Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Entone hangt soms enkele minuten
|
|
Gutanoth |
Geplaatst op 08 July 2015, 07:17
|
Activiteit » De Lier » 2678GJ » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » TL-WR1043ND » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 06 Jul 2015 |
Goedemorgen iedereen, Na 2 dagen Caiway helaas een probleempje met de Entone ontvanger Gisteravond tijdens het tv-kijken, hing het beeld soms enkele minuten stil. Het leek alsof er op de pauze knop gedrukt was. De entone reageerde niet meer op de afstandsbediening. Enig idee waardoor dit komt? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 08 July 2015, 08:28
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Gutanoth schreef: Goedemorgen iedereen, Na 2 dagen Caiway helaas een probleempje met de Entone ontvanger Gisteravond tijdens het tv-kijken, hing het beeld soms enkele minuten stil. Het leek alsof er op de pauze knop gedrukt was. De entone reageerde niet meer op de afstandsbediening. Enig idee waardoor dit komt? Wen er maar aan ik heb de hoop al opgegeven dat Caiwyi dit kan verhelpen, gewoon reset doen,ik heb af en toe blokkerig beeld en ook zwart en wat jij zegt. |
|
|
G_T_W |
Geplaatst op 08 July 2015, 09:02
|
Activiteit » Honselersdijk Berichten: 7 Lid sinds: 01 Apr 2015 |
Enkele minuten is wel heel lang. Neem contact op met Caiway. Als er meer van dit soort klachten zijn doen ze er heus wel wat aan. Reacties als "wen er maar aan" is alleen maar stemming makerij en lost niks op. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 08 July 2015, 09:09
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote G_T_W schreef: Enkele minuten is wel heel lang. Neem contact op met Caiway. Als er meer van dit soort klachten zijn doen ze er heus wel wat aan. Reacties als "wen er maar aan" is alleen maar stemming makerij en lost niks op. Ik heb zelf de Entone weet waar ik over praat,zal vast doorgeven wat "de oplossing is "probeer andere ingang DMi,probeer andere scart kabel,probeer andere DMI kabel, probeer andere UTP kabel. En als dan niets help wat moet ik dan zeggen,Caywai helpt je wel |
|
|
Migow |
Geplaatst op 08 July 2015, 13:07
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
dan zal ik de uitzondering wel zijn, want bij mij werkt het echt tadeloos en nooit problemen. Ja met die standaard afstandbediening was het prut maar sinds ik kosteloos een universele heb gehad werkt ook dat veel beter! Dus het is niet alleem kommer en kwel hoor |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 08 July 2015, 14:35
|
Quote Migow schreef: dan zal ik de uitzondering wel zijn, want bij mij werkt het echt tadeloos en nooit problemen. Ja met die standaard afstandbediening was het prut maar sinds ik kosteloos een universele heb gehad werkt ook dat veel beter! Dus het is niet alleem kommer en kwel hoor Dat zeg ik ook niet alleen dat Cayway er weinig aan kan doen,het is omdat ik NPO gemist niet wil missen anders was ik weer op de COAX over gegaan,internet en Telefoon werken prima. Maar als je nooit problemen heb gehad waarom krijg je dan een andere AB? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 08 July 2015, 15:36
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Omdat bij mij de cijfer 3 bleef hangen maar ff getwitterd en 2 dagen later een nieuwe veel overzichtelijker ab welke ook minder gericht hoeft te worden. Dus dat was enige probleem als je dat een probleem kon noemen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone hangt soms enkele minuten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Welke tv,of Entone | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 5 | 26 Dec 2019 |
Problemen met doorspoelen Entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 24 Dec 2019 |
Hele lange opnames, soms van een dag ... | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 7 | 29 Oct 2019 |
Entone 515 - ondertiteling | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 02 Sep 2019 |
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 3 | 18 Aug 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie