obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Caiway Webcare
Ik wil trouwens de klanten die nieuwe beoordelingen op de app gegeven hebben, ontzettend bedanken! Smile

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
erickiel
Ondanks dat ik vaak oneens ben met caiway vind ik wel zeer groot compliment dat Jan van caiway hier zo open en eerlijk antwoord geeft en oneens bedoel ik RTL-Z mee maar nadat Jan uitleg gegeven heeft hier snap ik standpunt van caiway veel meer, niet dat ik leuk vind maar vind dat dit ook gezegd mag worden en nog steeds vol verwachting klopt mijn hart wat ons dit jaar te wachten staat..
 
ghijs
Jan,

Ik heb ook nog het analoge signaal van Albrandswaard, niet dat dit nu zo geweldig is,ik zou het liefste meteen overstappen op glasvezel,maar het feit dat
je alleen via de entone een normale hoeveelheid HD zenders kunt krijgen weerhoudt mij hiervan, ,evenals de smartcards die je nodig hebt voor de
andere tv's in huis via coax.
Als je toch gewoon het Caiway basispakket op glasvezel kunt leveren heeft niemand toch meer analoog nodig.
Trouwens nu hebben mensen in Albrandswaard toch ook analoge signaal en andere mensen glasvezel naast mekaar,dus diegene die niet willen overstappen hoeven dat toch ook niet,
of zie ik dat te simpel?

De meeste tv's hebben tegenwoordig toch ingebouwde DVB C tuners .
Ik twijfel verder aan feit dat een meerderheid in Albrandswaard geen digitale TV wil,waarschijnlijk is er een enquete gehouden in een bejaardenhuis,
op dit moment kan ik me dit niet voorstellen,we zijn inmiddels jaren verder.
Ik snap ook niet de opmerking over gratis HD ontvanger, als je overstapt op glasvezel krijg je toch ook een HD ontvanger zonder problemen?
Naar mijn mening kun de de overstap naar glasvezel ook beter promoten met een Caiway basispakket,hang er een leuke actie aan dan kunnen we eindelijk de 21 e eeuw binnenstappen.

Ik wil overigens wel mijn waardering uitspreken dat er nu eindelijk is gecommuniceerd over de feitelijke redenen om (nog) niet het Caiway basispakket te leveren in Albrandswaard.
Dit levert toch meer begrip op en minder frustratie.
Ook de recente verdergaande verbeteringen en service naar de klanten toe stemt me vrolijk,en ik wacht vol belangstelling af naar een passende oplossing voor onze gemeente.
Hopelijk gaat dit niet meer te lang duren.

Groeten,

Ghijs
 
Adios
Ik lees elders in de media dat bijna iedereen nu digitaal kijkt. Het niet meer analoog kijken lijkt me dus niet een groot probleem.
De meeste televisies van 7 haar of jonger hebben een ingebouwde digitale kabeltuner. Daarnaast heeft KPN een substantieel aandeel in kijkers en die zijn dus ook al jaren gewend om niet meer analoog te kijken.

De wens om analoog te kijken wordt volgens mij een beetje overdreven door Jan.
Hier in Krimpen aan den IJssel wordt al bijna vijf jaar een analoog pakket uitgezonden van 15 zenders, naast het volledige digitale pakket op de kabel. Dus het een hoeft het ander niet in de weg te staan.

In het verleden heeft Caiway nergens problemen gezien om analoge televisie uit te schakelen en nu opeens zou het in Albrandswaard wel een probleem zijn?

Het komt op mij over als klinkklare onzin en brengt me behoorlijk aan het lachen ...
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Ik lees elders in de media dat bijna iedereen nu digitaal kijkt. Het niet meer analoog kijken lijkt me dus niet een groot probleem.
De meeste televisies van 7 haar of jonger hebben een ingebouwde digitale kabeltuner. Daarnaast heeft KPN een substantieel aandeel in kijkers en die zijn dus ook al jaren gewend om niet meer analoog te kijken.

De wens om analoog te kijken wordt volgens mij een beetje overdreven door Jan.
Hier in Krimpen aan den IJssel wordt al bijna vijf jaar een analoog pakket uitgezonden van 15 zenders, naast het volledige digitale pakket op de kabel. Dus het een hoeft het ander niet in de weg te staan.

In het verleden heeft Caiway nergens problemen gezien om analoge televisie uit te schakelen en nu opeens zou het in Albrandswaard wel een probleem zijn?

Het komt op mij over als klinkklare onzin en brengt me behoorlijk aan het lachen ...


We zijn blij dat we je op de vroege ochtend hebben kunnen laten lachen H D R. Wij zaten je bericht ook met een grote smile te lezen.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de meeste TV's na 2012 een ingebouwde tuner hebben. 2016-7=2009, dus je hebt dubbel geteld denk ik Smile

Verder lees ik in je bericht dat we in het verleden geen problemen hebben gezien en dat klopt ook. Ik zal het je uitleggen: PC

Op 10-10-10 is Caiway in het grootste gebied helemaal digitaal gegaan. Dit is 5½ jaar geleden. Toen was HD nog niet de standaard. De ontvangers die wij toen der tijd leverde waren SD ontvangers en waren qua aanschaf tussen de 50 en 60 euro. Wij hebben deze toen aangeboden aan al onze klanten voor € 10,00 om de overstap niet al te kostbaar te maken. (Caiway is in deze 5½ jaar flink in klantenaantal gegroeid). Tegenwoordig heb je HD ontvangers en die kosten helaas geen 50 tot 60 euro, maar 159 tot 300 euro, zie je het verschil? Smile
In de meeste TV's zit tegenwoordig een ingebouwde tuner, maar wij zien en horen dat veel mensen dit nog niet hebben. We weten dat jij wel zo'n high tech TV hebt, dus deze zin heeft geen betrekking op jou! Wink

De wens om analoog te kijken is groter dan je denkt H D R, vooral in gebieden waar dit nu nog steeds zo is, al wordt het wel minder. In de regio's die vanaf 10-10-10 geen alaloog meer ontvangen, zijn hier inmiddels aan gewend, gelukkig, maar ook hier zul jij het ongetwijfeld mee oneens zijn. Gelukkig liegen de cijfers niet.

We vinden het jammer om te lezen dat je zo weinig vertrouwen hebt in ons, ook in mijn verhaal en jammer dat je onze berichten afschiet als "klinkklare onzin". Ik zou je willen vragen: "H D R, kom jij anders eens met een technisch onderbouwd verhaal, hoe jij denkt dat het kan, dat het ook financieel haalbaar is allemaal, en dat iedereen tevreden is" (dus niet alleen kijken naar jezelf).

Ik ben ontzettend benieuwd! Smile Stress

Groet,

Jan
Gewijzigd door Caiway Webcare op 11 maart 2016, 09:22
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
aktep

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

aktep schreef:

voor de zoveelste keer Jan ik wil graag net als ieder ander, via mijn smart TV, HD tv zien dus niet met zo'n vervelend kasje er tussen en ook nog eens 2 afstandsbedieningen, daar worden we hier in Albrandswaard een beetje moe van ook omdat jullie ons al jaren aan het lijntje houden !!!!!!!


Nu je er weer over begint wil ik graag even terugkomen op je bericht van onlangs. Smile

Allereerst vinden we de toon van je bericht niet echt fijn. We proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te antwoorden.
Even terug in de tijd:

Jaren geleden kwam Caiway in jouw regio om de diensten te leveren. Op dat moment wilde wij graag het digitale pakket leveren, maar wilde het meerendeel van de inwoners van jouw gemeente dit niet. Dit is toen afgestemd met de gemeente voor een bepaalde tijd. Zoals je weet is deze tijd nu verstreken en mag Caiway het pakket digitaal leveren, maar dan wel zonder analoog, zoals al onze andere regio's. De impact die dat gaat hebben op de inwoners die nog analoog kijken is ontzettend groot. Want.. mensen hebben opeens geen TV meer dan via de analoge lijn. Moeten wij dan gratis HD ontvangers gaan geven? Kostbaar. Moeten onze klanten dit zelf gaan kopen? Veel te duur! Moeten we ze in huur gaan uitgeven voor € 3,50 per ontvanger per maand extra? Zit je ook niet op te wachten denk ik Smile. We zijn aan het kijken naar een passende oplossing en willen dit naar eer en geweten voor jouw regio oplossen. Daarnaast vragen we een ster-waardering voor de app en niet voor het bedrijf Caiway, maar dit ter zijde. We vinden je reactie daarom jammer en niet op zijn plaats. We hebben precies gedaan wat de mensen toen wilde, daarna de uitrol glasvezel gedaan als een van de eerste in jouw regio. We doen dit niet om je te pesten, er wordt hier echt wel nagedacht over onze bewegingen. Daarnaast wil ik benadrukken dat de reactie van Bordewolf ook een kern van waarheid heeft.

Groet,

Jan





Jammer Jan dat de toon je niet aan staat, maar als Caiway ons eerst de belofte doet dat het eind 2014, dan 1e kwartaal 2015 dan 2e kwartaal enz. enz. het recht getrokken gaat worden dan mag ik daar toch mijn ongenoegen (zonder lelijke woorden e.d.) over uitspreken. Smile

Wat de kosten betreft, wij hebben toch ook allemaal ( bij glasvezel afname) een entone gehad in bruikleen dat waren toch ook kosten voor Caiway? Wink

Van die sterren voor de App begrijp ik ook wel maar schiet bij mij op dat moment in het verkeerde keelgat omdat daar aan gewerkt is maar aan het opkrikken van het HD probleem in Albrandswaard niets gedaan wordt. Frown



groet,

Arie
 
Caiway Webcare

Quote


Jammer Jan dat de toon je niet aan staat, maar als Caiway ons eerst de belofte doet dat het eind 2014, dan 1e kwartaal 2015 dan 2e kwartaal enz. enz. het recht getrokken gaat worden dan mag ik daar toch mijn ongenoegen (zonder lelijke woorden e.d.) over uitspreken. Smile

Wat de kosten betreft, wij hebben toch ook allemaal ( bij glasvezel afname) een entone gehad in bruikleen dat waren toch ook kosten voor Caiway? Wink

Van die sterren voor de App begrijp ik ook wel maar schiet bij mij op dat moment in het verkeerde keelgat omdat daar aan gewerkt is maar aan het opkrikken van het HD probleem in Albrandswaard niets gedaan wordt. Frown

groet,

Arie


Hi Arie, natuurlijk mag je je ongenoegen uitspreken en ik begrijp ook echt wel wat je zegt. Alleen heb ik al eerder verteld op dit forum dat wat er eerder gezegd is niet haalbaar was en heb ook verteld eerder op dit forum dat we wel druk bezig zijn met deze case. Het is daarom ook niet nodig om elke keer hetzelfde aan te geven, want ik vergeet niet wat je eerder gezegd hebt en je kan er op vertrouwen dat ik ook echt wel wat doe met je feedback.

Een Entone is een ander verhaal want die is optioneel bestelbaar en daar wordt een huurprijs per maand voor gerekend bij de nieuwe pakketten tussen de € 7,50 en de € 2,50 per maand, afhankelijk van de pakketkeuze.

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u
ik denk dat er te veel meer miscommunicatie tussen bewoners en gemeente is in hun eigen gebied. Want het is net als in Gemeente Heumen hun hebben zelf voor de aanleg betald en hun kunnen zelf kiezen wat ze erop willen hebben nu is het Caiway en dan gaan mensen over van ja maar ik wil KPN en Caiway laat niemand op netwerk...nou eerlijk ga langs je eigen gemeente en vraag iemand die mee bezig is nou geloof me Caiway heeft niks te zeggen het is zo hoe Gemeente zegt en hoe hun afspraken hebben gemaakt Caiway levert diensten zoals Gemeente het zegt als straks Gemeente zegt we willen geen Caiway meer we willen Ziggo of KPN of iets anders dan komt het ook zo..Gewoon langs je gemeente gaan vragen welke person doet dat met glas/coax en gewoon vragen..Niet altijd schuld geven aan Caiway die ook handen gebonden heft en niet verder kan..Zover ik zie Caiway doet helemaal goed in Gemeente Heumen en mensen weten nog niet wat ze missen met glasvezel als ik zou zijn zou ik gewoon alles weg doen en allemal alleen glasvezel..en geen 14 mbps down en 2 upload +tv+tel voor 60 euro in de maand bij KPN kom op zeg,..,
 
aktep

Quote

2fast4u schreef:

ik denk dat er te veel meer miscommunicatie tussen bewoners en gemeente is in hun eigen gebied. Want het is net als in Gemeente Heumen hun hebben zelf voor de aanleg betald en hun kunnen zelf kiezen wat ze erop willen hebben nu is het Caiway en dan gaan mensen over van ja maar ik wil KPN en Caiway laat niemand op netwerk...nou eerlijk ga langs je eigen gemeente en vraag iemand die mee bezig is nou geloof me Caiway heeft niks te zeggen het is zo hoe Gemeente zegt en hoe hun afspraken hebben gemaakt Caiway levert diensten zoals Gemeente het zegt als straks Gemeente zegt we willen geen Caiway meer we willen Ziggo of KPN of iets anders dan komt het ook zo..Gewoon langs je gemeente gaan vragen welke person doet dat met glas/coax en gewoon vragen..Niet altijd schuld geven aan Caiway die ook handen gebonden heft en niet verder kan..Zover ik zie Caiway doet helemaal goed in Gemeente Heumen en mensen weten nog niet wat ze missen met glasvezel als ik zou zijn zou ik gewoon alles weg doen en allemal alleen glasvezel..en geen 14 mbps down en 2 upload +tv+tel voor 60 euro in de maand bij KPN kom op zeg,..,


zo werkt het niet, te snel voor mij, in Albrandswaard en denk ook andere gemeenten, het hele netwerk is in 201. (dacht 2010) overgedaan naar CIF/Caiway.

Wij betalen net zo veel als jij voor je glasvezel + coax maar krijgen mindere service daar hoor je dan weer niets over (ben ook niet uit op een korting).




groet,


Arie
Gewijzigd door aktep op 11 maart 2016, 12:23
 
Bordewolf
Maar je punt is duidelijk toch? Je hebt zo te lezen een luisterend oor bij Caiway, ze zijn er mee bezig en gaan binnenkort hier over communiceren wat ze wel of niet gaan doen.
Wat wil je dan nu nog meer?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage opstarten Caiway TV Storing : 3 20 mei 2024
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 2 03 mei 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie