obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid verhoging 2010
maanmist

DH64 schreef:
Vandaag contact gehad met de klantenservice en heb mijn brandende vraag gesteld of Caiway de snelheden nog gaat gaat verhogen dit jaar.
Het antwoord hierop is dat ze druk doende bezig zijn met de voorbereidingen daarvan om dit jaar nog te gaan upgraden. Verder geen info medegedeeld door Caiway medewerker.

Promises, Promises, erg leuk allemaal maar ik zit hier weer eens met 82 kb met Premium abo.
Wordt een beetje schijtziek van die hele Caiway.

DH64

maanmist schreef:

DH64 schreef:
Vandaag contact gehad met de klantenservice en heb mijn brandende vraag gesteld of Caiway de snelheden nog gaat gaat verhogen dit jaar.
Het antwoord hierop is dat ze druk doende bezig zijn met de voorbereidingen daarvan om dit jaar nog te gaan upgraden. Verder geen info medegedeeld door Caiway medewerker.

Promises, Promises, erg leuk allemaal maar ik zit hier weer eens met 82 kb met Premium abo.

82 kb ... wtf Sad

Misschien ligt je wijkkast op z'n gat ?

maanmist

DH64 schreef:

maanmist schreef:

DH64 schreef:

82 kb ... wtf Sad

Misschien ligt je wijkkast op z'n gat ?

Is al een poosje aan de gang, is hier ook al eens voorbijgekomen, ik heb toen dit geantwoord:

sterke dip zit in de snelheid van het internet. Is toen netjes opgelost door
Caiway.
Maar nu is het weer aan de hand. Van de week voor de zekerheid een nieuw
UTPkabeltje gescoord.
Zit draadloos in 2675 en een medewerker van de helpdesk heeft het er over om
de boel weer eens bekabeld te proberen om als het probleem in de router zou
zitten dat uit te sluiten. Hij heeft wel realtime vastgesteld dat er niks
bijzonders aan de hand is in de wijkkast.
Vindt dit nogal vaag want je zou dan toch zeggen dat mocht het de router
zijn er ook op de dag een dip zou zijn.
Het doet zich echt voor in de avonduren tot pakweg 9 uur en dan niet
constant slecht maar met pieken en dalen.
Ik heb premium en het fluctueert van 30 kb naar opeens weer 1300.>

Wel contact gehad met Caiway maar die stuurde een of ander Wordbestandje waarbij ik het een en ander moest registreren. Ook weer bekabeld proberen, wat echt geen verschil maakte.
Gewijzigd door maanmist op 17 november 2010, 07:07

vartanu
Hi Guys,

I am new to the forum and my dutch is not that good, i only live here for 2 years, i can read most of the text but is hard to speak Smile.

I live in Aalsmeer Nieuw Oosteinde and i have a super abonament from caiway which is not that super in the end.

I should get 16Mbps but i only get that around 06:00 in the morning. At this time (21:00) i can not even watch a normal video on youtube, not to mention HD videos from youtube, no way.

I have the caiway modem in the meterkast straight to the main connection cable, and my computer is wired to the router. I have the Sitecom gigabit N 300 as a router.

I complained to them for the last 6 months and they always promise they will solve it but they never do anything.

Is there a way where we can group complain that we don't get what we pay for? I have a lot of speed test data available with wich i can prof that the speed is only 10% of what it should be.

I am thinking on upgrading to ULTRA, maybe is better there, does someone have the Ultra abonament in Aalsmeer?

I am desperate at this moment about the internet services available in Aalsmeer. Caiway has a market monopol and basically they don't give a shit about their customers.

Is also ADSL from KPN a good option?

Sorry for the long post, but i just wanted to share my nervs with you guys.

Thanks

Vartanu

rayblo

vartanu schreef:
Hi Guys,

I am new to the forum and my dutch is not that good, i only live here for 2 years, i can read most of the text but is hard to speak Smile.

I live in Aalsmeer Nieuw Oosteinde and i have a super abonament from caiway which is not that super in the end.

I should get 16Mbps but i only get that around 06:00 in the morning. At this time (21:00) i can not even watch a normal video on youtube, not to mention HD videos from youtube, no way.

I have the caiway modem in the meterkast straight to the main connection cable, and my computer is wired to the router. I have the Sitecom gigabit N 300 as a router.

I complained to them for the last 6 months and they always promise they will solve it but they never do anything.

Is there a way where we can group complain that we don't get what we pay for? I have a lot of speed test data available with wich i can prof that the speed is only 10% of what it should be.

I am thinking on upgrading to ULTRA, maybe is better there, does someone have the Ultra abonament in Aalsmeer?

I am desperate at this moment about the internet services available in Aalsmeer. Caiway has a market monopol and basically they don't give a shit about their customers.

Is also ADSL from KPN a good option?

Sorry for the long post, but i just wanted to share my nervs with you guys.

Thanks

Vartanu

Lo live in Kudelstaart almost aalsmeer Pfft
Have you tried to connect your pc directly to the modem?
And what speed do you get then?
There also could be a problem with your router configuration?

vartanu
Yes i tried many times at different times of the day and night, the speed i get with the computer conected to the router is exactly the same as with the computer conected to the modem.

I am very sure that the router is not the problem, because i get the speed i am paying for, but only between 01:00 - 08:00 so all night.

I am going now to caiway to cancel may subscription with them.

maanmist
So many users with the same problems and so less solutions.
Caiway, shame on you.
Better not trying to raise the speed but make the old ones steady.

vartanu
i was today by the caiway shop in Uithoorn.

The guy told me that they know about this problem and they are working on it.

He said there is a problem with the wijk centraale, and KPN, caiway, tele2, ziggo are making effort to place a new wijk centrale in the near future.

I asked to cancel my contract because i want to get something else, but he said that it does not matter which provider i get the problem will be the same.
For now i believed him but next year in january ofr february i will cancel my contract if the problem is not solved.

He said that the problem is only in the Nieuw-Oosteinde part of Aalsmeer.

DH64
Attention vartanu !!!!

Onderstaande storing is verholpen
++++++++++++++++

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Aalsmeer , Uithoorn en Kudelstaart die gebruik maken van Internet van Caiway.

Als gevolg van een storing met nog onbekende oorzaak kunt u op dit moment problemen ervaren bij het gebruik van Internet van Caiway.

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Caiway
Network Operations Center

Bron/source: http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...46385.html

vartanu

DH64 schreef:
Attention vartanu !!!!

Onderstaande storing is verholpen
++++++++++++++++

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Aalsmeer , Uithoorn en Kudelstaart die gebruik maken van Internet van Caiway.

Als gevolg van een storing met nog onbekende oorzaak kunt u op dit moment problemen ervaren bij het gebruik van Internet van Caiway.

Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Caiway
Network Operations Center

Bron/source: http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...46385.html

Niets nieuw hier!!!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid verhoging 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Snelheid (Regio Almelo) ver beneden peil Snelheid : 8 23 jul 2018
Advertentie