obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Opnieuw, vanaf begin, afspelen (Entone 515)
Bakstenen

Quote

Homework schreef:

ach HDR, op dit soort site's lees je alleen maar de klachten. Iemand die geen problemen heeft komt hier niet.
Hier staat al 2 jaar de entone 400 te draaien, zonder problemen. Hierbij, voor de statistieken, ook een goed bericht.

Dat klopt op internet of in de krant vind je bijna nooit een positief bericht maar voor het zelfde geld is er een oplossing voor de problemen met de Entone
 
cawul
Het probleem heb ik op 19/02 aan Caiway gemeld, met een reminder op 27/02.
Maar men heeft het daar kennelijk te druk voor dit soort dingen.

Naast glasvezel heb ik ook de Humax aangehouden en ik neem daar b.v. series op die ik wil bewaren en bewerken.
De .ts files kan ik naar een USB drive kopiëren, omzetten naar .mp4, reclame filteren, etc.

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk via de USB poort van de Entone.
-
 
Bakstenen
Je bedoeld dat je ook de coax heb aangehouden en dan via de coax kijkt en opneemt
 
cawul
Inderdaad, heb coax aangehouden.
Ik kijk via glasvezel, is naar mijn idee wat scherper dan coax, maar voor dingen die ik wil bewaren gebruik ik de Humax.
Die exporteert opnamen naar een .ts file en die kan je -op je PC- dan weer converteren naar een .mp4 en eventueel nabewerken
(lees: verwijderen van reclame)

=
 
Bakstenen
Dacht ik al ik heb met mijn stomme kop de COAX eruit gehaald en de Humax verkocht ,nu zit ik met die kl... Entone
 
Adios
Waarom heb je de coax eruit gehaald, Bakstenen?
 
cawul

Quote

Bakstenen schreef:

Dacht ik al ik heb met mijn stomme kop de COAX eruit gehaald en de Humax verkocht ,nu zit ik met die kl... Entone


Tja . . . dat is inderdaad zonde...
Aan de andere kant, ik kijk in 90% van de gevallen naar de Entone.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik de Humax niet direct mis.

Volgens mij zou het -theoretisch- mogelijk zijn om glasvezel naast de coax aan te leggen..??
Ik zie dat er aansluitdozen voor bestaan.

jTDzWt

Maar eh .. voor spijtoptanten voor 120-130 euro heb je al een 5300c, ha!Smile


=
 
Bakstenen
Ik dacht ik ga toch via glasvezel naar de TV kijken en moest daarvoor een UTP kabel erin trekken dus gewoon deze kabel aan de COAX gedaan en klaar was kees ,ik ben er helemaal klaar mee zou mijn kleinkind zeggen zit je b.v tv te kijken heb je ineens zwart beeld voor denk 1 a 2 minuten gisteren wel 2 keer gereset terwijl ik op de slaapkamer gewoon via coax kijk nergens last van .
Nu zou ik weer terug kunnen maar dan moet ik mijn abbo gedeeltelijk opzeggen en weer een humax kopen en iets om op te nemen
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Ik dacht ik ga toch via glasvezel naar de TV kijken en moest daarvoor een UTP kabel erin trekken dus gewoon deze kabel aan de COAX gedaan en klaar was kees ,ik ben er helemaal klaar mee zou mijn kleinkind zeggen zit je b.v tv te kijken heb je ineens zwart beeld voor denk 1 a 2 minuten gisteren wel 2 keer gereset terwijl ik op de slaapkamer gewoon via coax kijk nergens last van .
Nu zou ik weer terug kunnen maar dan moet ik mijn abbo gedeeltelijk opzeggen en weer een humax kopen en iets om op te nemen
Heb je wel de Entone515?? Terug naar de Humax is een stap naar het verleden.

Waarom? met de coax had ik geen enkel probleem nooit blokkerig beeld nooit af en toe een zwart scherm nooit resetten,dus Humax is een stap naar het verleden maar geloof mij "vroeger was alles beter"Grin
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

Jaco Hage schreef:

Zal ik er even een Coax én UTP kabel door je leiding trekken @bakstenen.

VOORLOPIG gaan we gewoon vrolijk verder op de coaxkabel en vooralsnog is er nergens sprake dat de CE IPTV geproduceerd gaan worden. Althans de types die ik allemaal van de merken 2015 onderzocht heb zijn NIET geschikt voor Caiway Mac-kies.


Weet bijna zeker als jij een UTP kabel aanlegt dat Baksteentjes van zijn blokjes af is. Waarschijnlijk heeft die zelf lopen knutselen.


Ik moet je helaas teleurstellen ik weet inderdaad meer van bakstenen af als UTP kabels daarom deze ook laten testen door Rene v d Helm toen de zonnepanelen geplaatst werden,dus aan de UTP kan het niet liggenAnnoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnieuw, vanaf begin, afspelen (Entone 515)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie