obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Caiway Entone decoder - HDMI in?
Pretender
Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste sectie plaats, maar weet iemand of je de Entone decoder ook kunt gebruiken om een HDMI signaal om te zetten naar een scart signaal?
We hebben een nieuwe satelliet decoder (voor de Duitse zenders) maar die heeft alleen een HDMI aansluiting voor signaal uit (heeft wel scart in). Onze televisie heeft echter geen HDMI poorten. Nu hoopte ik via de Caiway box een oplossing te hebben.
 
Tonv58
Ik begrijp dat de satellietdecoder geen scart-uitgang heeft, dus er valt niks door te lussen. Het gaat erom van satellietdecoder met HDMI naar HDIM van entone en dan van entone met scart uit naar scartingang van tv te gaan.

Er bestaan wel verloopsnoertjes scart-HDMI, weet ik, maar of dat 2 kanten op werkt?

Wat ik me afvraag, wat heb je aan HD-tv abonnement als je alleen scart aansluitingen op je tv hebt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Entone decoder - HDMI in?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie