Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 February 2016, 10:28
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Roberto schreef: Ik las net dat sinds vandaag 87% van de Nederlandse huishoudens RTLZ kunnen ontvangen. Snap dat RTLZ de hoofdprijs vroeg in het begin maar Caiway kan nu toch niet meer achterblijven?? Caiway is er nog iets van een update??? Kijk persoonlijk erg naar deze zender uit op de kabel. ** Mijn gevoel zegt me Bordewolf dat je in Twente op de Coax niet gelijk getrokken gaat worden met de rest qua Caiway tv-kabel aanbod. ** [url] http://www.mediamagazine.nl/rtl-z-nu-ook-beschikbaar-bij-canal-digitaal/[/url] Hi Roberto, Dank voor uw bericht en vragen. Betreffende RTLZ zijn we nog mee in gesprek. Caiway wil graag het maximale uit deze gesprekken halen. We komen hier binnenkort met een update over. Daarnaast las ik ook een bericht dat u niet verwacht dat de pakketten en de zenders gelijkgetrokken gaan worden in bijvoorbeeld Twente of andere regio's. Caiway is aan het inventariseren wat mogelijk, haalbaar en wenselijk is. Eind 2015 hebben wij een hele grote post geplaatst met een aantal zaken. Natuurlijk komen we daar binnenkort ook mee met berichtgeving. We gaan zoals beloofd 2016 een hoop glimlachen op gezichten brengen, maar wacht nog héél even af Groet, Jan Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 03 February 2016, 11:00
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
@Caiway Webcare kunnen jullie ook zo iets doen dat men zelf kan clicken welke programas man wil hebben? voorbeeld ik hoef bijna 70% van die programas niet en betaal toch en ook voor telefonie heb ik niet nodig betaal toch dus als we toch aan het praten zijn graag voor mij max. 15 zenders geen telefoon wel internet? ^^ RTLz hoeft voor mij niet en betaal er toch voor later als het zou komen waarom? ^^ |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 February 2016, 11:02
|
Quote 2fast4u schreef: @Caiway Webcare kunnen jullie ook zo iets doen dat men zelf kan clicken welke programas man wil hebben? voorbeeld ik hoef bijna 70% van die programas niet en betaal toch en ook voor telefonie heb ik niet nodig betaal toch dus als we toch aan het praten zijn graag voor mij max. 15 zenders geen telefoon wel internet? ^^ RTLz hoeft voor mij niet en betaal er toch voor later als het zou komen waarom? ^^ Deze manier van TV kijken bied Caiway niet aan en zijn ook nog geen plannen voor. Helaas. Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 February 2016, 14:22
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik begin nu alvast met glimlachen, ok ? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 February 2016, 14:31
|
Quote Roberto schreef: Bedankt voor je reactie Jan, Was misschien iets te snel met vragen. Komt misschien omdat ik na al die jaren immuum ben geworden voor het woord " binnenkort". Ik wacht nu geduldig af. Ik begrijp u volkomen. We kunnen vanuit ons team vertellen dat we echt "binnenkort" met een aantal zaken met berichtgeving komen. Nog even volhouden! En H D R, wij glimlachen met je mee! Caiway Webcare Team
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 03 February 2016, 14:57
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
mag ik ook mee glimlachen?? android 6 ondersteuning?? Nu ik een nexus phone heb heb ik de nieuwste android maar geen ....... |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 February 2016, 15:03
|
Quote Migow schreef: mag ik ook mee glimlachen?? android 6 ondersteuning?? Nu ik een nexus phone heb heb ik de nieuwste android maar geen ....... U mag ook mee glimlachen Binnenkort komen we met berichtgeving We zijn op de hoogte van de uitrol van Android 6. In december 2015 was dit nog 1%, maar wordt snel meer. We houden iedereen op de hoogte! Groet, Jan Caiway Webcare Team
|
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 03 February 2016, 15:26
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
dus word het 15 maart 2016 oke^^ |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 03 February 2016, 17:28
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Roberto schreef: Denk dat Jan het jochie uit het oosten van het land wel heel blij heeft gemaakt met alle berichtgevingen. Waarschijnlijk heeft die vandaag in de stress gezeten. Nee, helaas geen stress bij mij, In de grote post van december was Caiway voor mij voldoende duidelijk en dat zijn ze nu weer. Inderdaad die glimlach krijg je na dat dit allemaal voor elkaar is niet meer van mijn gezicht. Ik ben zo waar blij aan het worden van Caiway en dat is precies de bedoeling! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 February 2016, 17:30
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik hoop dat Caiway de gemeenten waar het kommer en kwel is, niet vergeet. Zoals Albrandswaard, of het Rekam gebied waarbij het percentage klanten nu gedaald is tot 41 procent. De daling zet maar door en als jullie dit niet omkeren wordt het straks steeds minder lonend om de boel daar te upgraden als dit door een kleine groep klanten betaald moet worden. De klanten daar in Gouda betalen nog steeds belachelijk hoge prijzen voor antieke internetsnelheden. Het lijkt wel of zowel Caiway als Rekam hier van wegkijken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie