obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Levering Pakket
Kazig
Ha, ironisch genoeg komt de appstore op de mac met het volgende:

Zoeken op: caiway
Antwoord appstore: Did you mean "away"?

Dat is waarom ik een Apple koop Smile Die denken tenminste mee...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 14 2012 23:48:43:
Nog even het volgende:

In eerste instantie stond er op de site dat je kunt TV kijken op je PC, Tablet of Smartphone.
Dat is gewijzigd naar alleen Tablet of Smartphone.

Tem tweede staat er ook dat je kunt kijken naar de 10 polulairste zenders. Het zijn er (op dit moment) echter maar 7.

Overigens staat er ook nog dat je gebruik kunt maken van uitzending gemist en VOD. Dat is in zijn geheel nog niet mogelijk, terwijl ik er wel al voor betaal.
Sorry mensen in Krimpen en Loenen, maar ik erger me nu al. Laat staan dat jullie er al 2 jaar op wachten.

Ik heb voor deze pakketten gekozen omdat ik juist gebruik wil maken van deze diensten. Dus nu verwacht ik er ook gebruik van te kunnen maken. Anders is het adverteren misleidend.

Ik voel hier een officiele in-gebreken-stelling aankomen. Wellicht collectief ?
Gewijzigd door Kazig op 14 december 2012, 23:48
 
leuro
.


https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=125561




.
Handtekening
Computer Operator
 
Kazig
Ik heb vandaag een antwoord via mail gehad die ik vorige week had gestuurd over het uitblijven van diensten als Uitzendinggemist & VOD (Interactieve TV dus)

Dit is tot nader order uitgesteld, we krijgen daar half januari per brief bericht van.

Aldus de klantenservice.

Zal dat net zo gaan als Disney Channel? Van uitstel naar afstel? (Zonder de klanten te informeren...)
 
Adios
Bij Caiway lijkt het wel standaard om klanten niet te informeren.

En als ze beloven te informeren, trekken ze die belofte weer net zo makkelijk in.
 
Kazig
@robert038 Wij wonen in Wateringse Veld
 
Adios
Nou Kazig, Caiway heeft ons al twee jaar lang uitzending gemist beloofd op de glasvezel en we hebben het nog niet.

Kan je nagaan wat jullie nog te wachten staat.

visual_Tegelijkertijd
Gewijzigd door Adios op 17 december 2012, 13:52
 
Martijn
Helaas is de Caiway niet altijd zo goed met afleveren van de pakketten. Ik heb hem 4 dagen later besteld 11 Nov en kreeg na 3 weken een brief van de Caiway (daar zijn ze altijd wel goed in).

In de brief de melding dat het pakket iets later geleverd zou worden, maar binnen 3 weken zou ik hem echt hebben. Nou niet dus, helaas komen ze die belofte niet waar...........

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 04 2013 10:56:29:
Zijn er mensen die het glaspakket ook op 11 Nov hebben besteld en het inmiddels wel geleverd hebben gekregen?

Toch wel jammer dat het niet op tijd geleverd wordt.
En dan stuurt de Caiway nog een brief dat het iets vertraagd is maar binnen drie weken na verzenden van de brief zou het pakket toch echt geleverd worden. Inmiddels is die termijn natuurlijk al verstreken.
Ach ja, beloftes nakomen is moeilijk blijkt bij de Caiway............ (dit gezien de vele klachten die je altijd hoort).

Ben benieuwd wanneer ze het gaan afleveren, of dat het toch pas ergens in maart gaat worden Helpless
Mocht dat zo zijn dan gaan we toch maar overwegen om alles bij de caiway op te gaan zeggen.

Als je toch zo'n groot gebied over zet op glasvezel dan is het toch ook logisch dat er een hoop mensen overgaan op glas, hoe kan het dan zijn dat je na een paar dagen al geen pakketten meer op vooraad hebt. Logistiek ook problemen bij de Caiway soms??
Of krijgt de leverancier daar de schuld van.............
Gewijzigd door Martijn op 04 januari 2013, 10:56
 
Adios
Waarom is dat logisch? Genoeg mensen die kijken via de coaxkabel prima vinden. Vergeet niet dat nog maar een paar jaar geleden iedereen opeens aan de digitale ontvanger moest van Caiway op de kabel. Dan denken de mensen, nu weer iets anders ??
Laat maar effe.

Ik begrijp dat wel.
 
Martijn
En dan maar 100 pakketten bestellen of zoiets en je vaste klanten loze beloftes doen, NEE dat is pas logisch.

Ik zou zeggen maak een website en reclame; ga voor glas, CAIWAY DOET HET (TOCH NIET!!!!)
 
Martijn
Hallo Optimizer, het is inderdaad niet zo netjes om zo te schrijven en ik zal er niet veel mee bereiken. Het was gewoon weer eens die bekende druppel die de emmer deed overlopen.

Als internet een belangrijke factor is binnen je bedrijf dan is het heel vervelend als die ping pong verbinding van de caiway het weer eens niet doet. Zoals dus gisteren en vandaar de post. Mede ook doordat ik in het verleden met afleveren van pakketten ook al dit soort dingen heb meegemaakt en klagen bij de helpdesk van de caiway nooit goed resultaat oplevert. Iedere keer krijg je het gevoel dat je daar gewoon niet serieus wordt genomen.

Ik heb dus glas besteld puur en alleen voor constant en stabiel internet. De tv decoder is leuk extra, maar daar hoef ik glas dus niet perse voor.
Het is daarom gewoon een teleurstelling dat het wederom bij de caiway niet gewoon in een keer goed geregeld kan worden. Het lijkt wel alsof ze niet leren van de fouten uit het verleden en dus achter de feiten aan blijven lopen.

Aardig aangeboden van je om te kijken hoever het staat met de levering en of je hierin iets kan versnellen. Het zou alleen niet eerlijk zijn tegenover de andere klanten die wachten als ik zo voorrang zou krijgen.
Aangezien je aangaf volgende week klanten te gaan installeren die de 15e hun pakket hadden besteld zal het bij mij ook wel afgeleverd worden.
Mijn bestelling was de 11e en ik neem aan dat de caiway netjes op volgorde van bestellingen uitlevert en geen onderscheid maakt tussen wat door een klant of een installateur is besteld. Dat zou niet echt eerlijk zijn lijkt me.

Ik wacht dus gewoon af en hoop dat het niet al te lang gaat duren om nog meer teleurstellingen te voorkomen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Levering Pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie