obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta
Migow

Roger Beer schreef:

Waarom kan ik het signaal van de interactieve app op mijn telefoon niet streamen naar TV wanneer ik buitenhuis werk? Caiway zegt dat dit niet mogelijk is? Ziggo kan dit wel.


Als je de mobiele app gebruikt op je telefoon is dat geen enkel probleem. Afgelopen weekend zat ik in Zeeland en kon gewoon alle kanalen streamen (zelfs ESPN waar ik ook abonnement op heb). En ja zit ook bij Caiway
 
ghijs
Pas nog contact gehad met Caiway hierover.
Die kon nog niet zeggen wanneer dit zou gebeuren.
Alle huidige apps waren nog in de beta versie volgens hun.
Zal blij zijn als het zover is, ik moet nu 2 verschillende AB's gebruiken om op te starten.
Eerst de knop indrukken rechtsboven de AB van de decoder om die alvast op te starten anders krijg ik zwart beeld,dan de tv aanzetten die gekoppeld is aan de soundbar.
Tenslotte de AB van de soundbar pakken om de HDMI 1 knop in te drukken om geluid te krijgen.
De klantenservice is er toen een hele tijd mee bezig geweest om dit te fixen, maar lukte niet.
Die gaven toen aan dat ik een andere tv moest kopen omdat dit aan de LG tv lag.
Bij de Entone had ik hier geen last van, dus een kulverhaal.

Groeten,

Ghijs
 
ghijs
Bovenstaande was bedoeld als reply voor Roma
 
roma
Heb de app op mijn lag tv staan, werkt echt top. Werkt op lg tv vanaf 2020 modellen. Staat hij niet in jouw lg store, dan is je tv te oud
 
ghijs
Ik heb de app helaas niet kunnen vinden in de LG store.
De tv is denk ik net 1 jaar te oud.
Vind het wel belachelijk dat dit al te oud zou zijn, maar dat is een ander verhaal.

Werd door de klantenservice van Caiway geïnformeerd dat als de app niet te vinden was in de LG store , die app nog niet was ontwikkeld,klopt dus niet.

In ieder geval bedankt voor de info roma, dan hoef ik niet meer op de app te wachten. tv is verder goed.
 
Bordewolf

ghijs schreef:

Ik heb de app helaas niet kunnen vinden in de LG store.
De tv is denk ik net 1 jaar te oud.
Vind het wel belachelijk dat dit al te oud zou zijn, maar dat is een ander verhaal.

Werd door de klantenservice van Caiway geïnformeerd dat als de app niet te vinden was in de LG store , die app nog niet was ontwikkeld,klopt dus niet.

In ieder geval bedankt voor de info roma, dan hoef ik niet meer op de app te wachten. tv is verder goed.


Toch even zoeken op Caiway. Soms soms moet je de tv uischakelen en aanzetten door de aan en uitknop 30 seconden in te houden,
Dan wordt er een echte herstart gedaan en ook de store bijgewerkt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ghijs
Dat ga ik nog even proberen Bordewolf, bedankt voor de tip.
 
ghijs
Helaas niet gelukt, wel nieuwe apps erbij ,maar niet die van Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie