Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
aktep

Roberto schreef:

Inderdaad Bordewolf wilde het net zeggen. Geduld hebben en accepteren. Anders heb je de keuze wat ik niet heb om over te stappen naar een andere provider op glas. Overigens hier in Loenen tevreden met Caiway qua tv mogelijkheden.

Gratis tv kijken via glasvezel met opname mogelijkheden, volledig aanbod coax, Multiscreen en ook nog 15 zenders analoog.Yeah

Wij weten hier echt wel wat geduld hebben bij Caiway betekendWait

raar toch dat je ongeduldig word als je ziet dat het bij jullie alles geregeld is en en bij ons na 3 jaar nog niet.

Adios
Caiway is gewoon zijn beloften meermaals niet nagekomen in Albrandswaard. Daar hoeft nu echt niet zo luchtig over gedacht te worden.
Je gedraagt je dan gewoon als zeer onbetrouwbaar bedrijf. Dat kan je niet verbloemen door om de brij heen te draaien.

Het lijstje met excuses heeft Caiway standaard paraat.

Maar afspraken nakomen. . . Dat zou eens standaard moeten worden bij Caiway !

Caiway Webcare

H D R schreef:

Caiway is gewoon zijn beloften meermaals niet nagekomen in Albrandswaard. Daar hoeft nu echt niet zo luchtig over gedacht te worden.
Je gedraagt je dan gewoon als zeer onbetrouwbaar bedrijf. Dat kan je niet verbloemen door om de brij heen te draaien.

Het lijstje met excuses heeft Caiway standaard paraat.

Maar afspraken nakomen. . . Dat zou eens standaard moeten worden bij Caiway !

We hebben helaas nog geen bericht terug gehad op de vraag die we je gesteld hebben.
We zien deze graag tegemoet van je! Smile

Groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Adios
Hallo Jan.

Het enige antwoord wat ik hierop kan geven is dat nu veel meer televisies ingebouwde digitale kabeltuners hebben dan op 10-10-10. De noodzaak om mensen te voorzien van een losse DVB-C ontvanger is volgens mij nu veel geringer dan toen.

Verder ga ik er vanuit dat als de kosten gedragen konden worden van omschakeling in Krimpen aan den IJssel en Hendrik Ido Ambacht, van het van oorspring "Krimpense"digitale pakket dat dit ook te dragen moet zijn voor Albrandswaard toch?

Ik zie dus nog steeds het probleem niet.

Adios
Ik denk eerder aan bonussen ....

erickiel
Op een avond als dit mis je toch RTLZ nu op internet gekeken word nu toch wel eens tijd om deze zender door te geven

Bordewolf

erickiel schreef:

Op een avond als dit mis je toch RTLZ nu op internet gekeken word nu toch wel eens tijd om deze zender door te geven

Ik ben het hier mee eens. Alle ander providers geven deze zender al door. Caiway speelt een spel over de ruggen van zijn klanten. Wel de prijzen verhogen, maar geen RTLZ omdat dit voor Caiway te duur is.
Het argument van Caiway deel ik totaal niet, aangezien vele kleine(re) providers RTLZ al doorgeven.

2fast4u

Bordewolf schreef:

erickiel schreef:

Ik ben het hier mee eens. Alle ander providers geven deze zender al door. Caiway speelt een spel over de ruggen van zijn klanten. Wel de prijzen verhogen, maar geen RTLZ omdat dit voor Caiway te duur is.
Het argument van Caiway deel ik totaal niet, aangezien vele kleine(re) providers RTLZ al doorgeven.

ik hoef geen RTLZ als jullie de RTLZ krijgen wil ik nieuwsgroepen gratis hebben bij 500/500 en ook nog Interactieve TV!

2fast4u
ik betaal veel maar gebruik ik niet zoveel^^ dus graag wat gratis voor mij Pfft ik hoef geen tel en geen tv maar toch betaal ik^^ waarom gewoon iets niet opstellen wat je kijkt dat betaal je?^^

erickiel
Maanden achterheen word er gezegd we zijn in onderhandeling nu vanmidag op twitter word er het volgende gemeld

@rolanddebruyne Beste Roland, op dit moment zijn er geen concrete plannen voor het toevoegen van RTL Z in ons zenderpakket. ^NI

dus hieruit maak ik op dat er geen onderhandelingen meer zijn dat men niet meer gaat doorgeven of lees ik het verkeerd

update Jeanine van caiway beantwoord net mijn tweet en verkeerd begrepen men is nog wel in onderhandeling nu maar hopen dat het snel rond is
Gewijzigd door erickiel op 19 March 2016, 19:55

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie