obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Fox tv/sports en hbo
mcnicos
Ik begrijp dat Hbo niet in het pakket van caiway gaat komen, daar nu elke Nederlandse kabelaar het al wel heeft en ze bij caiway al ruim 2 jaar roepen dat ze ermee bezig zijn:'(

Dan zal het waarschijnlijk met de nieuwe fox zenders ook wel aan onze neus voorbij gaan.........

Daar er bij caiway helemaal niemand iets weet ( ben hier al diverse malen met ze in contact geweest ) is er hier misschien iemand die iets meer weet??
 
erickiel
Het valt me op dat caiway een beetje gaat achterlopen met nieuwe zenders
zo hebben we nog steeds geen

MTV HD (Nederlandse versie)
MTV 24
DJAZZ.tv
ComedyCentral (HD)
ComedyCentral Extra
DisneyChannel's
TV538
HBO, ook zeer gewild
foxlive (HD)


vroeger was caiway als een van de eerste met nieuwe zenders maar tegenwoordig steeds later
toen ik lid werd van caiway hadden we een mooi extra HD pakket
hier is nog maar bar weinig van over maar kosten niet omlaag gegaan
Discovery Showcase verdwenen
NCG HD is tegenwoordig basic
History HD is simelcast van sd kanaal
er zijn zender verdwenen omdat aanbieders stopen (kan caiway niets aan doen)
maar leuke alternatieve zijn er niet voor terug gekomen
 
mvleeuwen
Vergeet Eurosport 2 (HD) niet. Al maanden wordt gecommuniceerd dat ze ermee bezig zijn. Erg doortastend zijn ze niet bij Caiway.
 
Adios
Maanden ergens mee bezig zijn is kort voor Caiway begrippen.

Zelfs na jaren lukt veel nog niet is mijn ervaring.
 
erickiel
Het is zo jammer techniek en ruimte is er, waar is de wil...
 
Adios
Wil jij hiermee zeggen dat het glasvezelnetwerk van Krimpen en Loenen niet aangepast wordt ?
 
Adios
Ik kan me niet voorstellen dat het marketing team van Caiway mensen uit Loenen en Krimpen uitnodigt op kantoor als er niks concreets te melden is waar de klant blij van wordt.
 
Adios
Nee. Ik neem aan dat de heren van Caiway ook via dit forum kunnen communiceren toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox tv/sports en hbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Sports per 1/3/2017 volledig in HD, niet bij Caiway?? Algemeen : 8 04 feb 2017
Advertentie