obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
glasvezel direct op smart tv
wve1964
dvb-c bedoel ik.
Ik heb mijn coax kabel aangesloten op mijn smart tv, maar ik krij geen kanalen binnen?
Doe ik iets verkeerd?
Volgens de handleiding moet dit toch kunnen.
 
wve1964
ik kan alleen frequentie 554 MHZ invullen.
Voor de rest zie ik niets om aan te passen.
 
2fast4u
@wve1964 je hebt een goede tv wat je nu moet doen is de entone decoder terug sturen naar caiway (eerst me hun bellen) en naar een ci+ module vragen (of kopen rond 60 euro) dan krijg je van caiway of heb je al de smardcard dat in de ci+ module gaat en nu samen module met smartcard achterin op je smart tv steken nu sluit je coax cabel op je tv en je gaat nu pas naar de instellingen. Daar kun je instellingen zien met kabel en dan freuqeunties instellen en dan zoeken.. dat alles duurt maximal 10 min met instellen ci+ module en naar de instellingen de eenigste wat gaat wel duren is de ci+ module die moet je zelf in de winkel kopen of lief bij caiway vragen om te ruilen met entone (btw let op dat je niet 5 euro meer betaald Wink je moet wel zeggen dat je het ruilt anders misverstand en je betaald meer!) somige caiway medewerkers waren lief toen ik het 3 keer opvragte en somige wisten helemaal niks van en zeggen meteen wij verkopen geen ci+ module maar denk dat ze nu al weten dat het ook ruilen kan Wink . Succes

@OPTIMIZER.CO philips smartTV ( 50PUK6400\12) spec-> http://tweakers.net/pricewatch/459891...ificaties/ zegt ie in begin Wink handleiding--> https://www.gebruikershandleiding.com...85433.html
 
Adios
Jaco en Roberto geven beiden een goed advies met betrekking tot je Samsung televisie.
Het enige nadeel van deze manier is dat je de zenders niet in een eigen volgorde kan plaatsen.


Als je de landcode op een ander land als Nederland zet, kan dat weer wel.

Ik kies dan ook voor de volledige scan versie in plaats van snel.

Vraagje, heb je wel voor soort aansluiting gekozen voor kabel?

Als je Antenne hebt staan ontvang je namelijk het DVB-T pakket en niet het DVB-C pakket.
 
Highway
Ik heb een samsung tv van mijn overleden vader geërfd. Hij keek via een satelliet ontvanger. Thuis aangesloten kreeg ik het ook niet voor elkaar om DVB-C in te stellen.

Wat bleek, de tv was via een verborgen menu ingesteld op de hotel mode. Voor hem heel handig, voor mij dus niet. Na uitzetten van de hotel mode, kon ik weer bij alle instellingen.

Ga niet zelf klooien in dit verborgen menu, maar haal een expert er bij als dit bij jou ook van toepassing is.
Handtekening
Wink
 
wve1964
kan ik alleen met een ci+ cam module zonder smartcard dan wel kanalen ontvangen?
 
2fast4u

Quote

wve1964 schreef:

kan ik alleen met een ci+ cam module zonder smartcard dan wel kanalen ontvangen?


wel met de ci+ module van caiway maar weer niet veel kanalen dus je hebt een smartcard nodig.

bellen met caiway en zeggen dat je de entone wilt ruilen voor een ci+ module je stuurt de entone terug je krijgt de ci+ module (+smartcard als je 500/500 hebt dat is voor plus kanalen wat je bij die abo. erbij krijgt).
 
wve1964
Het is gelukt Yeah
Ik heb mij Smart-TV opnieuw geinstaleerd, waarbij ook de zenders opnieuw geinstaleerd konden worden.
Dit heb ik gedaan en nu ontvang ik alle basis zenders direct op mijn Smart-tv.

Een aangeschafte CI+ module gebruiken was niet nodig.

Bedankt voor de hulp.
 
wve1964
Niks mis met de Winkel.
Na anderhalf jaar zwarte balk in het midden van het scherm.
TV gratis vervangen voor een veel beter model.
Installatie werd ook gedaan, alleen had ik toen de coax nog niet liggen, maar alleen de entone.

Hulde voor plattetv.nl Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel direct op smart tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie