obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
 Onderwerp afdrukken
Wijzigingen 2020
Schuttenbeld
Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?

Bordewolf

Schuttenbeld wrote:

Die update werd mij in oktober al toegezegd voor de Amino Aria 7x. Twee maanden later werd dat weer ontkend, even later werd het 'misschien, planning onbekend'. Houd je ons op de hoogte zodra je de update binnen hebt?

Ik sta op het standpunt lievere een goede update dan 10 waardeloze. Laat ze het maar goed doortesten zodat er iets goeds uit komt.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Roberto

Bordewolf wrote:

Schuttenbeld wrote:

Ik sta op het standpunt lievere een goede update dan 10 waardeloze. Laat ze het maar goed doortesten zodat er iets goeds uit komt.

Ik snap je blijdschap omdat je een nieuwe ontvanger hebt gekregen maar heb je vroeger weleens meegemaakt dat je 20 zenders op kanaal 12 had staan?
Je veegt teveel alles onder het vloerkleedje. Het is niet normaal dat je maar moet blijven drukken om naar de kanaal 13 of 14 te gaan. En nee fav.lijst werkt ook niet.

JPvG

Roberto wrote:

Bordewolf wrote:

Schuttenbeld wrote:

Ik snap je blijdschap omdat je een nieuwe ontvanger hebt gekregen maar heb je vroeger weleens meegemaakt dat je 20 zenders op kanaal 12 had staan?
Je veegt teveel alles onder het vloerkleedje. Het is niet normaal dat je maar moet blijven drukken om naar de kanaal 13 of 14 te gaan. En nee fav.lijst werkt ook niet.

Dat lijkt me een kleine bug in de software.
Is te omzeilen door in de EPG gewon 13 in te voeren, dan ga je in de EPG naar kanaal 13.
En eerlijk is eerlijk, ik ben ook heel blij met de kamai is meer dan merkbaar sneller dan de aria.

Bordewolf

Schuttenbeld wrote:

Naar het zich laat aanzien nog voor het einde van deze maand een update van de software van Aria's en Kamai's die op het nieuwe platform zitten.
Daarin wordt in elk geval het ondertitelingsprobleem opgelost (888)
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijzigingen 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tariefverhoging 2020 Abonnementen : 19 15 feb 2020
WIJZIGINGEN 2018 CAIWAY ABONNEMENTEN Nieuws van CaiWay : 39 30 jan 2018