Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Eindelijk Glasvelzeldiensten van Caiway in Wateringse Veld
|
|
Adios |
Geplaatst op 15 August 2012, 20:12
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, totdat Caiway het internet en telefonie over de coaxkabel uitschakelt. Zodra je een alles in 1 pakket neemt op de glasvezel, gaat je internet en telefonie al gelijk over naar het glas. Alleen je televisie signaal blijft beschikbaar op de coaxkabel. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 16 August 2012, 08:33
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Als dat storingsvrij is lijkt me dat helemaal geen probleem Fiber. Of niet? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 August 2012, 12:05
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Sterker nog; in die twee jaar dat ik internet heb over de glasvezel heb ik zelden een storing gehad en altijd stabiele snelheden. Alleen zijn de snelheden in Krimpen aan den IJssel inmiddels zwaar achterhaald en overbetaald |
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 23 August 2012, 21:52
|
Activiteit » Den Haag » 2548bw » Basic TV » Samsung DCB-H360R Berichten: 124 Lid sinds: 10 Nov 2009 |
Hoi, Weet iemand de prijs van glasvezel enkel voor TV. Kon alleen pakketten vinden. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 August 2012, 08:35
|
Die prijs is in Krimpen gelijk aan over de coaxkabel. Maar zover ik het begrepen heb, kan je in de nieuwe gebieden niet meer alleen televisie over de glasvezel krijgen. |
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 24 August 2012, 14:57
|
Activiteit » Den Haag » 2548bw » Basic TV » Samsung DCB-H360R Berichten: 124 Lid sinds: 10 Nov 2009 |
Bedankt voor je antwoord. 'k Ga dan wel even verder informeren. 'k Was er ook van uitgegaan aan de hand van Krimpen, dat er apart TV via glasvezel beschikbaar was. Maar mocht het inderdaad zo zijn, dan laat ik niemand meer binnen om nog iets te checken of aan te sluiten. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 25 August 2012, 14:03
|
Maar waarom neem je geen alles in 1 pakket, Joke? De prijzen zijn erg netjes ( behalve de telefonietarieven dan) En het internet is zeer stabiel! |
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 25 August 2012, 15:52
|
Hi, 10 jaar geleden had ik internet van Caiway met een download snelheid van 9 kb. Ja, dat lees je goed. Altijd problemen. Ze zijn tig keer bij mij thuis geweest en toen ik op had gezegd kreeg ik niet eens de aansluitkosten terug. Nu betaal ik bij online voor 20Mb plus telefonie dag en nacht, geen starttarief, incl gratis naar T mobile bellen, dus de 06 nummers voor 38 euro. En zelden of nooit enig probleem. Daarbij kreeg ik verleden maand een nieuwe draadloze modem en mijn buurtje, die alles van Caiway heeft, kreeg ook verleden maand een nieuwe modem, maar gebruikt nu wel mijn draadloze router. Daarbij werd haar verteld, dat ze eigenlijk geen recht heeft op een nieuwe modem. Op het ogenblik zijn er al 3 monteurs langs geweest om de verbinding te checken voor het glas, maar de laatste had nog steeds geen verbinding, er zit dus hier in de flat weer iets niet goed. Vandaar dat ik heel voorzichtig ben met veranderingen. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 August 2012, 14:15
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Fiber90 schreef: Die prijs is in Krimpen gelijk aan over de coaxkabel. Maar zover ik het begrepen heb, kan je in de nieuwe gebieden niet meer alleen televisie over de glasvezel krijgen. Dit is correct. Het is in de nieuwe gebieden waar glasvezel actief gaat worden, niet mogelijk om losse diensten af te nemen. We zullen hier alleen Alles-In-1 pakketten leveren met de mogelijkheid om uit te breiden op gebied van tv en telefonie. Meer informatie kan je vinden op: http://www.ikgavoorglas.nl Caiway Webcare Team
|
|
|
Joke Den Haag |
Geplaatst op 28 August 2012, 17:22
|
Quote Caiway Webcare schreef: Quote Fiber90 schreef: Die prijs is in Krimpen gelijk aan over de coaxkabel. Maar zover ik het begrepen heb, kan je in de nieuwe gebieden niet meer alleen televisie over de glasvezel krijgen. Dit is correct. Het is in de nieuwe gebieden waar glasvezel actief gaat worden, niet mogelijk om losse diensten af te nemen. We zullen hier alleen Alles-In-1 pakketten leveren met de mogelijkheid om uit te breiden op gebied van tv en telefonie. Meer informatie kan je vinden op: http://www.ikgavoorglas.nl En waar is dat dan goed voor? 4 dagen hebben de buren en ik thuis gezeten voor de aanleg en nu komen we er achter dat wij die geen internet hebben, zoals een van mijn buren of een andere provider hebben zoals ik, omdat Caiway niet kon voldoen als Internet Provider, GEEN tv via glas mogen kijken? Misschien kun je er voor zorgen dat alles uit mijn kast weer wordt verwijderd, want ik vind dit schandalig en voel mij belazerd. Verder heb ik de bewoners al via de muurkrant ingelicht over dit feit. Dit is in de meeste winkels en instellingen van onze wijk te zien op het beeldscherm. GEEN TV VIA GLASVEZEL IN WATERINGSE VELD WILT U TOCH TV KIJKEN VIA GLASVEZEL VAN CAIWAY, DAN BENT U VERPLICHT OM HET HELE PAKKET AAN TE SCHAFFEN. BESTAANDE UIT: INTERNET TELEFONIE EN TV zie onderstaande link. http://www.digitalemuurkrant.nl/wateringseveld/main/scalable?bitmask=1&rubriekid=100432&prev_rubriek=100432&itemid=701736&pagenum=0&preview=true&anticache=1346170086.809 Gewijzigd door Joke Den Haag op 28 August 2012, 18:11 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eindelijk Glasvelzeldiensten van Caiway in Wateringse Veld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie