,6,11) dus dat zijn dan de kanalen die je het best kan kiezen. Op 5 Ghz gaat het automagsich en zoekt je AP zelf het beste kanaal.
 
maanmist

Quote

sjaakkie123 schreef:
wanner heb ik het nu


Modem al gereset?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EINDELIJK HE HE >> Snelheid verhoging 2011', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Snelheid (Regio Almelo) ver beneden peil Snelheid : 8 23 jul 2018
Advertentie