Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Pagina 2 van 2: 12
|
Snelheidsverhoging in april bij Caiway
|
|
Adios |
Geplaatst op 27 March 2016, 12:40
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
BBC World nieuws is al meer dan een jaar beschikbaar in HD. Eurosport 2 is al twee jaar beschikbaar in HD. Mezzo en Brava zijn al jaren beschikbaar in HD. Syfy is al jaren beschikbaar in HD. Alleen geeft Caiway ze al jaren door in antiek SD. Niet echt het beeld van een aanbieder voor mij die met de tijd meegaat..... |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 27 March 2016, 14:55
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
yep en nu weer iets nieuws nooit tevreden ^^ |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 27 March 2016, 17:54
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Het ligt er maar aan in welk gebied is je zit. Hier in Twente heeft Caiway aantoonbaar minder HD kanalen in het Twentepakket tov het Caiwaypakket. Toen ik van Ziggo kwam waren bovendien alle premium zenders al in HD op COAX. Dus vreemd dat de wens er ligt dat hier beter mee wordt omgegaan? Nee. BBC World News in HD vind ik ook over de top. SyFy en Eurosport 2 niet. Die zijn bijvoorbeeld van conculega's van Caiway ook in HD. Zoals ik er al eerder hier riep. We vragen niet om de kers op de taart, maar wel om de taart zelf. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging in april bij Caiway', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciƫlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket