obey-robots.txt
07 December 2016, 19:13
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken

Lokale zenders

jj1987
Al enige tijd vraag ik me af, wat de reden is waarom we in Hendrik-Ido-Ambacht zo weinig lokale zenders hebben. Sinds de overname van Cai HIA door Caiway hebben we op kanaal 60-65 "deze voorkeuze is gereserveerd voor de lokale of regionale zender in uw gemeente".
Dit is dus al een tijd zo. Jammer want er is genoeg wat we missen. Waar is RTV Dordrecht? En RTV Papendrecht?
We moeten het dus doen met Atos Zwijndrecht. En dan moet je denken aan een gedateerde korrelige kabelkrant die hier in het lokale kopstation van analoog naar digitaal wordt gezet. Die overigens meer storing heeft dan werkt. Wij vallen toch onder de "drechtsteden" dus waarom wel de Rotterdamse, Zeeuwse, Limburgse en zelfs Friesland. Maar geen zender van een 15km verderop? Ook met radio is dit zo. Enkel Atos radio en Zap! FM. Zonde want de zenders houden nu 5 SD kanalen bezet. Gelukkig nog een analoge fm dipool in de mast, en toch nog Dordrecht en Papendrecht. Maar t zou leuk zijn als dit ook op de kabel komt.

Adios
Ik begrijp je helemaal. Wij hebben hier in Krimpen ook geen RTV Krimpenerwaard. Notabene, de enige echte omroep met televisie programma's over onze regio.

Vaak om gevraagd bij Caiway, maar er gebeurt niks !

erickiel
Dat probleem herken ik ook hier in IJsselstein, in Nieuwegein eo kan men veel lokale omroepen ontvangen (Ustad, StichtseVecht en nog meer) denk dat men hier best wel intresse voor is wat er meer in de regio speelt ik denk dat het technisch een lastig verhaal word

jj1987 schreef:

Al enige tijd vraag ik me af, wat de reden is waarom we in Hendrik-Ido-Ambacht zo weinig lokale zenders hebben. Sinds de overname van Cai HIA door Caiway hebben we op kanaal 60-65 "deze voorkeuze is gereserveerd voor de lokale of regionale zender in uw gemeente".
Dit is dus al een tijd zo. Jammer want er is genoeg wat we missen. Waar is RTV Dordrecht? En RTV Papendrecht?
We moeten het dus doen met Atos Zwijndrecht. En dan moet je denken aan een gedateerde korrelige kabelkrant die hier in het lokale kopstation van analoog naar digitaal wordt gezet. Die overigens meer storing heeft dan werkt. Wij vallen toch onder de "drechtsteden" dus waarom wel de Rotterdamse, Zeeuwse, Limburgse en zelfs Friesland. Maar geen zender van een 15km verderop? Ook met radio is dit zo. Enkel Atos radio en Zap! FM. Zonde want de zenders houden nu 5 SD kanalen bezet. Gelukkig nog een analoge fm dipool in de mast, en toch nog Dordrecht en Papendrecht. Maar t zou leuk zijn als dit ook op de kabel komt.

Even antwoord hier ipv andere topic. Atos is jullie officiele lokale omroep volgens Olon.
http://www.deloka...zender/716

Caiway is verplicht om een lokale omroep door te geven die bij jouw woonplaats thuis hoort. Dit doen ze nu ook keurig.
Was bij mij lang een ander verhaal inzake RTV Stichtse Vecht.
Kan jij meer lokale omroepen ontvangen dan of bedoel je provincie omroepen??

jj1987
Klopt! Atos. Echter zitten we vlak naast Dordrecht met Drechtstad tv en fm. Kanaal 60 tm 65 "gereserveerd voor regionale omroep" en dit is al 2 jaar zo. Zou leuk zijn als ze deze ook doorgeven. Ziggo (Zwijndrecht) naastgelegen dorp. 1 straat verder geeft deze zender wel door.

Snap je maar dat ik ook het probleem van de lokale omroepen.
Vaak valt de omroep onder bv Ziggo. Om de omroep bij jou te krijgen moet Caiway onderhandelen met Ziggo om het signaal doorgestuurd te krijgen wat natuurlijk geld gaat kosten. Dit moeten ze voor elke Caiwayplaats gaan uitvoeren wat niet te doen is.

Olon (overkoepelende organisatie lok.omroep) zijn bezig met een mediahub om dit makkelijker te maken. Weet niet hoever ze er mee zijn en of dit echt voor uitbreiding van zenders gaat zorgen

http://www.olon.n...1141508240

Adios
Recent is wel TV Zuidplas toegevoegd bij Caiway, dus er zit een beetje beweging in.

Ben het met je eens dat die vensters die er al jaren zijn voor reservering van uw lokale zenders, nergens op slaat!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lokale zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november Algemeen 6 31 juli 2016, 13:29
Missende zenders Digitale radio of televisie storing 3 11 juli 2016, 16:07
Weer gedoe met "volwassen" zenders. Digitale radio of televisie storing 12 25 januari 2016, 09:00
Kwaliteit SD zenders digitale tv Digitale radio of televisie storing 2 15 september 2015, 15:51
beeldstoringen buitenlandse zenders Digitale radio of televisie storing 5 12 augustus 2015, 21:51
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf< 5 mins
| flipje00:07:07
| vossoft00:37:28
| erickiel00:44:32
| Highway01:39:32
| Jaco Hage02:34:08
| Hamski08:31:57
| 2fast4u09:07:39
| Mario11:22:36
| markmart21:44:27
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.