obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
Schuttenbeld
Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?
 
Bordewolf

Schuttenbeld schreef:

Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?


Ik sta op het standpunt lievere een goede update dan 10 waardeloze. Laat ze het maar goed doortesten zodat er iets goeds uit komt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Roberto

Bordewolf schreef:

Schuttenbeld post=24720

Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?


Ik sta op het standpunt lievere een goede update dan 10 waardeloze. Laat ze het maar goed doortesten zodat er iets goeds uit komt.


Ik snap je blijdschap omdat je een nieuwe ontvanger hebt gekregen maar heb je vroeger weleens meegemaakt dat je 20 zenders op kanaal 12 had staan?
Je veegt teveel alles onder het vloerkleedje. Het is niet normaal dat je maar moet blijven drukken om naar de kanaal 13 of 14 te gaan. En nee fav.lijst werkt ook niet.
 
JPvG

Roberto schreef:

Bordewolf post=24721

Schuttenbeld schreef:

Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?


Ik sta op het standpunt lievere een goede update dan 10 waardeloze. Laat ze het maar goed doortesten zodat er iets goeds uit komt.


Ik snap je blijdschap omdat je een nieuwe ontvanger hebt gekregen maar heb je vroeger weleens meegemaakt dat je 20 zenders op kanaal 12 had staan?
Je veegt teveel alles onder het vloerkleedje. Het is niet normaal dat je maar moet blijven drukken om naar de kanaal 13 of 14 te gaan. En nee fav.lijst werkt ook niet.


Dat lijkt me een kleine bug in de software.
Is te omzeilen door in de EPG gewon 13 in te voeren, dan ga je in de EPG naar kanaal 13.
En eerlijk is eerlijk, ik ben ook heel blij met de kamai is meer dan merkbaar sneller dan de aria.
 
Bordewolf

Schuttenbeld schreef:

Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?


Naar het zich laat aanzien nog voor het einde van deze maand een update van de software van Aria's en Kamai's die op het nieuwe platform zitten.
Daarin wordt in elk geval het ondertitelingsprobleem opgelost (888)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Schuttenbeld
Ik heb versie 3.0.2 binnen op mijn Aria 7x. Ik zie zo snel geen wijzigingen afgezien van het feit dat kanaal 12 nu maar één zender heeft in de guide ipv al die lokale zenders. In elk geval nog geen Dolby Digital helaas. Iemand een idee of dit nog komt?
 
Bordewolf

Schuttenbeld schreef:

Ik heb versie 3.0.2 binnen op mijn Aria 7x. Ik zie zo snel geen wijzigingen afgezien van het feit dat kanaal 12 nu maar één zender heeft in de guide ipv al die lokale zenders. In elk geval nog geen Dolby Digital helaas. Iemand een idee of dit nog komt?


Er lijkt niet geupdate, het enige dat men heeft opgelost zijn de kanalen op kanaal 12.
De grote update komt binnen nu en 5 weken.
Gewijzigd door Bordewolf op 26 februari 2020, 17:16
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Louwrens
Ja, je kan naar kanaal 12. Maar niet door het indrukken van 12 want dan snaptie het niet. Je moet er via de tv gids heen.. knutselaars, hahaha
 
Roberto

Louwrens schreef:

Ja, je kan naar kanaal 12. Maar niet door het indrukken van 12 want dan snaptie het niet. Je moet er via de tv gids heen.. knutselaars, hahaha


Klopt maar volgens forumlid Bordewolf is alles morgen opgelost incl. dat de regio zenders in HD zijn. Een update waar ik weer gewoon nr.12 kan intoetsen is natuurlijk geen verbetering van dienstverlening maar oplossen van veel fouten in de software. Net als ARD HD en een simpele favorieten lijst maken. Is anno 2020 al een hele klus blijkbaar voor Caiway.

Maar goed laat ons morgen verrassen.
Gewijzigd door Roberto op 01 maart 2020, 15:55
 
Bordewolf

Roberto schreef:

Louwrens post=24803

Ja, je kan naar kanaal 12. Maar niet door het indrukken van 12 want dan snaptie het niet. Je moet er via de tv gids heen.. knutselaars, hahaha


Klopt maar volgens forumlid Bordewolf is alles morgen opgelost incl. dat de regio zenders in HD zijn. Een update waar ik weer gewoon nr.12 kan intoetsen is natuurlijk geen verbetering van dienstverlening maar oplossen van veel fouten in de software. Net als ARD HD en een simpele favorieten lijst maken. Is anno 2020 al een hele klus blijkbaar voor Caiway.

Maar goed laat ons morgen verrassen.


Ik denk dat je even terug moeten lezen. Ik heb er altijd bij gezegd dat ik in de glazen bol keek.
Kortom ik heb niets met zekerheid hier geroepen. ARD HD, SchlagerTV HD en TVE HD worden zeer binnenkort hersteld en ja het zou zo maar kunnen dat er dan meer naar HD wordt gezet, maar dat baseer ik enkel op gissingen en wat ik lees en zie gebeuren, dat zijn geen zekerheden.
Gewijzigd door Bordewolf op 01 maart 2020, 16:42
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Wijzigingen 1 maart 2022 Abonnementen : 4 12 jan 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay/Delta : 39 30 jan 2018
Advertentie