obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Ben ik de sigaar?
darkstalker
Word ik als vaste klant nu belazerd? Ik heb namelijk het Ultra abbonement, wat trouwens goed werkt hoor... Alleen gaan andere kabelproviders in snelheid omhoog, en wat doet Caiway met hun Ultra abbo? Dat gaat van 50/4 naar 40/4 en wordt 5 euro goedkoper voor nieuwe klanten?!
Nu betaal ik 50 euro voor 50/4 en 17,95 (vanaf maart) voor het Basic tv abbo wat verplicht is als je uberhaupt internet wilt. Dat is dus ong. 67 euro per maand totaal. Nu wordt iedereen dus gepushed/gedwongen om een alles-in-één abbo (Lounge is het equivalent voor mijn huidige abbo) af te nemen, omdat... het toch -of even duur- of maar 5 euro duurder is. Dat is toch hardstikke gek... TV+Bellen interesseert mij geen moer; Ik gebruik het niet, maar ik betaal zowat evenveel of zelfs meer als de complete pakketten.
Als ik minder krijg, hoor ik minder te betalen... Logisch of not?!
/RAGE
 
maanmist
Caiway werkt al tijden met de Grootste Gemene Deler. De een wordt er wijzer van en de ander gaat er op achteruit. Ik zeg niet dat het goed of slecht is. Abo`s op maat valt schijnbaar niet mee. Velen zullen met het nieuwe pakket de telefoon niet aanraken maar hij zit wel in het pakket.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben ik de sigaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie