Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 February 2016, 11:26
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
De absolute top nog al liefs ! Ik kan nog wel een paar suggesties doen om daar te komen |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 07 February 2016, 19:01
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote H D R schreef: De absolute top nog al liefs ! Ik kan nog wel een paar suggesties doen om daar te komen We vermoeden zo dat we dan het lijstje van u krijgen die we al meermaals gezien en besproken hebben. Zoals gemeld zijn we daar mee bezig en is dat bekend bij ons. Als u nieuwe dingen heeft, dan horen we dat natuurlijk wel graag! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 08 February 2016, 20:35
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Misschien is mijn lijstje straks wel erg kort of zelfs leeg Ik ben zo benieuwd welke verrassingen Caiway voor ons in petto heeft ! |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 09 February 2016, 10:26
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben maar wel nooit antwoord op zal krijgen is waarom 10 jaar geleden veel sneller en makkelijker nieuwe zenders te zien waren maar nu dat we niet meer als eerste zijn maar als laatste wat is er veranderd in die tien jaar? Ken nu iemand die inmiddels is overgestapt naar KPN om RTL-Z te kunnen zien denk niet dat dit de bedoeling is van Caiway |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 09 February 2016, 20:01
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
We wachten af maar al met al je merkt nu wel dat caiway een van de kleinere is neemt niet weg dat ik voor rest tevreden ben ook met de webcare had keer probleem en was heel snel opgelost dat zie ik bij de grotere (tele2) niet gebeuren |
|
|
Adios |
Geplaatst op 09 February 2016, 20:55
|
Toch heeft CIF ambities om tot ruim 800.000 aansluitingen te komen, waarop uiteraard Caiway te krijgen is. Dan kan je Caiway toch niet meer echt klein noemen. http://www.telecompaper.com/nieuws/ci...anleg-glas |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 10 February 2016, 10:26
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote erickiel schreef: Waar ik wel nieuwsgierig naar ben maar wel nooit antwoord op zal krijgen is waarom 10 jaar geleden veel sneller en makkelijker nieuwe zenders te zien waren maar nu dat we niet meer als eerste zijn maar als laatste wat is er veranderd in die tien jaar? Ken nu iemand die inmiddels is overgestapt naar KPN om RTL-Z te kunnen zien denk niet dat dit de bedoeling is van Caiway Dit is wel een interessante om even op te reageren! Vroeger.. was het voor Caiway inderdaad wat makkelijker om zenders toe te kunnen voegen. Omdat nu de regels, markt en wensen van onze klanten zo sterk veranderd is het lastig om overal de eerste mee te zijn. Neem inderdaad een voorbeeld aan RTLZ. Natuurlijk zou Caiway deze graag direct toevoegen, maar is een onhaalbare kwestie. Zonder prijsverhoging kregen wij deze niet direct vanaf de lancering rond. En... op een prijsverhoging zit niemand te wachten! Natuurlijk laat Caiway RTLZ niet los en zijn we nog steeds in gesprek. Wachten wordt vaak beloond. Mensen die overstappen naar KPN vinden wij jammer, zeker als het alleen om RTLZ gaat, maar begrijpen deze keuze dan wel. We kunnen bij Caiway alleen zeggen, niet overstappen! Want.. er komen leuke dingen aan in 2016 en wellicht ook RTLZ?? Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 10 February 2016, 12:38
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
voor RTLZ overstappen sorry hoor maar dan ben je ''BRAINWASHED'' ik vind dat Caiway gewoon goed is en dat willen veel mensen niet zien en dat is jammer |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 February 2016, 13:33
|
Ik ben wel verbaasd over de opmerking dat "niemand zit te wachten op een prijsverhoging". Volgens mij is er geen jaar voorbij gegaan of Caiway heeft de prijzen verhoogd. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 February 2016, 14:37
|
Ik ga er gemakshalve vanuit dat het ook voor bestaande klanten 14,95 euro is toch ? Maar ik bel altijd met mijn mobiel, daar heeft Caiway voor gezorgd Ben wel blij natuurlijk als we dit jaar BBC First HD, BBC Four HD en Eurosport 2 HD krijgen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie