obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Replay TV
arjan2012

Quote

H D R schreef:

Dus je krijgt altijd eerst verplicht een reclameblok bij Caiway replay tv? WAT ERG. !!!!


Ga eens goed lezen wat dat jij zegt staat er niet!
 
Plompie

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

OK ik snap je wel maar eigenlijk niet. De enter zorgt nu voor extra opties. Ik herkende ook je punt maar nu gebruik ik "return" of nog een keer op "guide" drukken.

Sja, sja... lastig . Kan er zo prima mee omgaan.


"Probleem" is meer dat je steeds meer knoppen in moet drukken om vanuit de EPG live TV te kijken. Met de oude interface was 1x enter voldoende, toen 2x enter met de nieuwe interface zonder ReplyTV en nu 3 knoppen: enter (voor menu) omhoog (voor live TV) en dan nogmaals enter (voor ok).

Geen ramp maar handig is anders.
 
Adios
Begrijp ik nu goed als je de EPG bekijkt en je ziet een programma wat nu bezig is en als je 1 keer klikt daarop dat je niet gelijk naar dat programma gaat live?

Dat lijkt me een ernstige tekortkoming. Je moet gelijk live naar dat kanaal gaan lijkt mij.

Ik mis een hoop eigen controle als kijker voor die maandelijkse toeslag van replay TV.

Ik vind dat het reclamevrij moet zijn, want je betaalt niet voor niks extra.
 
Adios
dat kan je beter uitzending gemist nemen zonder reclame
 
Adios
Is dat niet dan in multiscreen? Het lijkt me zo vanzelfsprekend dat ik er van uit ging dat het standaard ingebakken was in multiscreen. . Lekker hoor die halve producten van Caiway maar wel de hoofdprijs vragen !
 
2fast4u
zijn paar zenders meer geworden denk ik bij multiscreen

multiscreen1buuyb
 
Bordewolf
Nee, deze zenders waren er altijd al.
 
Plompie

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:
...

1. Als je return klikt wel. Idem als je de Guide selecteer ga je ook weer terug. Totaal geen vreemde handeling. Ook niet een extra handeling. RETURN is een normale handeling. Als je enig tijd gewent bent aan iets en je krijgt er een extra dienst bij zijn er soms wat andere handelingen/wijzigingen.

...


We bedoelen alle 2 wat anders denk ik. Als je terug/return of EPG drukt ga je naar Live TV (de zender die je het laatste bekeek). Maar veel mensen gebruiken de EPG als "programma gids" zoals het denk ik ook bedoeld is. Dus zetten de TV aan (bv op RTL4), scrollen door de EPG en vinden een leuk programma op bv Discovery. Om dan naar Discovery te springen moet je je dus OK, UP, OK klikken en da's niet handig voor de primaire functie.

Er zijn met de afstandbediening voldoende knoppen die vroeger veel beter gebruikt werken (zoals de Rood, Groen, Geel, Blauw) waar nu alleen Groen en Geel in gebruik zijn in de EPG.
 
Caiway Webcare

Quote

Bordewolf schreef:

Er zijn op dit forum verwachtingen gewekt door Caiway. Ik spreek Webcare daar nu andermaal op aan. Wat zit er voor de rest van de klanten in het vat en wat de status vam de toen genoemde zaken waarop een glimlach zou komen:
- Twente meer HD aansluiting met het Caiwaypakket ook met de regionale zenders
- Kijken buiten de deur met Mutiscreen
- acceptabel overstappakket voor Twente naar Glas.
- Albrandswaard

Ik constateer ook een verhoging maar daar staan 4/5 minder zenders tegen over.
Graag een statusupdate, want belofte maakt schuld!



Beste Bordewolf,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik zal de punten stapsgewijs langslopen ;

1. In de regio Twente is ervoor gekozen om het zenderpakket in eerste instantie zoveel mogelijk gelijk aan die van Ziggo te houden, ook omdat er meerdere (geliefde) zenders zijn die in dit gebied geleverd worden en niet in ons zenderpakket zitten. Op dit moment kan ik helaas nog niet aangeven of en wanneer het coax zenderpakket in Twente geharmoniseerd gaat worden.

2. Dit is binnenkort mogelijk. Wink

3. Er zijn meerdere acties geweest om de overstap naar glasvezel zo aantrekkelijk mogelijk te maken, neemt niet weg dat de prijs van glasvezelpakketten in het Twente gebied wel afwijkt van de abonnementsprijs van de COAX pakketten i.v.m. de extra kortingen die hierop gegeven worden. Een overstap naar glasvezel is een bewuste keuze, de pakketten die geleverd worden komen overeen met de pakketten die wij in de andere gebieden leveren. Ik begrijp dat het aanbod op de coax wel anders is, of hierin iets gaat veranderen kan ik helaas nog niet zeggen

4. Onze intentie is nog steeds om het zenderpakket in Albrandswaard te harmoniseren met de rest van het gebied, ik weet dat er in het verleden een deadline is genoemd, helaas is deze niet gehaald. Op dit moment kan ik helaas ook m.b.t. deze regio niet aangeven wanneer dit gelijk getrokken gaat worden.

Voor al deze punten geldt dat er op dit moment nog geen concrete plannen te noemen zijn, mocht er iets duidelijk worden dan zullen jullie daar uiteraard over worden geïnformeerd. Hetzelfde geldt voor de zenders die zullen verdwijnen, mijn collega's zijn zich daarvan bewust en wij zullen uiteraard kijken of wij hier nog iets in kunnen betekenen.

Wat betreft de glimlachbrieven ; Alles wat bekend is voor dit jaar is inmiddels uitgevoerd of wordt bijna gelanceerd, de glimlachbrieven zoals dit met een mooi woord op het forum besproken wordt hebben betrekking gehad op ; Toevoeging RTL Z in ons zenderpakket, de uitkomst van Replay TV en het kunnen gebruiken van Multiscreen buitenshuis.

Onze excuses voor het lange wachten op een antwoord. Mochten er vragen zijn dan horen wij het uiteraard graag. Wij houden de signalen op het forum m.b.t. de nieuwe functies op de Entone in de gaten en zullen deze bespreken met de collega's die hiermee bezig zijn.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Gewijzigd door Caiway Webcare op 27 juni 2016, 19:45
 
Bordewolf
Jeanine

Allereerst dank voor je reactie.
Het zal je niet verbazen maar dit is voor Twente een uitermate teleurstellende berichtgeving.

Maar ik vind de insteek van het behouden alleen al getuigen van niet mee kunnen en willen denken.
Gelijk houden aan Ziggo was op het moment van overgaan (ANDERHALF JAAR TERUG !!!) wellicht de beste keuze. Maar we lopen al lang niet meer gelijk. Niet qua HD zenders en ook niet qua regionale zenders. Dus waar komt dan nu nog het idee van gelijkhouden vandaan?
Alles veranderd en bij Ziggo waren er ook ieder half jaar zenderveranderingen. Dus waarom bij ons in stand houden tegen alles en iedereen in?

Of gelijk houden is letterlijk gelijk houden aan wat Ziggo toevoegt en er af haalt, dan hebben we nog een hoop HD zenders tegoed!
Maar dat is mijn punt: ik wil bewust niet terugkijken, maar vooruit kijken.... Dan moet ik wel heel ver over die horizon kijken als ik deze reactie nu weer lees.

Betekent dit werkelijk dat Twente maar aan mag blijven modderen? Dat kan toch niet de bedoeling zijn van de hele overname?
Trek minstens de HD zenders en regionale zenders gelijk met Caiway. Dat is wel zo eerlijk. Die regionale zenders zijn er bij Ziggo ook bijgeprikt nadat we zijn overgenomen en die HD zenders als ARD, ZDF, Arte en Nickelodeon etc ook!
Er is toch werkelijk geen excuus te bedenken waarom dit niet kan. Er ligt een netwerk dat klinkt als een klok, zonder moeite kunnen er nog wel 15 HD zenders bij worden gezet (maar ik vroeg niet om uitbreiding wel van omschakeling van enkele zenders van SD naar HD zoals dat bij Caiway ook zo is en de ontbrekende regionale zenders.

Dit moet toch op jullie roadmap staan voor "binnenkort" ipv de lange baan! Het is toch gek dat men 15 km verderop gewoon van Ziggo kan genieten met veel meer HD en wel alle regionale zenders?
Jullie hebben toch niet overgenomen om alleen maar in stand te houden maar ook om te onderhouden en met de tijd mee te gaan?

Maar goed ik heb mijn punt voldoende gemaakt. Ik heb een voorzet gegeven en ga nu afwachten of Caiway genegen is deze wat sneller in te koppen dan gepland. Dit mag echt geen maanden meer duren, eerder weken tot slechts enkele weken.
Gewijzigd door Bordewolf op 27 juni 2016, 21:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 22 mrt 2017
Replay tv Algemeen : 1 21 sep 2016
Advertentie