Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
Adios
Beste Bor, als je 6,25 euro meer per maand vraag voor het digitale basispakket, zoals Ziggo doet, is het geen kunst om vooruitgang te boeken op de coaxkabel.

Bordewolf
Je vergelijkt weer zaken die niet te vergelijken zijn. Niemand neemt zon basispakket. De meeste gezinnen hebben alles in 1. Binnen die prijs zit dat basispakket van jou inbegrepen. Overigens heb ik het hier niet alleen over Ziggo, maar Ziggo is alles bij elkaar beslist niet duurder dan Caiway.

Mijn stelling is dat er in het Cogasgebied een Coaxnetwerk ligt om je vingers bij af te likken,mechter dat Caiway er niets mee doet, daar waar Ziggo voor hetzelfde geld wel alle premiums zenders in HD had, nu al meer zenders in HD heeft en ook al RTL Z.

Hoewel ik niet wil vergelijken met Ziggo, dat komt immers niet terug, kan ik echter wel degelijk concluderen dat Caiway niets doet met het super-de-luxe netwerk wat er ligt in Twente en in vergelijking met de grote providers gewoon niet meer mee komt met het aantal HD zenders en de snelheid waarmee zenders als RTL Z en HD premium zenders maar ook andere HD zenders worden toegevoegd.
Gewijzigd door Bordewolf op 08 September 2015, 20:57

Adios
Niemand neemt zo'n basispakket, Bor ?

Ruim 800.000 Ziggo klanten hebben dit pakket !!

Noem dat maar niemand Smile
[url]
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20769/rtl-z--niet-voor-alle-ziggo-klanten.html[/url]

http://derotsmedia.com/2015/09/09/zig...e-kanalen/
Gewijzigd door Adios op 09 September 2015, 13:37

Bordewolf
Ga eerst eens kijken wat er met dat basispakket bedoeld wordt. Dat is het basispakket dat je bij Caiway voor 18,= hebt. En ja, dit zit net zoals bij Ziggo ook bij Caiway in het alles in 1 pakket verstopt. NIemand die daar de door jouw genoemde bedragen extra voor moet bijdokken. Ik betrap je er wel; vaker op dat je zaken roept die gewoonweg niet kloppen.

Adios
Ik betrap jou erop dat je dingen verdraait, Bor. Voor 18 euro per maand hebbeen 800.000 Ziggo klanten slechts 3 HD zenders en nog een stuk of dertig SD zenders.

Bij Caiway heb je voor datzelfde bedrag 31 HD zenders en totaal een pakket van rond de zeventig zenders denk ik.

Dat basispakket van Ziggo wat vergelijkbaar is met dat van Caiway kost bij Ziggo maar liefst bijna 25 euro per maand. Het kost de Ziggo klant maar liefst 6,25 euro per maand meer om RTL 4 in HD te kunnen zien of zelfs maar SBS9 te kunnen aanschouwen.

En deze situatie is van toepassing op meer dan 800.000 Ziggo abonnees.

Ik heb respect voor je, maar vind je nu kampioen om de brij heen draaien Smile

800.000 Ziggo klanten vinden 18 euro per maand genoeg en ontberen dus veel HD zenders . Diezelfde klanten hadden bij Caiway voor dit bedrag 31 HD zenders gehad.

Zeg jij maar wat er niet aan mijn verhaal klopt, Bor.

Bordewolf
Laten we eens beginnen dat je bij Ziggo een CI+module en smartcard hebt voor € 30,= (of had). Daarmee kun je al die zenders die gecodeerd zijn gewoon bekijken zonder extra kosten. Dat zijn er ook 70.
Ik zie in die zin het probleem niet.

De basis bij Ziggo is inderdaad 30 kanalen, maar met een CI+ module gaat er al een wereld open.

Verder heeft Ziggo a la Caiway een model van plus en extra pakketten waarbij je nog veel meer HD zenders krijgt.

linksom of rechtsom betaald je echt niet meer of minder dan bij Caiway.

Maar nu laat ik me weer verleiden in een Ziggo/Caiway discussie terwijl ik zelf met opzet Ziggo buiten mijn stellingen heb gehouden. Volgens mij ben jij nu degene die steeds weer met Ziggo op de proppen komt, terwijl ik gewoon praat over de grote providers.

Verder heb ik in de post waar jij op hebt gereageerd gerept over het netwerk dat door Ziggo in Twente is achtergelaten (niet over Ziggo zelf). Dus ik begrijp niet goed waarom je vervolgens terugkrijpt op wat Ziggo biedt. Dat is voor deze discussie verre van interessant.

Waar het om gaat dat er ruimte voldoende is om HD zenders toe te voegen (waaronder premium zenders, RTLZ HD en nog enkele extra HD zenders), maar dat Caiway dat dus niet doet omwille van het feit dat er ook CIF-regio's zijn waar net netwerk van een bedroeven niveau is, dat kan echter niet de bedoeling zijn. Zo vallen klanten die van een provider als Ziggo komen zoals in het Cogasgebied steeds verder terug naar het lage niveau wat elders in het land geboden moet worden omdat daar het netwerk niet geschikt is gemaakt.

Adios
Als je gebruikt maakt van een CI module kost je dat dus die 6,25 extra per maand!!!

Dat sla je nu weer met het grootste gemak over.
Oude Ziggo hebben nog rechten die voor nieuwe klanten en klanten in voormalig UPC gebied niet gelden.

Bordewolf
Nogmaals alles bij elkaar is Ziggo niet duurder dan Caiway, maar ik begrijp werkelijk niet waarom je daar steeds op terug komt aangezien daar de discussie niet over gaat.

Adios
Voor ruim 800.000 klanten is Ziggo aanmerkelijk duurder als ze meer dam 3 HD zenders willen zien of SBS9.

Ik vind 6,25 per maand meer betalen voor een basispakket zoals Caiway een hoop geld.
Voor datzelfde basispakket moet je vanaf het tweede toestel al minimaal twee euro per maand extra betalen.
Dit geldt voor nieuwe klanten en alle klanten in het oude UPC gebied.
Ik denk dus dat dit voor minimaal 2 miljoen klanten van toepassing is.

Bij Caiway kan je dit pakket op een onbeperkt aantal toestellen zien zonder daarvoor bij te hoeven betalen. ( behalve Rekam gebied, wat ik ook belachelijk vindt)

Jij zegt maar dat Ziggo in alles zoveel beter is.
Maar je slaat wel een aantal dingen makkelijk over in je verhaal hoor Bor.

Sinds de fusie knijpt Ziggo ook de beeldkwaliteit van veel HD zenders. De consumentenbond is ook niet te spreken over Ziggo.

Lees het allemaal maar eens goed.

Dus waarom de whahallatrompet over Ziggo?

Dat verbaast me zo.

2fast4u
Laatst vroeg ik iemand die bij een huis kwaam aansluiten warom 2 glasvezelkabels naar binnen gaan hij zegt dat eentje van Caiway is en andere van KPN! Dus ik denk dat binnenkort toch gebruik kan maken van 2 glasvezel netwerken omdat mijn gemeente zelf voor de aanleg betalde.. maar goed die heb ik zelf niet nodig maar toch.

caiwayy8yz2u

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Toon niet aan de praat Hardware instellingen : 1 19 Oct 2024
Trage opstarten Caiway TV Storing : 23 03 Oct 2024
wegvallen webtv.caiway.nl Klacht over CaiWay/Delta : 2 28 Sep 2024
Caiway wordt Delta Nieuws van CaiWay/Delta : 11 13 Aug 2024
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple Instellingen software : 2 08 Aug 2024
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie