Onderwerp afdrukken
Snelheid verhoging 2010
DH64

vartanu schreef:

DH64 schreef:
Attention vartanu !!!!

Onderstaande storing is verholpen
++++++++++++++++

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Aalsmeer , Uithoorn en Kudelstaart die gebruik maken van Internet van Caiway.

Als gevolg van een storing met nog onbekende oorzaak kunt u op dit moment problemen ervaren bij het gebruik van Internet van Caiway.

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Caiway
Network Operations Center

Bron/source: http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...46385.html

Niets nieuw hier!!!

Heb je al de modem en router laten herstarten ?

Did you allready reboot your modem and router ?

vartanu

DH64 schreef:

vartanu schreef:

DH64 schreef:
Attention vartanu !!!!

++++++++++++++++

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Aalsmeer , Uithoorn en Kudelstaart die gebruik maken van Internet van Caiway.

Als gevolg van een storing met nog onbekende oorzaak kunt u op dit moment problemen ervaren bij het gebruik van Internet van Caiway.

Caiway

Niets nieuw hier!!!

I have problems with my internet since the first day I got it, always slow and unreliable, that's why I said "Nothing new", in regards to your message.

I made complains, i had my modem changed, i had a instalateur in my house, everything you can think of, now i Just live with the idea that Nieuw Oosteinde is a crap place for internet, you have very limited choices and where you have a choice is either expensive as hell or slow speed (I called KPN today to do an "overstaap", and the max speed they have available in my area is 8Mbps) for 25€/month.

DH64

vartanu schreef:

DH64 schreef:

vartanu schreef:

DH64 schreef:
Attention vartanu !!!!

++++++++++++++++

Caiway

Niets nieuw hier!!!

I have problems with my internet since the first day I got it, always slow and unreliable, that's why I said "Nothing new", in regards to your message.

I made complains, i had my modem changed, i had a instalateur in my house, everything you can think of, now i Just live with the idea that Nieuw Oosteinde is a crap place for internet, you have very limited choices and where you have a choice is either expensive as hell or slow speed (I called KPN today to do an "overstaap", and the max speed they have available in my area is 8Mbps) for 25€/month.

But are you sure KPN can deliver a stable connection ?
Did you ask neighbours if they have same problem too? and what kind of internet connection they have; cable or dsl ?

vartanu

DH64 schreef:

vartanu schreef:

DH64 schreef:

vartanu schreef:

DH64 schreef:
Attention vartanu !!!!

++++++++++++++++

Caiway

Niets nieuw hier!!!

But are you sure KPN can deliver a stable connection ?
Did you ask neighbours if they have same problem too? and what kind of internet connection they have; cable or dsl ?

Now my interent is working like a rocket, i get 17 Mbps. But this won't last for long, that is the problem. Sometimes is just perfect, but most of the times is slow and inconsistent. At the caiway shop they told me that I live too far from the centrale and the same cable is used for a lot of clients. We are in the middle of 21 century in a well populated city, i am not in Africa, but anyway, who I am I to complain? just a poor customer that pays 40euros/month to caiway

DH64

vartanu schreef:
Now my interent is working like a rocket, i get 17 Mbps. But this won't last for long, that is the problem. Sometimes is just perfect, but most of the times is slow and inconsistent. At the caiway shop they told me that I live too far from the centrale and the same cable is used for a lot of clients. We are in the middle of 21 century in a well populated city, i am not in Africa, but anyway, who I am I to complain? just a poor customer that pays 40euros/month to caiway

Are you paying 40 euros per month ?

http://www.caiway.nl/site/nl/particul...r/internet

Did you ever try this Caiway Network Diagnostic Tool ? http://speedtest.caiway.nl/ndt/
Gewijzigd door DH64 op 25 november 2010, 20:22

vartanu

DH64 schreef:

vartanu schreef:

Did you ever try this Caiway Network Diagnostic Tool ? http://speedtest.caiway.nl/ndt/

Many times, and I always got at the end "Link is struggled by other network traffic", which I think is pretty clear.
And btw. yesterday evening i was right, in 1h the speed went down from 16-17 Mbps to 1-3Mbps, as expected.

magicwizz

vartanu schreef:

DH64 schreef:

vartanu schreef:

Many times, and I always got at the end "Link is struggled by other network traffic", which I think is pretty clear.
And btw. yesterday evening i was right, in 1h the speed went down from 16-17 Mbps to 1-3Mbps, as expected.

In your case the best thing you can do is call the helpdesk so they can research the problem for you. Maybe there is an traffic issue there in the neighborhood. If you call them and ask to watch the traffic in your neighberhood they can maybe look to the network traffic in the neighberhood on a specific time that you have slow speed internet connection.

DH64
Zo en nu weer even on topic Smile

Nog even en het is december, Caiway test mijn geduld wel heel erg en misschien ook die van jullie.
Ik kijk nog steeds uit naar de beloofde snelheids verhoging die vermeld stond in de digitale nieuwsbrief van januari 2010.
Ik baal er toch wel een beetje van dat ik in het Caiway gebied woont als ik zo de andere regio's bekijk waar Glasvezel tot aan de kast/woning en Ziggo/UPC geleverd wordt.
Die krijgen veel meer voor hun geld Frown
Misschien toch maar verhuizen dan? Shock

maanmist
Inderdaad oorverdovend stil uit het Naaldwijkse...
Zal het stilte zijn voor de spreekwoordelijke storm of is het storm in een glas water?

ReBr
De snelheden gaan vanaf januari 2011 omhoog.

Nieuws in de laatste nieuwsbrief van Caiway:

Cadeau van Caiway: voortaan hogere internetsnelheden!

Goed nieuws! Caiway verhoogt gratis de internetsnelheden. Vanaf januari 2011 wordt de downloadsnelheid van uw abonnement met 50% verhoogd. Met internet van Caiway bent u altijd klaar voor morgen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Alle internetabonnees van Caiway ontvangen nog een persoonlijke e-mail met meer informatie.
:

50% dus, in mijn geval (met goedkoopste abo) niet echt noemenswaardig, maar vooruit dan maar, toch leuk meegenomen Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid verhoging 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Snelheid (Regio Almelo) ver beneden peil Snelheid : 8 23 jul 2018
Advertentie