obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway nieuwe tarieven en hogere snelheden in 2015
Highway
Wellicht is dit al gecommuniceerd naar abonnees. Maar als niet abonnee kwam ik dit tegen.

Quote

Per 1 februari 2015 wijzigt het abonnementstarief voor Basic TV, internet en Alles-in-1HD pakketten. Caiway is genoodzaakt om haar tarief voor Basic TV te verhogen vanwege stijgende kosten van zenderaanbieders. Daarnaast streeft Caiway er voortdurend naar u nog beter van dienst te zijn. Om u ook in de toekomst van topkwaliteit televisie en razendsnel internet te kunnen voorzien, is het noodzakelijk een tariefsverhoging toe te passen.


Daarnaast worden enkele snelheden verhoogd.

Quote

Daarnaast verhogen wij de snelheid van de internetabonnementen Standaard en Super:
Abonnement Snelheid tot 1 februari 2015Snelheid vanaf 1 februari 2015
Standaard8/1 Mbit/s15/2 Mbit/s
Super 25/3 Mbit/s30/3 Mbit/s



Alles is na te lezen op: https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/tarieven2015
Handtekening
Wink
 
Adios
Het is toch schandalig dat Caiway dit in zijn hoofd durft te halen, met deze laagste internetsnelheden op de coaxkabel van Nederland?

Een tariefsverlaging zou meer op zijn plaats zijn.
 
Adpatatje
Het kan nog erger...
Wij hebben via de coax: Alles in 1 HD Easy 15/1,5 Mbit/s en betalen €47,-
Alles in 1 glas 100/100 Mbit/s kost €42,50 maar dat kunnen wij niet krijgen in het buitengebied.
Kortom wij betalen veel meer voor extreem veel minder. Natuurlijk kan je weg gaan naar een ander, maar ik ben verder niet ontevreden over caiway.
Graag zou ik dan ook een reactie van caiway zelf zien over dit onrecht.
 
Hano
In gouda heb ik een Alles-in-1HD Relax en gaan € 1,00 omhoog in prijs. Snelheid gaat van 35/3,5 naar 40/4 Mbit/s.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway nieuwe tarieven en hogere snelheden in 2015', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie