obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
EA2700 periodieke uitval
RCY
rkassenberg, go to linksys support (www.linksys.com) and open a chat with one of their support analysts. They will ask you to do all sorts of things with the settings in your router and finally will agree that there is something wrong. You can also call them in NL (the phone numbers are in their page) and they may offer you a solution (returning the router and get an upgrade?). It is not guranteed, but it's worth the try!

By the way, the EA4500 works very well!

(sorry for writing in English, but it takes me ages to write in broken Dutch ;-D ).
 
rkassenberg
Hoi RCY, bedankt voor je antwoord\reactie.
Helaas heb ik al meerdere keren gesproken met linksys en zojuist nog een poging gedaan, maar helaas zonder succes. Ze willen ook niet mee werken aan een upgrade naar de EA4500. Daarna Bol.com gebeld om de router te retourneren, maar helaas zijn de 30 dagen al verstreken. Router is geleverd op donderdag 15 november 2012, maar ik heb pas sinds eind januari glasvezel.
 
RCY
Hoi rkassenberg. Íf it is any help, my caase with linksys support is: 130405-003288. If you use the online chat with them, you can refer to other people (like me) that had the same issue.

I am really happy I bought it from MyCom. Even though it was already out of their "return policy", they took it back.

I would make it clear to both, Linksys and caiway, that this is a router that is "recommended" by caiway. In my case, i went to to the caiway store in Naaldwijk. I told them that I would go back to cable if the issue was not resolved (and I meant it!!). A good technical guy told me that he would try to help me if linksys didn't. Personally, if OPTIMIZER couldn't resolve it, I doubt anybody else could, but at least you can come with all that info to Linksys support.

Good luck and, believe me, I understand your frustration. I was ready to go back to cable and would have done it if MyCom had not taken the EA2700 back!
 
rkassenberg
Hoi Optimizer,

Bedankt voor je reactie. Mocht je iets horen van Cisco\Linksys dan hoor ik het graag!.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ron
 
rkassenberg
Hoi Optimizer,

ik begrijp van mijn collega, dat het probleem zich ook voordoet op een E4200.

Heb je al inzicht in wanneer we de fix kunnen verwachten?
Ik neem aan dat het een firmware update is.

Alvast bedankt.

gr,
Ron
 
rkassenberg
Hoi Optimizer.co heb je toevallig al wat gehoord van linksys?
 
rkassenberg
nee had ik nog niet geprobeerd. welk mac adres moet ik dan invullen? die van het glasmodem?
 
Highway
Bedankt voor deze feedback!

Stel je ook apparatuur ter beschikking om te testen? Een review plaatsen we dan op deze site.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EA2700 periodieke uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uitval internet westland sinds 22 december Storing : 2 18 sep 2012
Iedere dag uitval internet sinds 1 week. Storing : 3 28 aug 2012
Dagelijkse uitval televisie na storing toegenomen Digitale radio of televisie storing : 8 23 aug 2012
Uitval Ned 1, 2 en 3 Nieuws van CaiWay : 7 06 apr 2012
uitval verbinding met vuze/transmission Eigen netwerk : 1 06 mei 2010