obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
met router geen internet verbinding
Migow
Al andere kabel tussen glasvezelmodem en wanport router geprobeerd? Lijkt wel ofdat wan/lan maar 100 Mbit staat. Andere lanport geprobeerd?
 
stacey
Nee heb ik niet gedaanaar zitten er meer aansluitingen dan en kan ik dat met de zelfde bij geleverde kabel doen
 
Migow
Er is maar 1 wanpoort waarop glasvezelmodem moet. En je hebt 4 lanpoorten waarop je je apparatuur bekabeld op aansluit. Gewoon ff standaard bijgeleverde kabeltje bij je router gebruiken tussen glasvezel en router. Succes en sluit je pc eens aan op andere lanport. Je weet maar nooit Smile
 
stacey
Ga ik proberen bedankt zover
 
vroemmie
Goedemiddag allemaal,
De bijlage van Stacey is voor mij volstrekt onduidelijk, vind het in deze topic ook niet thuishoren .

Wat mijn verbinding betreft: Ik heb geen internet onderbrekingen meer gehad en ga er vanuit dat het opgelost is . Zo niet dan meldt ik mij wel weer .

Voor allemaal hele fijne Kerstdagen en een goed gezond,...........en financieel gezond en alle goeds wat er te wensen valt 2015.


Groet,

VROEM.

Kan wat mij betreft een slotje op .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met router geen internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie