obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
here we go again
Requiem
Ligt ook aan het antiek netwerk hier. Helaas hier ook nog steeds 'blokjes'. Stuk minder als bij storing nr 1, waarbij het echt niet te kijken was. Deze was opgelost, toen kwam storing 2 waarbij dus de stroom uit de centrale eruit lag. Daarna opnieuw blokjes. Na opnieuw zenders zoeken werd het wel nog een beetje beter maar nog steeds af en toe blokjes. Dus caiway wil een monteur langs sturen. Maar ik lees dus dat veel meer mensen er nog/opnieuw last van hebben dus het is een algemener probleem. Voor de storingen nergens last van.
 
Adios
Het is negen uur geweest in de avond. Je kan niet meer bellen naar de storingsdienst van Caiway Smile
 
Adios
Ook in het nieuwe Caiway gebied "Borculo" zijn de vele storingen en slechte klantenservice van Caiway al op gevallen..

http://www.borculo.info/2014/02/en-da...t-met.html

Caiway haalt zich de woede van veel klanten op de hals door vele storingen en slechte klantenservice.
Maar storing dat heeft natuurlijk niets met de glasvezel te maken, dat wordt een nieuw netwerk.
Een slechte klantenservice, dat is jammer.
Zo gauw glasvezel er is kun je kiezen uit een serie aanbieders. En dan gaat Caiway er bij velen uit met een hoeraatje.


http://berkelland.nieuws.nl/nieuws/20...way-al-zat

Borculo lijkt Caiway al zat


Wanneer gaat Caiway de slechte waardering nou eens bij zichzelf zoeken en stoppen met aanmodderen en slechte dienstverlening aan zijn klanten?

Ik hoop al jaren op een verbetering van de dienstverlening, afspraken nakomen, betere bereikbaarheid als er storingen zijn. Waarom Caiway dat maar niet lukt is mij een raadsel.
Gewijzigd door Adios op 10 april 2014, 09:07
 
mcnicos

Quote

4K schreef:

Ook in het nieuwe Caiway gebied "Borculo" zijn de vele storingen en slechte klantenservice van Caiway al op gevallen..

http://www.borculo.info/2014/02/en-da...t-met.html

Caiway haalt zich de woede van veel klanten op de hals door vele storingen en slechte klantenservice.
Maar storing dat heeft natuurlijk niets met de glasvezel te maken, dat wordt een nieuw netwerk.
Een slechte klantenservice, dat is jammer.
Zo gauw glasvezel er is kun je kiezen uit een serie aanbieders. En dan gaat Caiway er bij velen uit met een hoeraatje.


http://berkelland.nieuws.nl/nieuws/20...way-al-zat

Borculo lijkt Caiway al zat


Wanneer gaat Caiway de slechte waardering nou eens bij zichzelf zoeken en stoppen met aanmodderen en slechte dienstverlening aan zijn klanten?

Ik hoop al jaren op een verbetering van de dienstverlening, afspraken nakomen, betere bereikbaarheid als er storingen zijn. Waarom Caiway dat maar niet lukt is mij een raadsel.


Mag ik uit deze tekst opmaken dat wanneer de glasvezel allemaal opgeleverd is hier in borculo, we uit meerdere aanbieders kunnen kiezen? Dacht dat caiway het alleenrecht heeft ip het CIF netwerk. Zou het geweldig vinden als we uit meerdere konden kiezenGrin
 
Adios
Ja, dat zou zeker geweldig zijn.

Maar zolang Caiway de Entone blijft gebruiken, wordt er niks geweldig vrees ik....
 
ReBr
Hoi,

Is nu ook nog steeds gaande.

Het zou fijn zijn als eens wat meer mensen/klanten dit zouden melden, zelf heb ik het iig vandaag weer gedaan.
Contact opnemen met caiway, (en ook webformulier) en morgen gewoon even naar de Rekam bellen (kan ook gewoon als je caiway klant ben)
Op de site van Rekam kan je ook nog een storingsformulier invullen (heb ouders, kennissen welke bij Rekam abonnee zijn, als je die ook heb, gewoon hun adressen invullen)

Er wordt gewoon weinig rechtstreeks gemeld, en vele mensen merken het ook niet eens op, of maken er geen probleem van (oa de SD kijkers met de gratis Humax kastjes, kunnen nog prima tv kijken...)

Maar als je iets meer aan beter (HD) beeld gewend bent, en je hier ook best flink voor betaald per maand, dan is het onacceptabel.


Quote

Requiem schreef:

Ligt ook aan het antiek netwerk hier. Helaas hier ook nog steeds 'blokjes'. Stuk minder als bij storing nr 1, waarbij het echt niet te kijken was. Deze was opgelost, toen kwam storing 2 waarbij dus de stroom uit de centrale eruit lag. Daarna opnieuw blokjes. Na opnieuw zenders zoeken werd het wel nog een beetje beter maar nog steeds af en toe blokjes. Dus caiway wil een monteur langs sturen. Maar ik lees dus dat veel meer mensen er nog/opnieuw last van hebben dus het is een algemener probleem. Voor de storingen nergens last van.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'here we go again', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie