Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Ultra naar 50Mb
|
|
Dr-Pepper |
Geplaatst op 24 February 2010, 21:39
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Quote Requiem schreef: Als ik die nieuwsbrief lees staat er: 1. De snelheid wordt verhoogd 2. Nieuwe internetabonnementen Dus ik gok die 50Mb wordt waarschijnlijk een nieuwe abo met hogere kosten. Ik denk het niet. Ik gok een upgrade van alle abonnementen. |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 24 February 2010, 21:43
|
Activiteit Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote Dr-Pepper schreef: Quote Requiem schreef: Als ik die nieuwsbrief lees staat er: 1. De snelheid wordt verhoogd 2. Nieuwe internetabonnementen Dus ik gok die 50Mb wordt waarschijnlijk een nieuwe abo met hogere kosten. Ik denk het niet. Ik gok een upgrade van alle abonnementen. Daar ga ik ook in mee dat dat gaat gebeuren.. Het zullen geen grote upgrades worden maar het is in ieder geval een snelheidsverhoging En hierbij geld de regel altijd nog "Wie het kleine niet eert, is het grote nie weert". Gewijzigd door magicwizz op 24 February 2010, 21:44 |
|
|
Dr-Pepper |
Geplaatst op 24 February 2010, 21:47
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Quote magicwizz schreef: Quote Dr-Pepper schreef: Quote Requiem schreef: Als ik die nieuwsbrief lees staat er: 1. De snelheid wordt verhoogd 2. Nieuwe internetabonnementen Dus ik gok die 50Mb wordt waarschijnlijk een nieuwe abo met hogere kosten. Ik denk het niet. Ik gok een upgrade van alle abonnementen. Daar ga ik ook in mee dat dat gaat gebeuren.. Het zullen geen grote upgrades worden maar het is in ieder geval een snelheidsverhoging En hierbij geld de regel altijd nog "Wie het kleine niet eert, is het grote nie weert". Had afgelopen weekend wat Caiway gebruikers hier die versteld stonden van mijn snelheid. |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 24 February 2010, 21:48
|
Activiteit Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Fiber Powerrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!! |
|
|
Marchidde |
Geplaatst op 27 February 2010, 18:14
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Is er niet iemand die dat profetische mailtje van Caiway even kan posten! I want to believe. Ik moet er wel bij zeggen. 50Mb/s is nooit vervelend natuurlijk. Maar ik had eigenlijk gehoopt op een grotere stap in snelheid. In Utrecht zit ik op 80Mb/s down en 10Mb/s up. En geloof mij, dan lijkt 50Mb/s nog steeds traag. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 27 February 2010, 18:26
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wij krijgen in Krimpen aan den IJssel de mogelijkheid voor 90mb/s bij Caiway. http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl...u/internet Edit: Link aanklikbaar gemaakt. Gewijzigd door magicwizz op 27 February 2010, 19:34 |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 27 February 2010, 18:56
|
Activiteit Berichten: 238 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Quote Fiber90 schreef: Wij krijgen in Krimpen aan den IJssel de mogelijkheid voor 90mb/s bij Caiway. http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl/algemeen/hoofdmenu/internet Wow maak me gek De upload snelheid klopt die eigenlijk wel van het 90 Fiber abonnement ? Denk eerder aan 9 mbit upstream |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 27 February 2010, 19:01
|
Quote Marchidde schreef: Is er niet iemand die dat profetische mailtje van Caiway even kan posten! I want to believe. Ik moet er wel bij zeggen. 50Mb/s is nooit vervelend natuurlijk. Maar ik had eigenlijk gehoopt op een grotere stap in snelheid. In Utrecht zit ik op 80Mb/s down en 10Mb/s up. En geloof mij, dan lijkt 50Mb/s nog steeds traag. Link naar het profetische mailtje ontvangen op 7 jan. 2010: http://publisher.copernica.nl/index.p...f45e04b700 |
|
|
DH64 |
Geplaatst op 27 February 2010, 21:24
|
Quote Fiber90 schreef: Ik heb gehoord dat dat gaat gebeuren in Gouda :-) Vraagje Fiber90, Kan je ongeveer aangeven wanneer er begonnen werd met het aanleggen van het glasvezelnet van Caiway in Krimpen en welke kleur mantel buizen er zijn aangelegd? Ik kom regelmatig in Krimpen a/d IJssel voor mijn werk en heb ik inderdaad dan ook gezien dat het aangelegd werd. De kleur van de mantelbuis was blauw en geen groen dacht ik mij te herinneren. Ik heb mij laten vertellen dat kabel providers de groene gebruiken. Gewijzigd door DH64 op 27 February 2010, 21:24 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 28 February 2010, 07:45
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik heb geen idee wat voor kleur mantel. Ik heb ook nog geen brief gehad, dus ben niet niet aan de beurt voor een glasvezelaansluiting. Wat ik overigens wel heel netjes vindt dat Caiway gewoon DVB-C doorgeeft op het glas, ook voor de HD zenders. Hier ben ik erg blij mee. Zoveeel goede dingen lees ik niet over die IPTV kastjes op dit moment. Medio april wordt er een Caiwayshop geopend in Krimpen, dus ik denk dat ze snel beginnen met het aansluiten van de eerste woningen. Gewijzigd door Adios op 28 February 2010, 07:49 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ultra naar 50Mb', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
2 zenders naar HD op Interactief | Nieuws van CaiWay/Delta | : 30 | 22 Apr 2023 |
Overstap naar Delta | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 19 | 06 Jul 2022 |
Meer zenders naar HD | Nieuws van CaiWay/Delta | : 10 | 26 May 2022 |
overgang naar Caiway/Delta | Eigen netwerk | : 2 | 25 Feb 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie