Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Pagina 1 van 2: 12
|
Ontevreden Caiway IJsselstein Klant
|
|
rooieray |
Geplaatst op 20 August 2013, 20:46
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Goedenavond, Ik heb nu 3,5 weken geleden het glasvezel pakket van Caiway ontvangen. Echter geeft de glasvezelmodem al sinds dat we alles volgens de handleiding aangesloten hadden geen lampje bij de ontvangst van het "licht" door de glasvezel kabel. Direct gebeld en er werd op de zaterdag een ticket aangemaakt. Daarna na een week niks gehoord te hebben van Caiway, zelf weer contact opgenomen en de status van mijn ticket opgevraagd. De volgende werkdag werd ik direct gebeld door het bedrijf wat de installatie van de bekabeling voor Caiway in IJsselstein behandeld. Deze zijn woensdags 2 weken geleden langsgekomen. De monteur heeft alles doorgemeten en er blijkt geen "licht" aan te komen in de meterkast op mijn aansluiting. Hij verteld dat hij een ticket had gemaakt bij Caiway en dat Caiway had beloofd dit nog voor het betreffende weekend op te lossen. Aankomende vrijdag is gaat deze belofte zijn 3e week in, heb zelf nog diverse malen nagebeld, echter bij caiway sta je of uren in de wacht of je krijgt te horen "sorry meneer, dank u voor uw geduld meneer" Momenteel zit ik een overdenkingsfase of ik Caiway (als ik ze aan de lijn krijg) ze het hele pakket laat ophalen en voor een andere provider zal kiezen.. dan maar geen Glasvezel. Vind het enorm teleurstellend dat er totaal geen contact meer komt vanaf Caiway of eventuele bedrijven die de aansluitingen komen nalopen. Ik ben momenteel al ruim 10 jaar "kabel" klant bij Caiway, wat ik altijd met zeer veel tevredenheid heb mogen ontvangen echter deze service is zo enorm slecht, dat al deze goede jaren snel in vergetelheid raken. Met vriendelijke groet, Raymond van den Heuvel 3401 ZX - 29 IJsselstein |
|
|
rooieray |
Geplaatst op 04 September 2013, 12:15
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Goedenmiddag, Vandaag is de monteur wederom langs geweest om de "glasverbinding" en heeft dezelfde conclusie als de vorige monteur van 3 weken geleden. Geen "aansluiting/licht" op ontvangst bekabeling in de meterkast. Zoals de vorige monteur ook al stelde, is er waarschijnlijk een fout gemaakt in de aansluiting of een "las" verkeerd geplaatst. Dit moet de provider oplossen en kunnen deze monteurs niks aan doen. Er zit een fout in de glaskabel van Caiway of de doorlinking vanaf Caiway is verkeerd!!!!!!! Fijn dat deze monteur met dezelfde conclusie komt, dan heeft de vorige zijn werk tenminste goed gedaan. Jammer dat het probleem nu nog niet opgelost is. Er schijnt een melding gemaakt te zijn door de monteur. Echter hierbij nog even mijn melding. Ik hoop toch dat de firma Caiway er nu echt serieus wat aan gaat doen en mij niet nog langer laat wachten op de Glasvezel. Groet, Raymond v.d. Heuvel 3401 ZX - 29 IJsselstein |
|
|
Adios |
Geplaatst op 04 September 2013, 20:32
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Moet je wel ondertussen gewoon de volle mep betalen aan Caiway ? |
|
|
rooieray |
Geplaatst op 05 September 2013, 00:35
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Nee, ik betaal niks voor de glasvezel. Als ze daarvoor ook maar 1 euro afschrijven laat ik dat tegenhouden door de bank. Nu ook al de hele avond geen kabel internet. Waar blijft de compensatie en dan niet via een brief met: sorry meneer uw tv en internet deed het 2 dagen niet, maar we zien u toch graag betalen... Geprobeert te bellen, maar met 25!!!! wachtende voor mij.. duurt het mij te lang om te.bellen met al die kosten per minuut. betreur deze situatie, maar ik krijg het vermoeden dat Caiway niet zoveel waarde hecht aan haar klanten. Kabelinternet doet het vanochtend nog steeds niet. Weer proberen te bellen! Gewijzigd door rooieray op 05 September 2013, 07:52 |
|
|
wimlem |
Geplaatst op 05 September 2013, 10:01
|
Activiteit » de lier » 2678vd » RTV en Internet » Basic TV Berichten: 21 Lid sinds: 11 Jun 2012 |
je gaat pas betalen wanneer het geactiveerd is. Maar ik zou wel aangeven dat je compensatie wil. Moest ook weken wachten op mijn glaspakket, en ze wisten niet waar hij was. Heb ook netjes een maand gratis gehad. |
|
|
wwvvdd |
Geplaatst op 06 September 2013, 11:21
|
Activiteit » IJsselstein » 3404AL » Alles-in-1 Relax » Arris Touchstone » TP-Link TL-WR1043ND » Delight TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 9 Lid sinds: 13 Jun 2013 |
Dit is een wel heel bekend verhaal! Bij mij gebeurde precies hetzelfde, uiteindelijk 5 monteurs langs gehad en er was al een vergunning aangevraagd om de straat open te graven... Bleek dat de patch in de wijkcentrale niet was geplaatst en dat de monteur van Caiway die dat zou moeten controleren (3x), dit steeds niet had gedaan. Schuuring had het meteen al aangegeven, maar Caiway dacht dat er kabelbreuk zou zijn. Dus werd er een vergunning aangevraagd om de vezel onder de grond te repareren. Dat duurt twee weken. De tweede keer dat Schuuring langskwam om de kabel onder de grond te repareren checkten ze eerst de wijkcentrale, waar dus nog steeds geen patchkabels aanwezig waren. Ze mochten dit nu opeens wel zelf aanpassen. Binnen 5 minuten had ik signaal. |
|
|
rooieray |
Geplaatst op 13 September 2013, 18:52
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Beste Caiway... Is het zo moeilijk terugbellen? Vandaag is het ondertussen 6 weken geleden dat ik mijn glazvezel pakket heb mogen ontvangen van Caiway. Helaas tot op heden echter nog geen signaal Vandaag zelf maar weer eens in de telefoon geklommen, ongeveer 40 minuten in de wacht gestaan bij Caiway en toen uiteindelijk iemand van de technische dienst gesproken. Die ging wat dingen controleren en zou mij terugbellen. De eerste keer idd keurig teruggebeld, hij vertelde dat hij enkele dingen extra had gecontroleerd of deze gebeurd waren en verzekerde mij dat er signaal zou zijn. Ik was niet thuis aanwezig, dus afgesproken dat hij vanavond rond 17.30 uur zou terugbellen en wij het signaal nogmaals konden controleren. Het is nu weer 1 uur later, nog geen belletje van Caiway. Ik denk dat ze niet durven, want het signaal is er NIET!!!!!!!!!! Ik begin mij echt af te vragen waarom ik nog aan het wachten ben. Er komt geen informatie vanaf Caiway. Je mag overal zelf achteraan bellen. De belkosten zijn verschrikkelijk met 40 minuten wachttijd. En als laatste wederom geen bericht van Caiway. Het is jammer dat Caiway dit zo oplost, wellicht moet ik maar naar een andere oplossing voor glasvezel zoeken..... |
|
|
Adios |
Geplaatst op 14 September 2013, 00:02
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Erg jammer ja. Ik hoop dat Caiway dit op een nette manier oplost. |
|
|
rooieray |
Geplaatst op 16 September 2013, 23:17
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Het is in ieder geval zo.. dat ze vandaag weer niet teruggebeld hebben. ondanks de belofte. 2e keer op rij.. beloven en niet doen. |
|
|
rooieray |
Geplaatst op 16 October 2013, 12:01
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Sep 2011 |
Nou mede Caiway Forum gebruikers, jullie geloven het nooit. Gisteren 15-10 heeft Caiway / Schuuring eindelijk het probleem opgelost. Das toch een mooi gemiddelde 2 maanden + 1 week. Denk dat alle info die ik toen gekregen heb bij het installatiepakket wel verlopen zal zijn. Hopelijk krijg ik deze binnenkort opnieuw, met wellicht een leuke vergoeding voor de 3 dagen ochtend vrij (3 monteurs geweest) en 2 maanden dat ik geen gebruik kon maken van de glasvezel (betaal ik nu 2 maanden teveel) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontevreden Caiway IJsselstein Klant', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie