Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Fox tv/sports en hbo
|
|
mcnicos |
Geplaatst op 31 July 2013, 16:24
|
Activiteit » Alles-in-1 Relax » Cisco-Linksys EA6500 » Delight TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 26 Lid sinds: 17 May 2013 |
Ik begrijp dat Hbo niet in het pakket van caiway gaat komen, daar nu elke Nederlandse kabelaar het al wel heeft en ze bij caiway al ruim 2 jaar roepen dat ze ermee bezig zijn:'( Dan zal het waarschijnlijk met de nieuwe fox zenders ook wel aan onze neus voorbij gaan......... Daar er bij caiway helemaal niemand iets weet ( ben hier al diverse malen met ze in contact geweest ) is er hier misschien iemand die iets meer weet?? |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 04 August 2013, 19:05
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Het valt me op dat caiway een beetje gaat achterlopen met nieuwe zenders zo hebben we nog steeds geen MTV HD (Nederlandse versie) MTV 24 DJAZZ.tv ComedyCentral (HD) ComedyCentral Extra DisneyChannel's TV538 HBO, ook zeer gewild foxlive (HD) vroeger was caiway als een van de eerste met nieuwe zenders maar tegenwoordig steeds later toen ik lid werd van caiway hadden we een mooi extra HD pakket hier is nog maar bar weinig van over maar kosten niet omlaag gegaan Discovery Showcase verdwenen NCG HD is tegenwoordig basic History HD is simelcast van sd kanaal er zijn zender verdwenen omdat aanbieders stopen (kan caiway niets aan doen) maar leuke alternatieve zijn er niet voor terug gekomen |
|
|
mvleeuwen |
Geplaatst op 06 August 2013, 14:22
|
Activiteit » maassluis » 3143AE » Alles-in-1 Plus » Sitecom X4 N300 Berichten: 21 Lid sinds: 16 Jul 2013 |
Vergeet Eurosport 2 (HD) niet. Al maanden wordt gecommuniceerd dat ze ermee bezig zijn. Erg doortastend zijn ze niet bij Caiway. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 August 2013, 18:56
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Maanden ergens mee bezig zijn is kort voor Caiway begrippen. Zelfs na jaren lukt veel nog niet is mijn ervaring. |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 06 August 2013, 19:35
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Het is zo jammer techniek en ruimte is er, waar is de wil... |
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 August 2013, 23:17
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wil jij hiermee zeggen dat het glasvezelnetwerk van Krimpen en Loenen niet aangepast wordt ? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 August 2013, 09:13
|
Ik kan me niet voorstellen dat het marketing team van Caiway mensen uit Loenen en Krimpen uitnodigt op kantoor als er niks concreets te melden is waar de klant blij van wordt. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 August 2013, 19:59
|
Nee. Ik neem aan dat de heren van Caiway ook via dit forum kunnen communiceren toch? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox tv/sports en hbo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo Sports per 1/3/2017 volledig in HD, niet bij Caiway?? | Algemeen | : 8 | 04 Feb 2017 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie