Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Glasvezel modem aansluiten
|
|
Blueblazer |
Geplaatst op 19 June 2014, 19:02
|
Activiteit » Berghem » 5351EK » Alles-in-1 Basis » Drayteck Vigor 2850 » Enjoy TV » Humax iRHD-5100c Berichten: 5 Lid sinds: 19 Jun 2014 |
Hallo, Ik heb sinds vandaag mijn glasvezel pakket binnen. Nu staat er in de brief van caiway dat ik hem na vijf dagen pas mag aansluiten. Mijn vraag is waarom ik hem niet eerder mag aansluiten? zit hier een technische reden achter? of is het om te voorkomen dat klanten hem te vroeg aansluiten en signaal verwachten en vervolgens gaan klagen bij de klantenservice? Ik verwacht het laatste maar ik hoor graag wat andere hierover denken? Groetjes, Andy |
|
|
Adios |
Geplaatst op 19 June 2014, 20:11
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Je kan toch gewoon proberen of je internet hebt op de glasvezel? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 19 June 2014, 21:42
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Blueblazer schreef: Hallo, Ik heb sinds vandaag mijn glasvezel pakket binnen. Nu staat er in de brief van caiway dat ik hem na vijf dagen pas mag aansluiten. Mijn vraag is waarom ik hem niet eerder mag aansluiten? zit hier een technische reden achter? of is het om te voorkomen dat klanten hem te vroeg aansluiten en signaal verwachten en vervolgens gaan klagen bij de klantenservice? Ik verwacht het laatste maar ik hoor graag wat andere hierover denken? Groetjes, Andy Ze hebben die tijd nodig om in hun systeem alles klaar te zetten/maken, ja ik zelf zou als bedrijf pas een brief verzenden als het klaar is . |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 19 June 2014, 21:49
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote je moet je eerst aanmelden voordat je internet kan ontvangen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel modem aansluiten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket
Advertentie