obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
snelheid 4731 upload slecht
Murgen

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Overigens weten veel mensen niet dat de kracht van Wi-Fi routers in de jaren afneemt. Asus is bijna de enigste fabrikant die een technologie heeft ingebouwd die het Wi-Fi in- output beam signaal dempt/kan uitschakelen/inschakelen om de levensduur van het signaal te verlengen en daardoor tevens minder verstrooide stralingssignalen heeft.


Apple doet dit ook. Met de 802.11ac-technologie wordt ook het intelligente en krachtige beamforming-antennesysteem geïntroduceerd. De meeste basisstations geven een eenvormig en constant Wir09;Fi-signaal af in alle richtingen. Maar het beamforming-antennesysteem is slimmer: het weet waar een 802.11acr09;apparaat zich in het netwerk bevindt. Vervolgens richt AirPort Extreme zijn signaal op dat apparaat. Zo wordt je Wir09;Fi-signaal krachtiger, helderder en sneller.
 
pauke
ik heb cat 5 enhanced kabel is die niet goed voor glas?
maar ga morgen even bellen naar caiway of ze even willen kijken
 
2fast4u
@Optimizer hoeveel stroom gebruijkt de Asus AC88? tegen over normale router? per jaar?
 
Adios
Er zijn al weer veel betere routers getoond op de CES 2016.

Wat gaat het toch hard. Koop je een router en binnen een jaar is hij alweer zwaar verouderd.

Die nieuwe WIFI norm lijkt me echt geweldig!
 
ronzuid
Ik heb de Asus 66, en sinds kort een iPhone 6s, mijn zoon ook trouwens, bij ons beide werkt de iPhone niet lekker met de Asus, pagina's worden vaak niet geladen, evenals facebook, terwijl er wel wifi verbinding is (100% vol).
Andere apparaten in huis lijken wel goed te werken maar de iPhone 6s met de Asus 66 is bij ons geen lekkere combinatie, alles al geprobeerd, harde reset etc...dus wat mij betrefd mogen die nieuwe apparaten wel komen.
 
lbradio
Probeer Beamforming eens uit te zetten op zowel 2,4 als 5GHz. Dit is een bekend issue.
 
ronzuid

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik heb naast bovenstaande nog een tip.

Bij Asus Wireless:
- zet de 2.4Ghz op alleen 20Mhz
- zet de 5Ghz op alleen 40Mhz of 80Mhz

Note:
Wachtwoord van wireless moet tussen de 8 - 12 tekens zijn
Wachtwoord "admin" moet op "very strong" staan.

Hoor graag of dit alles geholpen heeft.


Done!!!!

Even een paar dagen testen, ik zal niks tegen mijn zoon zeggen, kijken of het bij hem nu ook beter gaat.
Bedankt alvast, ik kom erop terug!
 
pauke
ik heb het probleem gevonden
Zat hem in de ethernetkaart ,de instelling was veranderd.
Snelheid is nu weer als vanouds4988187662

alleen zie geen 1000 Mbps duplex staan bij instellingen alleen 100 Mbps
I
Fabrikant: Killer
Beschrijving: Killer e2200 Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.30)
Stuurprogrammaversie: 8.0.2.42
 
Murgen
Neem een nieuwe ethernet kaart, een gigabit versie, kost je weinig en je hebt direct 150/150 op je PC. Oaw, hij zou gigabit moeten zijn ... DoH.
 
pauke
ik heb cat 5 enhanced kabel is die nu goed of moet ik cat 6 kopen?
hmm en bij aankoop had ik gezegd dat ik goede netwerkkaart moest hebben voor glas!
en welke router adviseren jullie?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid 4731 upload slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Advertentie