Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?
|
|
Willem |
Geplaatst op 11 January 2014, 19:10
|
Activiteit » Schiedam Berichten: 7 Lid sinds: 06 Mar 2012 |
Quote OPTIMIZER.CO schreef: Een test zonder splitter ( zonder de data/TV/radio Tratec ) met een coaxkabel direct op de ANP naar je decoder is dat te doen? ( geprobeerd ? ) Dat is de volgende stap die ik ga nemen. Als dat de oplossing is heb ik een ander probleem... To be continued.. |
|
|
Willem |
Geplaatst op 12 January 2014, 22:13
|
Quote Willem schreef: Quote OPTIMIZER.CO schreef: Een test zonder splitter ( zonder de data/TV/radio Tratec ) met een coaxkabel direct op de ANP naar je decoder is dat te doen? ( geprobeerd ? ) Dat is de volgende stap die ik ga nemen. Als dat de oplossing is heb ik een ander probleem... To be continued.. Spliterloze test gedaan door de ontvanger direct aan te sluiten. Gelijk goede ontvangst. Ik zal tzt op diverse punten eens kijken waar het fout gaat en dan daar even kijken of dat op te lossen is. Bedankt! |
|
|
Willem |
Geplaatst op 13 January 2014, 19:10
|
Quote OPTIMIZER.CO schreef: Graag gedaan. Hirschmann VFC-2104 ertussen probleem opgelost: - 1 naar TV - 1 naar je modem / of 2de TV - radio aansluiten op TRAS zoals het hoort Signaal demping 3,5dB. ( let wel dit zijn schroef aansluitingen. Beter dan via RTV connector. Check ook of er andere aangesloten kabels niet ergens van de buitenmantel de binnen mantel raakt. Met 1 klein coperdraadje tegen de binnen kern kun je ook dit soort storingen krijgen ) Succes Altijd handig om te weten. even gelkijk een andere vraag. Waarom zie ik op de HD tv wel kanaal 620 in de lijst staan en op de STB niet? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
NPO 1 in UHD op kanaal 999 tijdens het EK | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 13 Jun 2024 |
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie