Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen
Adios
Ik ben het met je eens dat het dure pluspakket van 11 euro per maand met bijna geen HD zenders echt nergens op slaat in bijna 2016.

Ik maak me grote zorgen over de stilstand van het televisieproduct Caiway.

Bij de twee grote aanbieders zie je regelmatig aanpassingen en uitbreidingen aan het product, zoals BBC First of gratis sportkanaal of extra content.
Bij Caiway gaat het niet verder dan de ene HD zender schrappen ten gunste van de andere en daar moeten we het dan maar weer mee doen als Caiway klant.

Flipse
Zodra ik kan overstappen dan ben ik weg bij caiway, nog steeds een drama.
Erg jammer.
Internet dat uitvalt slechte service en ook waardeloos dat er een update van de digitale ontvanger overdag of in de vroege avond.
Geen multiscreen op android is ook slecht.

breaker
Duurt wel lang voordat de nieuwsbrief komt meestal rond de 15de van de maand

griffioen66

Roberto schreef:

Komt er snel aan hoor voor mijn gevoel. Er zal ook wel instaan dat het onbeperkt bellen verlaagd is voor de pakketten G75/G250 naar 14,95 per maand. Al zal dit waarschijnlijk zijn door het Cogas gebied die hun aanbieding kwijt raken.

Overigens heb het idee dat het nu niet lang meer gaat duren met Android. We laten ons spoedig verrassen.
Misschien ook gratis HBO of Fox??? Moet ik weer mijn pakket upgradenGrin

Je had je pakket niet moeten verlagen Shock hier nog tevreden met alles en krijg zoveel extra straks.
Beginnen met Android lollipop denk nog wel verhoging van snelheid.
En niet vergeten vaste klanten korting ROFL

Adios
Droom lekker verder Smile

breaker
Volgens mij komt die nieuwsbrief helemaal niet. Duurt te lang.

Fredy

breaker schreef:

Volgens mij komt die nieuwsbrief helemaal niet. Duurt te lang.

Tegen de tijd dat wij de brief ontvangen is het "'oud"' nieuws. ;-)

griffioen66

Roberto schreef:

De UPDATE is er eindelijk

We gaan met stappen vooruit laat de nieuwsbrief ook maar komen.
Zo snel naar huis om het te testen Shock

Migow
Nou dit staat er op de site:
De Caiway Multiscreen TV app werkt op daarvoor geschikte toestellen met Android versie 4.0 – 5.x en op Apple iPhone en iPad met iOS versie 8.4 of hoger. Let op: Multiscreen TV werkt nog niet met Android versie 6.0.

Dus het probleem begint weer van voor af aan? ROFLROFL

update: kreeg reactie van caiway via fb Met versie 6 zijn ze ook al een tijdje bezig dus komt er hopelijk ook snel aan!
Gewijzigd door Migow op 01 December 2015, 16:05

Fredy
Het werd tijd.Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 Sep 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 Sep 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 Mar 2021
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 May 2020
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 Sep 2019
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie