Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Replay TV
|
|
arjan2012 |
Geplaatst op 23 June 2016, 10:41
|
Activiteit » De Lier » 2678 » Alles-in-1 Totaal » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 18 Lid sinds: 04 Apr 2012 |
Hier werkt dit ook sinds gisteren. Maar toch een paar opmerkingen. Kan niet vooruit spoelen een zeer groot gemis. Programma start niet bij het begin. Programma is al bezig of je ziet nog een maar minuten het programma ervoor. Als je de guide zit en het tijdstip nu is tijdstip programma wissel kan ik alleen kiezen voor afspelen van begin en ik kan niet kiezen voor Live kijken. Dit geldt dan voor programma wat is afgelopen en voor het programma wat start Leuke functie maar als vooruit spoelen niet wordt gefixed is het zijn extra geld niet waard |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 June 2016, 11:39
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vind het zowieso geen extra geld waard. En vooruitspoelen kan ik al jaren met mijn smart in een opname. |
|
|
Plompie |
Geplaatst op 23 June 2016, 12:02
|
Activiteit » Krimpen a/d IJssel » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-N66U » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 25 Lid sinds: 08 Sep 2011 |
Quote kan je niet "skippen" ipv spoelen? Dus met de links/rechts knoppen sprongen maken van bv 30 seconde ofzo? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 June 2016, 12:14
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dat moet toch kunnen? Het product lijkt me anders erg incompleet. |
|
|
arjan2012 |
Geplaatst op 23 June 2016, 12:30
|
Activiteit » De Lier » 2678 » Alles-in-1 Totaal » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 18 Lid sinds: 04 Apr 2012 |
Nope kan niet spoelen en skippen |
|
|
arjan2012 |
Geplaatst op 23 June 2016, 13:12
|
Quote Roberto schreef: Quote Lijkt mij vrij logisch anders kijkt niemand meer live en dus geen reclame meer. Je kan ook nog gewoon opnemen hoor. Dat snap ik en voor opnemen betaal je ook bij Caiway. Het probleem is dat reply TV geen optie is maar een toevoeging van kunnen opnemen ik heb dus GEEN keus. Als reply TV niet kan spoelen hoef ik het niet maar waar kan ik het uitzetten en er niet voor hoef te betalen ik wil wel kunnen opnemen. Vind het nu een domme prijs verhoging |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 June 2016, 13:20
|
Wat een belachelijk product. Als we gedwongen worden reclame te kijken, moet het zeker gratis zijn! |
|
|
Migow |
Geplaatst op 23 June 2016, 16:14
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Tuurlijk HDR kraak het maar weer af! Je kijkt het hele blok terug vanaf begin en dat is het! Tevens heb je de mogelijk met een iptvbox om gewoon programma's op te nemen en dan kun je wel doorspoelen. Dus ik begrijp het probleem niet zo. Bij veel providers betaal je extra voor bepaalde programma's terug te kijken. Hier ist gewoon alle programma's terugkijken bij 30 kanalen. En die eerdere prijsverhoging is bij elke provider het geval ivm inflatie etc etc |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 June 2016, 17:34
|
Volgens mij is het gewoon standaard bij KPN. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 23 June 2016, 17:56
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Quote Roberto schreef: Quote Klopt helemaal maar kost je wel 0,99 tot 2,99 per programma en volgens mij alleen in SD HDR wat mij vaak opvalt bij jou dat je vaak dingen roept wat gewoon niet waar is!! Je lijkt me zo slim en googlen kan iedereen. Geloof mij en das bij ziggo ook: veel programma's zijn terug te kijken, maar lang niet alles en ist ook kassa! Dus dat groenere gras is niet altijd waar, want daar zitten ook molshopen in |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 10 | 22 Mar 2017 |
Replay tv | Algemeen | : 1 | 21 Sep 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie