obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen
Adios
Caiway werkt duidelijk met antieke software en de fabrikant heeft ook aan Caiway aangegeven dat er vernieuwingen doorgevoerd moeten worden. Maar Caiway wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten dus moddert gewoon door met de ouwe software.
Paar leugentjes naar de klanten sturen in de trend van: We zijn er mee bezig, het heeft onze volle aandacht en meer van deze loze kreten en maar hopen dat de klant blijft Smile

Je kan ook verkeerd gokken, Caiway.
 
breaker
Hoe kom je aan deze informatie?

Gisteren de app gecontroleerd of deze het doet op Android 6. En werkt hier ook niet op wat ik al dacht omdat 6 ook geen ondersteuning heeft waarop de app is gebouwd.
 
Adios
Hier werkt hij ook niet op IOS 9.1.

Drama alom met die Multi screen app. van Caiway !
 
Poeleker
Bij mij werkt hij best op io9.1. Heb mijn tablet helemaal uitgezet. Daarna werkt de app perfect. Maar vind dat hier veel mensen wel op alles van caiway zitten te zeuren. Ik zit al vanaf het begin bij de cai zoals we dat noemen in het Westland. Heb echt zelden problemen gehad in al die jaren tuurlijk wel eens zeker in begin met de telefoon. Ook is caiway echt niet zo duur vergeleken met andere, ja de 1ste 3 maanden wel.
Ik ben gewoon tevreden, heb goed beeld, stabiel internet en telefoon gebruik ik niet maar zit in het glasvezel paket.
En natuurlijk kan het altijd beter en meer maar dat is bij de rest ook.
 
jj1987
Ben het wel eens met poeleker.
Hier werkt multiscreen prima. Gisteravond nog gebruikt op iOS 9.1.
Heel af en toe een foutmelding. Maar ff de app dicht en weer openen doet dan wonderen. Mensen hebben altijd wat te zeuren. Maar ze beseffen niet dat het basic pakket ongecodeerd op de kabel zit (uitzonderingen daargelaten) en je een willekeurige ontvanger kan aansluiten om het basispakket te kunnen zien. Prijzen zijn gunstig en de klantenservice heeft een korte telefonische wachttijd. (Mijn ervaring). Als je naar ziggo kijkt met hun geweldige smartcard verhaal, prik je niet zo ff een extra tv bij. Hun modems van technicolor zijn trouwens ook een drama. En met een beetje BER fouten op de lijn slaat die ontvanger op een foutmelding. Radio van Caiway is hier ook prima. Ik gebruik nog gewoon de analoge radio. Van mij hoeft al die Dab troep niet. Ik ga toch zeker niet met een buitenantennetje zitten voor een beetje bereik vanuit dit bunker en dan luisteren op een plastic radiootje, terwijl er een B&W speakerset staat! De tijd met een buitenantenne is geweest. Caiway haalt de analoge streams vanuit Mediagateway en die klinken prima. Bij ziggo is dat wel een beetje anders. Ook de support op twitter reageert snel. Dat is bij ziggo een drama! Open een willekeurige tweet van iemand zonder signaal en ze reageren 3 dagen later of helemaal niet. Caiway heeft zeker een aantal kromme regels, en vreemde situaties zoals extra betalen voor een smartcard! En 1 iptv ontvanger voor glas, maar ach, als dat t ergste is.
Als je caiway vergelijkt met adsl of glasaanbieders met hun slechte iptv ontvangers en betalen per decoder, en dan kijken naar een ge-upscaled streampje.Dan denk ik dat we niet te klagen hebben. Er zijn er zat die hier steen en been klagen. Als t niet bevalt stap je toch op?? Het hele RTL Z verhaal is ook zo'n voorbeeld. Mensen klagen en zeuren naar mijn mening. Dat was net als met de komst van SBS 9. En toen die er eenmaal was. Werdt er weer geroepen dat het een slechte zender was... En dat Caiway geen on demand heeft op de kabel mis ik ook niet. Dat hele Videoland en uitzending gemist kan me gestolen worden. Daar heb ik een smarttv voor met een Netflix abbonnementje.
Zo genoeg geschreven Cheer
 
Murgen
Wat jj1987 zegt ... #topcaiway
 
2fast4u
jaren lang had ik KPN,UPC,Telfort,Vodaphone en geen van de providers was niet zo goed zoals caiway wat ik nu zelf heb en ik moet zeggen dat de prijs best in order is terwijl het nog goedkoper kan omdat onze Gemeente als eerste in Nederland zelf voor de aanleeg heeft betaald Smile Maar caiway is ook top en blijf ook bij hun ook werkt het Multiscreen niet maar dat komt nog.
 
breaker
Op Twitter en Facebook roepen ze allemaal wat. We zijn ermee bezig.
Ook hier heb ik weinig vertrouwen in.

Willen jullie deze topic on topic houden?

Mooi dat Multiscreen werk op de nieuwe IOS.
Wat ik totaal niet snap waarom kunnen ze 2 maanden geleden wel de IOS versie een update geven en doet het op IOS. Maar niet voor Android 5?

IOS wordt gewoon voor getrokken net als in het begin toen we ook lang moeste wachten op een Android versie. Caiway moet gewoon beide versie werkend houden. IOS en Android klanten hebben dezelfde rechten maar dat ziet Caiway anders.
 
Adios
Voor de kerst zal het toch wel in orde zijn ?
 
breaker

Quote

breaker schreef:

Op Twitter en Facebook roepen ze allemaal wat. We zijn ermee bezig.
Ook hier heb ik weinig vertrouwen in.

Willen jullie deze topic on topic houden?

Mooi dat Multiscreen werk op de nieuwe IOS.
Wat ik totaal niet snap waarom kunnen ze 2 maanden geleden wel de IOS versie een update geven en doet het op IOS. Maar niet voor Android 5?

IOS wordt gewoon voor getrokken net als in het begin toen we ook lang moeste wachten op een Android versie. Caiway moet gewoon beide versie werkend houden. IOS en Android klanten hebben dezelfde rechten maar dat ziet Caiway anders.

Meestal komt de nieuwsbrief rond de 15de uit. Ik denk dat we hem deze week mogen verwachten.
Ben benieuwd maar echt hoop dat het goed komt heb ik niet.

Maar je kan ook de NPO app gebruiken om naar NPO1,2 en 3 te kijken. Overal in Nederland is dit te gebruiken je heb alleen een Nederlandse IP adres voor nodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 mrt 2021
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 mei 2020
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Advertentie