obey-robots.txt
10 December 2016, 07:51
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Entone 465 - neemt soms niet op, enz.

cawul
Ik zou graag willen weten of jullie hier ook wel eens last van hebben: je programmeert een programma (via EPG), maar de volgende dag blijkt dat deze niet opgenomen is.
Heb dit nu enkele keren aan hand gehad de laatste tijd.

Heb geen idee, maar -zou- het kunnen zijn dat wanneer je naar een programma kijkt, terwijl tegelijkertijd een programma zou moeten worden opgenomen, dit teveel van het goede is?

Of stel, je hebt 2 programma's via EPG geprogrammeerd die, bijvoorbeeld, 10-15 minuten overlappen en je kijkt bovendien nog naar een ánder programma. Is dát dan teveel?
Geen idee. Laatst had ik 2 programma's geprogrammeerd, geen van beide opgenomen.

Ik vertrouw het apparaat niet echt en zal maar via de Humax opnemen.

Vreemde gedragingen soms: gisteren deed ik 'm uit en hij ging toen in een eindeloze loop van aan uit, aan uit... De knop op de afstandsbediening reageerde niet meer. Dus 10-15 seconden de 'power'-button op de voorkant ingedrukt. Moest dan wel opnieuw initialiseren e.d., maar dat hielp.

Andere vraag: hebben jullie dat ook wel eens dat soms de gesproken tekst voor 2-3 seconden wegvalt. Niet echt belangrijk, maar ik nu toch met vragen bezig ben... :-)

Laatst uitzending gemist bekeken: programma werd om de paar minuten voor zo'n kleine 10 seconden onderbroken. Halverwege gekapt. Was te storend.

=

Adios
Ik heb nooit een Entone gehad. Maar Roberto, medeforumlid is een Entone expert. Hij zal je vast wel verder kunnen helpen.

cawul schreef:
Laatst uitzending gemist bekeken: programma werd om de paar minuten voor zo'n kleine 10 seconden onderbroken. Halverwege gekapt. Was te storend.

=

Gewoon je lijstje mailen naar webcare. Kunnen ze het niet oplossen vraag om de Entone 515

Heb trouwens soms ook last van happeringen bij uitz.gemist.
Dat valt inderdaad tegen

Adios
Ik heb nooit haperingen in uitzending gemist op mijn smart tv.

cawul
Okay, thanks. Ik zal het in de gaten houden. Eergisteren waren de geprogrammeerde opnamen weer wel goed.
Raar ding.
Vreselijke afstandsbediening.
a. je moet echt goed richten
b. het zijn van die softe toetjes die in de helft van de gevallen niet reageren
(je moet goed indrukken, maar weer niet te lang, enzo)
c. boeltje reageert soms traag, waardoor je dénkt dat het apparaat niet reageert en waardoor je dan nógmaals probeert, soms met ongewenste effecten.

Enfin, genoeg geklaagd, we moeten 't er maar mee doen zolang de Humax geen glasvezel decoder heeft.

=

Htr
om laten ruilen voor Entone 515 heb ik nu een paar weken in gebruik en deze is stukken beter
ik had daar voor een jaar lang mankementen met oude Entone geluid weg ,beeld liep vast enz enz

cawul
Ik denk daar inderdaad serieus over na.

Eergisteren iets opgenomen. Afspelen, tot halverwege het programma, prima. Toen viel het geluid uit. Klaar.
Stukje 'doorgespoeld' (of hoe je het moet noemen, 'spoelen' was van vroeger), maar nog steeds geen geluid.
Programma alsnog bekeken via Programma gemist.

Zoals in mijn 1e bericht: Programma gemist, regelmatig stokt het afspelen 1-2 tot max. 4-5 seconden en gaat dan verder.
Een paar keer, geen probleem, dat hoort er kennelijk bij...
Maar als het een dozijn of meer keren gebeurt, láát het dan maar.
Hoort er kennelijk ook bij.
Soms gaat het ook gewoon in 1x goed.

Dat gezegd hebbende, ik weet niet of de 515 zoveel beter is. Ik lees weinig 'Waow!' postings in:
http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1011&rowstart=70

m.a.w. je hebt 'gedoe' van het omruilen, maar is de 515 beter..??
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken hier.

Maar misschien ben ik te kritisch.
=

@cawul

Je kan het ook omdraaien. Lees je hierveel klachten over de Entone 515?
Forums zouden dan vol staan. Lees er niks over.
Entone515 is zeker gelijkwaardig geworden aan de Humax.
Je leest hier ook geen "waoooh" topics over de Humax.
Het blijven extra apparaten.

Gewoon proberen is mijn advies

gamespel
Kwam mijn Entone 515 van de week trouwens weer tegen... opgesloten in een doos op zolder (BAGGER DING).

Migow
Hier staat me 515 eventjes aan, want heb problemen met geluid Eurosport HD maar voor de rest kijk ik nog steeds heerlijk via de coax kabel tv.
Werkt perfect ism een smart tv waar je uitzending gemist van niet alleen de publieke omroepen kan kijken. Dus meerwaarde van entone is nihil.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 465 - neemt soms niet op, enz.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
knop media entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 20 november 2016, 12:33
Entone 515 spontane opstarten CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 13 16 november 2016, 23:43
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet Storing 2 25 oktober 2016, 16:34
Pay per event, Wedstrijd staat niet in de lijst? Interactieve TV, Pay Per Event 5 23 oktober 2016, 08:54
Entone 515 - kan opname niet verwijderen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 17 oktober 2016, 14:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie< 5 mins
| Jaco Hage08:22:15
| Highway08:40:50
| 2fast4u08:45:50
| Solaris09:07:33
| erickiel10:57:02
| vossoft11:58:34
| Bordewolf13:37:12
| flipje14:33:17
| Sandwedge15:43:11
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.