Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 August 2015, 23:02
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Hier een foto van de meterkast. Dan wordt het je nog duidelijker denk ik. Je ziet dat de coaxkabel van Ziggo ( Staat UPC op het abonnee overname punt) niet aangesloten is. Het abonnee overname punt erboven is van Caiway.
Adios voegde bij, bestand:
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 12 August 2015, 18:02
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Die Max moet eens ophouden. Consumentenbond en beste aanbieder dat is voor mij al lachwekkend. Waarop baseert de consumentenbond dit op? En dan de opmerking: Caiway heeft hierdoor nu een 75 Mb/s Alles in 1 Glasvezel al voor 43 euro per maand, elke maand. Eh eh voordat er nog geen 2 andere op het netwerk waren had caiway al een 100/100 abonnement en ook voor die prijs. Dus wat Max suggereert is volkome onzin, maar ja als ik Nederlandkiestzelf al lees dan ist voor mij hetzelfde als wat ik met spam doe! |
|
|
Migow |
Geplaatst op 12 August 2015, 19:36
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ook ik geef mijn mening! Maar is dat representatief?? Weet jij hoeveel klanten van caiway dit maandelijks doen? Dat geldt ook de vele klachten die hier gemeld worden. Ik ben er van overtuigd dat het gros van de klanten van caiway het prima vindt. En ook qua internetstoringen bv via glasvezel is vaak de problems via wifi. En ja de meer ervaren gebruikers kunnen de router goed instellen en weer draaiende krijgen. Dus als ze storing ervaren via wifi ligt het aan caiway etc. Ik blijf erbij dat ik het niet representatief vind maar das mijn mening |
|
|
Adios |
Geplaatst op 12 August 2015, 20:03
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vul al jaren trouw iedere maand de provider monitor in van de consumentenbond. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 12 August 2015, 20:03
|
Ik ook hoor! en als je de vragen gewoon beantwoord dan is caiway een prima provider. Zelden tot nooit storingen!! En bij een probleem twitter ik en wordt gelijk netjes geholpen. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 12 August 2015, 20:21
|
Haha ik zeik over lollipop maar draai gewoon met 4.4.2 ik kom op voor jou!! En dus vul ik um naar eer en geweten in. En ja ik ben ook vol lof over de entone tjaaa ik ben de uitzondering vrees ik. Maar ja de installatie is perfect aangelegd door optimizer zou dat het zijn?? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 13 August 2015, 19:57
|
Android is ook zo versnipperd. Tijd dat het wordt opgeheven |
|
|
frank32 |
Geplaatst op 14 August 2015, 10:40
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Quote H D R schreef: Ik heb CIF ruim een maand geleden om opheldering gevraagd hierover. Dit heb ik gedaan door middel van een e-mail. Niemand van CIF heeft de moeite genomen mijn e-mail te beantwoorden. Ik vind dat ronduit onbeschoft. Waarom bel je ze niet gewoon of ga gewoon even bij ze langs (dat is bij jou om de hoek): CIF Operator B.V. Kralingse Plaslaan 40 3061BA Rotterdam 010-8400926 www.cif-glasvezel.nl (zie: http://rotterdampresenteert.nl/bedrij...1366370000) directeur daar is Bas Hollenberg: http://www.cifinfrastructure.com/bas-hollenberg.php?lang=nl kom met hem in gesprek en wie weet staat ie open voor je argumenten. |
|
|
caihia |
Geplaatst op 17 August 2015, 12:08
|
Activiteit » HIA » 3342xd Berichten: 6 Lid sinds: 03 Nov 2012 |
Quote Migow schreef: Die Max moet eens ophouden. Consumentenbond en beste aanbieder dat is voor mij al lachwekkend. Waarop baseert de consumentenbond dit op? En dan de opmerking: Caiway heeft hierdoor nu een 75 Mb/s Alles in 1 Glasvezel al voor 43 euro per maand, elke maand. Eh eh voordat er nog geen 2 andere op het netwerk waren had caiway al een 100/100 abonnement en ook voor die prijs. Dus wat Max suggereert is volkome onzin, maar ja als ik Nederlandkiestzelf al lees dan ist voor mij hetzelfde als wat ik met spam doe! Mee eens, Max vergelijkt appels met peren. Zijn actie met NederlandKiestZelf is een marketingtruc waar hij aan verdiend. Kijk hier maar eens https://www.facebook.com/groups/klach...343567372/ Daar is hij ook uitgeluld door z'n gedraai en gelieg. |
|
|
caihia |
Geplaatst op 17 August 2015, 12:10
|
Activiteit » HIA » 3342xd Berichten: 6 Lid sinds: 03 Nov 2012 |
Quote Ik vertrouw de consumentenbond ook niet, neem van mij aan dat er bij dit soort organisaties veel geld omgaat. Waar veel geld omgaat is corruptie en fraude. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie