obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Ontvanger probleem of storing
Andre M
Hallo Timo van Caiway Webcare,

De oplossing van kanaal wisselen lukte een aantal keer.
Maar toen kwam al snel weer stilstaand beeld en daarna zwart beeld met de melding.
Ook gebeurde het dat als je weer terug ging bij kanaalwissel naar het kanaal was blokkeerde, dat je direct weer zwart beeld had.

Timo
Waar zit her gebrek?
Glasvezelkabel te weinig capaciteit ( ik ben juist naar glasvezel gegaan ivm capaciteitsprobleem COAX-kabel)?
Glasvezelnetwerk?
Entone 400?

Ik heb mij al gemeld bij jullie klantenservice en sta genoteerd bij jullie met adres en emailadres.
 
Adios
Heb je de Entone al eens een harde reset gegeven?
 
Andre M
Hallo HDR,

Wat bedoel je met een harde reset?
Ik ben niet zo thuis in alle technische termen.

Reset: stroom van de entone 400 afgehaald, stroom weer op de entone gezet zodat deze opstart. ( probleem blijft )
Reboot: via Menu naar Instellingen naar Fabrieksinstellingen deze starten. Fabrieksinstellingen terugzetten duurt ruim een half uur. ( probleem lijkt nu opgelost )
Herstarten: via Menu naar Instellingen naar Systeeminstellingen deze starten. Ik heb dit niet gebruikt.

Waarom is bij Caiway op de website of het webcare team niet aangegeven de 3 bovengenoemde mogelijkheden om de entone 400 te resetten/rebooten/herstarten?
 
Adios
Omdat ze graag de problemen onder het tapijt vegen bij Caiway.
 
Bordewolf
Ik kan nog steeds niet citeren op dit forum. Oerirritant. Die Entone 400 is al een oud beestje. Inmiddels is deze al vervangen door een nieuw klein vierkantje dingetje die met een Samsung tv met een Samsung afstandsbediening is te bedienen.
 
ghijs
@bordewolf,

Mag ik weten wat dat kleine vierkante dingetje precies voor een apparaat is ,je maakt me nieuwsgierig.

Groeten,

Ghijs
 
Bordewolf
Nieuw type entone
 
Migow
Dat kleine kastje entone karnai wordt volgens mij alleen nog maar toegepast in de gebieden waar geen coax is. En daar kun je er wel 2 toepassen. En opnemen gebeurd mbv een sd kaart. Hier heeft Jaco het er al gemeld!! https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...-gebruiken .trouwens mijn entone 515 werkt ook gewoon via mijn smart touch afstandbediening van me samsung smart tv. Dus niet alleen dat kleine kastje
Gewijzigd door Migow op 16 oktober 2015, 21:39
 
ghijs
Ok,bedankt voor de antwoorden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontvanger probleem of storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie