obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
's-gravenzande
roma
weet iemand wanneer bestelling gaan worden uitgeleverd. 29 juni besteld sinds dien niets meer vernomen.
en dat voor een communicatie bedrijf Shock
 
sam
Hallo ook ik heb het glasvezel pakket besteld en niks meer vernomen. gister navraag gedaan waar dat aan ligt want zag dat er glasvezel pakketten werden afgeleverd bij mij in de straat. bij navraag in de winkel in Naaldwijk blijkt dat ze eerst de aansluiting gaan controleren dit kan 3 tot 8 weken duren. dit is mij niet verteld toen ik het pakket telefonische bestelde. kan gebeuren maar veel goede service verwacht ik niet van caiway, de eerste kennis making met caiway heb ik de afgelopen week gehad toen ik bij kennissen moest helpen om internet weer werkend te krijgen, wat een waardeloze service hebben ze daar zeg. slechter kan echt niet bellen met de vaste telefoon wat gratis is en dan te horen krijgen dat je de modem moet resetten waarbij de verbinding wordt verbroken, moet je maar mobiel bellen en tegen kosten aanlopen. adsl van kpn is niet snel genoeg voor mij maar de services die je krijgt is wel heel goed te noemen.
 
roma
9.aug zelf gebeld met caiway, blijkt, ze kunnen mijn adres niet vinden, hahahaha ben jaren klant, factuur versturen caiway? dan weten ze adres wel te vinden.
enquete wel binnen 3 min via mail binnen, wat is nu belangrijker tevreden klanten, of negatief ingevulde enquete?

caiway, ga eens wat doen aan communicatie en dienstverlening!!!!!!
 
Adios
Dat roepen vele klanten al jaren !!!
Niet voor niets staat Caiway al jaren onderaan in de providermonitor van de consumentenbond.

ALLEEN SNAPPEN ZE IN NAALDWIJK NA DUIZENDEN VOORBEELDEN NOG NIET WAAROM............
 
roma
update, heb brief ontvangen op 13 aug, binnen een week ontvangt u het installatie pakket. Je raad het al, Nee alleen vandaag een wifi routeer ontvangen, klantenservice gebeld, 30 min wacht tijd, bravo.
Neeeee wifi router zit niet in standaard pakket, deze word apart verstuurd. Installatie pakket word verstuurd nadat uw aansluiting gepatched is, kan nog max 3 weken duren.

Lekker zo'n communicatie bedrijf, staat toch duidelijk in brief binnen een week.

CAIWAY doe eens wat aan jullie service, zolang alles werkt prima, maar krijg in gods naam nooit een probleem, caiway stopt je verder in de shit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; ''s-gravenzande', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing Monster en s Gravenzande Storing : 3 24 mei 2010
Advertentie