obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen werkend glasvezel in Oudenbosch
Tonv58
Maar om dvb-C te kunnen ontvangen, moet je een tv met DVB-C tuner hebben, of een decoder bv van Humax......

En die hebben we verkocht toen we een maand of 2 ip-tv hadden......

Maar zoals ik al zei: een weekje alleen DVB-T met beperkt pakket op tv is niet zo erg. Wat wel erg is, is dat Caiway je 5 dagen zonder telefoon en internet laat zitten, terwijl vanaf begin duidelijk was dat de storing een kabelbreuk buitenshuis was. Alle aansluitingen in het blok tegelijk op zwart, dat is geen toeval.

Het is ergerlijk dat Caiway 4 dagen nodig heeft om de klant te geloven en een monteur te sturen. Toen de monteur was geweest en inderdaad binnen 5 minuten een kabelbreuk op 50 m van mijn woning constateerde, werd Koning en Hartman ingeschakeld die dezelfde avond nog de storing verhielpen. De graafploef arriveerde om ca. 19.00 uur, en 20 minuten later waren we weer aangesloten. Konden we toch nog Feyenoord zien.

Als Caiway een ook in het weekend goed bereikbaar storingsnummer had gehad, hadden ze op maandag monteur kunnen regelen, en had het geen 5 dagen hoeven duren.

Caiway is duidelijk geen servicegerichte klantvriendelijke organisatie. Problemen worden verkeerd ingeschat, of gebagatelliseerd, klanten worden afgescheept en pas na 2 of 3 keer bellen tref je een helpdeskmedewerker die wel meedenkt. Er zijn altijd minimaal 15 wachtenden voor je, gemiddeld hang je 25 minuten aan de lijn voor je iemand te spreken krijgt. En dat is dan op normale dagen, als er geen grote algemene storingen zijn!

Volgens mij wordt het een stuk minder druk op de helpdesk als alle problemen meteen worden aangepakt, zodat mensen maar 1 keer hoeven bellen in plaats van zoals in mijn geval 5 keer. Alle lof voor de medewerkers op het callcenter die me woensdag en donderdag te woord stonden, en voor de mensen van Koning en Hartman, maar de callcenter medewerkers van maandag en dinsdag hebben onze straat mooi in de shit laten zitten.

Overigens heeft Caiway aan ons beloofd financieel te compenseren, dus ze beseffen wel dat ze fout zitten.
 
Adios
Iedereen loopt helaas tegen dezelfde problemen aan bij Caiway. Niet servicegericht. Zwaar onvoldoende bereikbaar. Slechte communicatie naar de klant. Teveel prijsverhogingen de afgelopen jaren.
Te wenig zenderuitbreiding vergeleken bij de conucrrentie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen werkend glasvezel in Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie