obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
De EEUWIGE BLOKKENDOOS
Adios
Jullie hebben wel een grote zendmast daar staan. Misschien dat het daarmee te maken heeft ?
 
jkok1975
Gemeente Lopik. Die Gerbrandytoren of hoe heet dat ding is 15 km afstand hemelsbreed.
 
Migow
HDR die mast is van IJSSELSTEIN overigens en ik woon in IJsselstein dus zit er vlak bij. En idd waren er wel problems, maar dat heeft niets met die blokken te maken. Het moet gewoon goed zijn en bij mij ist wel goed. Als ik het zo lees dan moet er eens als de sodemieter een monteur het sugnaal nogmaals gaan meten en ook eens met zijn snuffert in de wijkkast alles nakijken, want het beeld moet gewoon top zijn.
 
jkok1975

Quote

Migow schreef:
want het beeld moet gewoon top zijn.


Ja, het beeld is ook top. Op de momenten dat het werkt. Smile

Monteur zou leuk zijn ja. Vooral als hij 't eindelijk eens oplost. Gelukkig zie ik dat de zenders die gisteravond foetsie waren weer terug zijn.
 
Migow
Misschien een domme vraag, maar ik las dat je ook iptv hebt dus je hebt een glasvezelmodem. Waarom zit er dan een splitter tussen? Of heb je meerdere tv's via coax. Want ik heb ook iptv en dan heb ik geen splitter meer op me tv aansluitbox.
 
jkok1975
Nee ik heb gewoon een kastje voor iptv. Computertje, Linux. En dan bedoel ik gewoon internet streams kijken. Staat veel aan als bewegend behang zonder blokken en stotters als de kabel weer eens vreselijke nukken heeft.
 
Migow
oke snapum. Maar zijn ze nu je lijn al aan het monitoren of is er vanuit caiway kant nog niks gebeurd. En hebben je buren ook caiway en klachten of ist specifiek alleen op jouw adres. Dit moet toch te traceren zijn zou je zeggen, want wat ik lees heb je al genoeg dingen uitgesloten.
 
jkok1975
Heb na dat ene berichtje hier nog niks gehoord. Wellicht dat ze wel al kijken, heb iig aan Caiway m'n adresgegevens doorgegeven, zoals eerder in deze draad gevraagd werd. Voor zover ik weet hebben niet zo heel veel mensen Caiway hier. De meeste zitten aan die vreselijke digitenne. Een maat van mij woont twee straten verder en die heeft ook wel 'ns een blokje. Niet zoals hier. Maar ook niet zoals 't volgens mij zou moeten.
 
Migow
Wist trouwens niet dat in lopik ook caiway actief is qua aanbieden van hun diensten. Benschop etc. Wel. Maar dat heeft niets met je probleem te maken. Het moet gewoon goed zijn klaar. Zou netjes van caiway zijn om in ieder geval jou op de hoogte te houden wat ze nu doen of van plan zijn. Succes
 
jkok1975
Lopik is Ziggo idd. Ik zit in gemeente Lopik, vlakbij Benschop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De EEUWIGE BLOKKENDOOS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie