Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Iedere dag uitval internet sinds 1 week.
|
|
Iete |
Geplaatst op 26 August 2012, 12:39
|
Activiteit » Maasland » 3155BA » Alles-in-1 Totaal » Asus RT-N66U Dark Knight » Entone IPTV Berichten: 5 Lid sinds: 26 Aug 2012 |
Hallo, ik heb me het rambam lopen zoeken waarom bij mij de laatste week het internet uitvalt op de meest gekke momenten. Na een reset van het modem lijkt alles weer te werken. Ik zie dan ook de welbekende uitroepteken bij wireless en bekabelde verbindingen. Na opnieuw installeren van laptop, computer router enz enz blijft het probleem bestaan. Dus wat doe je dan, even zoeken op het internet (als het werkt) en dus kwam ik hier terecht en hebben mensen dus dezelfde problemen. Er lijkt dus nog niet veel verandering te zijn dus lijkt het erop dat ik weinig kan doen op dit moment. |
|
|
erlinden |
Geplaatst op 26 August 2012, 13:11
|
Activiteit » 3941HP » Alles-in-1 Plus » Ubiquiti ERLite-3 + D-Link DAP » Entone IPTV Berichten: 125 Lid sinds: 10 Apr 2012 |
Het beste dat je kan doen (en wat je ook gevraagd wordt als je met de helpdesk contact opneemt) is of je de klachten ook hebt als je met een computer direct op het modem aangesloten zit. Je zal toch zo veel mogelijk moeten uitsluiten om zeker te zijn dat de problemen buiten de deur liggen... Verder ben ik erg benieuwd waarom je een topic opent! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 August 2012, 14:39
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Iete schreef: Hallo, ik heb me het rambam lopen zoeken waarom bij mij de laatste week het internet uitvalt op de meest gekke momenten. Na een reset van het modem lijkt alles weer te werken. Ik zie dan ook de welbekende uitroepteken bij wireless en bekabelde verbindingen. Na opnieuw installeren van laptop, computer router enz enz blijft het probleem bestaan. Dus wat doe je dan, even zoeken op het internet (als het werkt) en dus kwam ik hier terecht en hebben mensen dus dezelfde problemen. Er lijkt dus nog niet veel verandering te zijn dus lijkt het erop dat ik weinig kan doen op dit moment. Kan je me je postcode en huisnummer sturen in een PB? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Mike E. Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iedere dag uitval internet sinds 1 week.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie