Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Adios
IK begrijp je reactie niet goed. Bij bijna alle aanbieders kan je overal op je app naar televisie programma's kijken. Caiway is hierin de grote uitzondering.

Vaak genoeg dat ik even wil kijken als ik in de auto zit, maar het kan gewoon inet dankzij Caiway.

Migow
Roberto. Blij dat ik een horizon GO account heb en dat ik me desktop van me tablet kan streamen naar me tv Smile Dus gewoon gisteren RTLZ gekeken Dat geld ook voor het open kanaal van Ziggo sport en ja ik heb Ziggo sport totaal, maar dat extra kanaal wat alleen voor Ziggo klanten beschikbaar is dus ook op TV Smile

Bordewolf

2fast4u schreef:

eerlijk ik word ziek van jullie gezeik gaat maar door als niet de app is dan komt iets anders en na RTLZ wat komt dan? gvd nooit tevreden mensen BAHhhhhhh

Ons gezeik is meer dan terecht. Ik kom zelf van een provider die alles goed voor elkaar heeft (Ziggo).
Mag ik dan op het moment dat Caiway de rotzooi overneemt minimaal verwachten dat ze net zo servicegericht zijn?

6 maand wachten op RTLZ en nog niks! een jaar lang geen Multiscreen via Android en ook nog niet eens buiten deur, niet de tal van HD zenders die Ziggo sinds vorig jaar januari al doorgeeft....

Wel verplicht overstappen, en om op het moment dat blijkt dat men maar op 75% zit van wat je had dan moeten wij maar even onze mond gaan houden? Ik dacht het niet !

Het meest erger ik me aan die zoethoudertjes op Twitter als:"we zijn nog in onderhandeling". Die onderhandelingen hadden 6 maand terug al afgerond moeten zijn wanneer je vind dat je als provider er toe wilt doen.
Bij Ziggo ging ook wel eens iets niet goed, maar daar had ik tenminste het gevoel dat ze er voor de klanten zijn, bij Caiway heb ik het gevoel dat de directie goed voor zichzelf is en voor niemand anders.
Dat is voor een provider de slechtste insteek die je maar kan hebben!

Wat RTLZ betreft ben ik het goed zat. Dit moet gewoon per direct geregeld worden.

Valt er nog wat te glimlachen? Nu even niet. Ik mag toch hopen dat Jan van Caiway gelijk heeft en dat de lente ons een vrolijk zonnetje aanbiedt een een grote glimlach, maar liefst wel met RTLZ!
Gewijzigd door Bordewolf op 23 March 2016, 17:52

2fast4u

Bordewolf schreef:

2fast4u schreef:

eerlijk ik word ziek van jullie gezeik gaat maar door als niet de app is dan komt iets anders en na RTLZ wat komt dan? gvd nooit tevreden mensen BAHhhhhhh

Ons gezeik is meer dan terecht. Ik kom zelf van een provider die alles goed voor elkaar heeft (Ziggo).
Mag ik dan op het moment dat Caiway de rotzooi overneemt minimaal verwachten dat ze net zo servicegericht zijn?

6 maand wachten op RTLZ en nog niks! een jaar lang geen Multiscreen via Android en ook nog niet eens buiten deur, niet de tal van HD zenders die Ziggo sinds vorig jaar januari al doorgeeft....

Wel verplicht overstappen, en om op het moment dat blijkt dat men maar op 75% zit van wat je had dan moeten wij maar even onze mond gaan houden? Ik dacht het niet !

Het meest erger ik me aan die zoethoudertjes op Twitter als:"we zijn nog in onderhandeling". Die onderhandelingen hadden 6 maand terug al afgerond moeten zijn wanneer je vind dat je als provider er toe wilt doen.
Bij Ziggo ging ook wel eens iets niet goed, maar daar had ik tenminste het gevoel dat ze er voor de klanten zijn, bij Caiway heb ik het gevoel dat de directie goed voor zichzelf is en voor niemand anders.

Wat RTLZ betreft ben ik het goed zat. Dit moet gewoon per direct geregeld worden.

Valt er nog wat te glimlachen? Nu even niet. Ik mag toch hopen dat Jan van Caiway gelijk heeft en dat de lente ons een vrolijk zonnetje aanbiedt een een grote glimlach, maar liefst wel met RTLZ!

dus jij bent verplicht overgestapt? hmm oke...(iemand zat met een pistool achter je en zegt NU OVERSTAPPEN) en trouwens waarom is Caiway schuld aan? het is toch ziggo die weg gaat? en ja als je geen andere provider hebt bij in de buurt ga naar je Gemeente en vraag hun maar na hoezo? En over multiscreen app dus ga je nu 5 jaar lang achter zeuren voor dit multiscreen app dat het een jaar duurde? dat je nu wel hebt? niet iedereen had Android 5 en nu 6 mensen hebben nog steeds 4.4..
Als hun toch zeggen zijn ze mee bezig dan wacht gewoon en anders ga naar andere provider en klaar. Jullie lijken net kinderen van 12 die vechten om snoepjes die ze krijgen..sorry hoor maar anders kan het niet en altijd zelfde mensen die zeuren...Multiscreen is er straks komt ook RTLZ (daar ben ik er zeker van voor mij hoeft het niet en toch betaal ik ook mee..) wat is het volgende? Alle zenders HD? of 4K? en dan overaal tv kijken en niet alleen op Caiway netwerk?

Roberto schreef:

2fast4u schreef:

Ja dat krijg je als je al jaren afhankelijk bent van 1 provider op coax/glasvezel. We zitten niet allemaal in de luxe positie die jij hebt op glasvezel. Overigens je hoeft hier niet te reageren @2Fast4u. Vloeken is trouwens een beetje ordinair vind je niet???

Ik word ook moe van Caiway om elke keer te smeken wat andere providers standaard bieden. Komop zeg RTLZ hoort toch gewoon in het basispakket.

Als je jaren afhankelijk bent van 1 provider ga naar je gemeente en ga daar maar eens goed schuden en vragen hoezo. Bij ons was ook slecht aan toe maar toen ging iederen naar de Gemeente en nu is het opgelost we konden tussen KPN,Caiway en nog andere providers kiezen maar hebben Caiway gekozen omdat het goedkoper is en best goede service heeft tenminste in onze gemeente! Jullie denken de hele tijd dat Caiway schuld is terwijl ik zelf ook zo dacht tot dat ik achter ging bellen, e-mail persoonlijk contact en toen blijkt dat de Gemeente alles besluit wat er gebeurt! Ik denk dat jullie hier Caiway veel te zwart maken terwijl het niet eens hun schuld is als iemand anders deuren dicht doet kunnen hun niks aan doen!

Ik hoop dat Caiway dat ook voor elkaar krijgt daar ben ik er zekker van maar dan weer denk ik van wat is het volgende gezeik (kpn,ziggo bla bla provider hebben Gratis Film 1? of Gratis eredivisie? willen we ook)............................. IK WIL 1 MIL. EURO omdat iemand anders het ook heeft doooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh gelukkig leven we niet allemaal 200 jaar dus na 200 jaar is dit post toch oud en wij al lang weg.. gewoon blij zijn wat je hebt en niet zeuren of gewoon naar andere provider schotel of wat dan ook verhuis tenminste zie je iets anders dan Gemeente waar maar 1 provider is...

Bordewolf

2fast4u schreef:

Bordewolf schreef:

2fast4u schreef:

dus jij bent verplicht overgestapt? hmm oke...(iemand zat met een pistool achter je en zegt NU OVERSTAPPEN) en trouwens waarom is Caiway schuld aan? het is toch ziggo die weg gaat? en ja als je geen andere provider hebt bij in de buurt ga naar je Gemeente en vraag hun maar na hoezo? En over multiscreen app dus ga je nu 5 jaar lang achter zeuren voor dit multiscreen app dat het een jaar duurde? dat je nu wel hebt? niet iedereen had Android 5 en nu 6 mensen hebben nog steeds 4.4..
Als hun toch zeggen zijn ze mee bezig dan wacht gewoon en anders ga naar andere provider en klaar. Jullie lijken net kinderen van 12 die vechten om snoepjes die ze krijgen..sorry hoor maar anders kan het niet en altijd zelfde mensen die zeuren...Multiscreen is er straks komt ook RTLZ (daar ben ik er zeker van voor mij hoeft het niet en toch betaal ik ook mee..) wat is het volgende? Alle zenders HD? of 4K? en dan overaal tv kijken en niet alleen op Caiway netwerk?

Roberto schreef:

2fast4u schreef:

Ja dat krijg je als je al jaren afhankelijk bent van 1 provider op coax/glasvezel. We zitten niet allemaal in de luxe positie die jij hebt op glasvezel. Overigens je hoeft hier niet te reageren @2Fast4u. Vloeken is trouwens een beetje ordinair vind je niet???

Ik word ook moe van Caiway om elke keer te smeken wat andere providers standaard bieden. Komop zeg RTLZ hoort toch gewoon in het basispakket.

Als je jaren afhankelijk bent van 1 provider ga naar je gemeente en ga daar maar eens goed schuden en vragen hoezo. Bij ons was ook slecht aan toe maar toen ging iederen naar de Gemeente en nu is het opgelost we konden tussen KPN,Caiway en nog andere providers kiezen maar hebben Caiway gekozen omdat het goedkoper is en best goede service heeft tenminste in onze gemeente! Jullie denken de hele tijd dat Caiway schuld is terwijl ik zelf ook zo dacht tot dat ik achter ging bellen, e-mail persoonlijk contact en toen blijkt dat de Gemeente alles besluit wat er gebeurt! Ik denk dat jullie hier Caiway veel te zwart maken terwijl het niet eens hun schuld is als iemand anders deuren dicht doet kunnen hun niks aan doen!

Ik hoop dat Caiway dat ook voor elkaar krijgt daar ben ik er zekker van maar dan weer denk ik van wat is het volgende gezeik (kpn,ziggo bla bla provider hebben Gratis Film 1? of Gratis eredivisie? willen we ook)............................. IK WIL 1 MIL. EURO omdat iemand anders het ook heeft doooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh gelukkig leven we niet allemaal 200 jaar dus na 200 jaar is dit post toch oud en wij al lang weg.. gewoon blij zijn wat je hebt en niet zeuren of gewoon naar andere provider schotel of wat dan ook verhuis tenminste zie je iets anders dan Gemeente waar maar 1 provider is...

Wij zeuren niet over de kers op de taart naar mijn mening. Wij hebben het hier over een zenders die bij KPN, Ziggo en vele andere providers gewoon te zien is.
Ziggo levert al drie jaar lang een tv-app die OOK buiten de deur te bekijken is. Mag ik dan verwachten dat wanneer Ziggo verdwijnt omdat Cogas dat wil, dat Caiway dit dan ook heeft? JA!
Mag ik verwachten dat op COAX veel meer zenders in HD worden geleverd voor het abo-geld dat ik daar voor betaal? JA! Ziggo had me dat ook geleverd wanneer Cogas ze nog gewoon had toegelaten ipv Caiway.
6 maanden wachten op een NEDERLANDSE nieuwszenders die in weken als deze met node gemist wordt? Ik vind dat niet normaal. Caiway is groot genoeg om de deal al in september rond te krijgen, maar nee men maakt er een kat en muis van over de ruggen van de kijker. Het zal wel met kanaalnummering te maken hebben, HD doorgeven en al dat soort futiliteiten. Om geld kan het niet gaan wanneer kleinere providers het ook rond krijgen.

Verder wil je ons een stempel van notoire klagers opleggen, maar als je goed had gelezen op dit forum dan zie je dat ik verder over de leverbetrouwbaarheid van Caiway niets te klagen heb en daar zeer tevreden over bent.
Wat me tegen staat ik dat ik vele male minder diensten krijgen en veel te lang moet wachten op meer HD (premium) zenders en met name RTLZ tov mijn vorige COAX-provider.

2fast4u

Roberto schreef:

2fast4u schreef:

Als je jaren afhankelijk bent van 1 provider ga naar je gemeente en ga daar maar eens goed schuden en vragen hoezo. Bij ons was ook slecht aan toe maar toen ging iederen naar de Gemeente en nu is het opgelost we konden tussen KPN,Caiway en nog andere providers kiezen maar hebben Caiway gekozen omdat het goedkoper is en

Je komt toch uit de gemeente Heumen. Ik lees nergens (wat ik even snel opzocht) dat KPN ook bij jullie op het Cif netwerk zit.
Voor mijn gevoel alleen in Harderwijk.

Niemand zegt dat ze er al zijn..maar omdat Gemeente Heumen zelf betaald heeft voor de aanleeg van glasvezel (de eenigste Gemeente in Nederland) hun kunnen ook KPN erop zetten wat dan in plannen al is wanneer? dat zien we wel omdat tweede glasvezel lijn voor KPN al gereserveerd is op de netwerk.. Ik ging voor dat het glasvezel kwaam bij ons in de Gemeente de hele tijd bellen met CIF met Caiway met vorige kabel eigenaar maar ik word van allemaal door gestuurd naar de Gemeente en kijk daar zat iemand die alles voor het zeggen heeft kreeg allemaal datas binnen wanneer glasvezel komt wie erop komt waarom en alles..Het fout ligt meestaal aan de Gemeente dat hun niet opschieten met regels..Glasvezel heb je zo overaal..Maar goed..er is altijd iemand tegen en denkt monopoly..Dat kun je net zo goed tegen KPN zeggen en Ziggo en alle providers..

2fast4u
RTLZ binnenkort op Caiway te zien Wink TOP weer Smile

Caiway Webcare
We hebben goed nieuws: binnenkort is RTL Z bij Caiway te zien. Wanneer precies en op welke zender laten we zo snel mogelijk weten.

De afgelopen dagen is team webcare hier ontzettend druk mee geweest om alle berichten door te sturen en alles te monitoren. Komt toch alles nog goed! Ik houd jullie op de hoogte! Ik hoop op weer een extra glimlachje op de gezichten ondanks al het treurige nieuws van de afgelopen dagen...

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

erickiel
heb inderdaad een glimlach Smile

Caiway Webcare

erickiel schreef:

heb inderdaad een glimlach Smile

Staat je goed! Wink

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie